Home > Uncategorized > Πρόσω ολοταχώς για ένα πλήρες, συνδυαστικό και σύγχρονο μετρό

Πρόσω ολοταχώς για ένα πλήρες, συνδυαστικό και σύγχρονο μετρό

11/08/2017

Greek National Pride

Στις ράγες μπαίνει επιτέλους η τέταρτη γραμμή στο μετρό της Αθήνας, η οποία έχει προϋπολογισμό 1,8 δισ. ευρώ (μαζί με τον ΦΠΑ) και αποτελεί το μεγαλύτερο κατασκευαστικό πρόγραμμα στην ιστορία του πιο σπουδαίου συγκοινωνιακού μέσου της πρωτεύουσας.

Επειτα από εξαγγελίες και αναβολές, που χρονολογούνται από την άνοιξη του 2009, χθες ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση του διαγωνισμού που αφορά το τμήμα από το άλσος Βεΐκου ώς την περιοχή Γουδή, με μήκος 13 χλμ. και 14 νέους σταθμούς.

Με βάση το χρονοδιάγραμμα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, η διαγωνιστική διαδικασία αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2018 και στην αρχή της επόμενης χρονιάς να ανοίξουν τα εργοτάξια.

Η κατασκευή προβλέπεται να διαρκέσει οκτώ χρόνια και το 2026 η νέα γραμμή υπολογίζεται ότι θα εξυπηρετεί κατά μέσο όρο 220.000 επιβάτες την ημέρα και θα καλύπτει πυκνοδομημένες γειτονιές, οι οποίες σήμερα δεν εξυπηρετούνται από μέσα σταθερής τροχιάς.

Θα συνδέεται απευθείας σε δύο σημεία με…

View original post 1,223 more words

Advertisements
Categories: Uncategorized