Home > Uncategorized > “Θεοί, μύθοι και ήρωες”, η νέα καμπάνια για τον τουρισμό από την οποία απουσιάζει κάθε αναφορά στη Μακεδονία

“Θεοί, μύθοι και ήρωες”, η νέα καμπάνια για τον τουρισμό από την οποία απουσιάζει κάθε αναφορά στη Μακεδονία

Ένωση Μακεδόνων Κέρκυρας

Από TaXalia

Olga KefalogianniΗ Όλγα Κεφαλογιάννη παρουσίασε τη νέα διαφημιστική καμπάνια της Ελλάδας στο World Travel Market στο Λονδίνο, με ένα εξαιρετικό – αλλά αφόρητα κλισέ βίντεο 11 λεπτών με τίτλο Visit Greece | Gods, Myths, Heroes, από το οποίο απουσιάζει σκόπιμα η οποιαδήποτε αναφορά στη Μακεδονία, τον Αριστοτέλη, τον Μ.Αλέξανδρο.

Η Ελλάδα ΔΕΝ θέλει να συνδέσει τη Μακεδονία με την υπόλοιπη Ελλάδα, σκόπιμα, μεθοδικά, στοχευμένα.

Παρά το γεγονός ότι το όνομα Alexander the Great είναι το πιό γνωστό στον κόσμο, η Ελλάδα το παραχωρεί σκόπιμα στους Σκοπιανούς. Σε καμία καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό δεν υπάρχει το σημαντικότερο μέχρι στιγμής αρχαιολογικό εύρημα της χώρας, η χρυσή Λάρνακα του Φιλίππου. Καμία αναφορά στη Βεργίνα, στο μακεδονικό πολιτισμό, στην ιστορία της Μακεδονίας. Σκόπιμα, μεθοδευμένα, στοχευμένα. Ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν, καθώς το θέμα έχει τεθεί επανειλημμένα από φορείς της Β.Ελλάδας. Για την κεντρική διοίκηση που εισπράττει τους φόρους των…

View original post 414 more words

Categories: Uncategorized
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: