Archive

Archive for the ‘Πολιτικοί – Δημοσ/φοι’ Category

Σ. Δανέλλης: Θα ψηφίσω υπέρ του ονόματος «Δημοκρατία της Μακεδονίας»

Σχόλιο MacedonianAncestry: Πολιτικοί! Μια φορά προδότες, πάντα προδότες. Δεν χρειάζεται να πούμε τίποτα άλλο!

News of the Greek Diaspora

Χωρίς περιστροφή και χωρίς δισταγμό, ο βουλευτής του Ποταμιού [κατάλοιπο του γερμανοεβραίου Κ.Σημίτη], Σπύρος Δανέλλης απάντησε «βέβαια», όταν ερωτήθηκε από το ΘΕΜΑ 104,6 για το αν θα ψηφίσει ενδεχόμενη κυβερνητική πρόταση που θα ονομάζει τα Σκόπια, «Δημοκρατία της Μακεδονίας».

View original post 317 more words

ΣΟΚ – ΔΙΧΟΤΟΜΗΣΑΝ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ – Χίος, Σάμος, Μυτιλήνη και Δωδεκάνησα ΔΕΝ ανήκουν πια στην Ελλάδα!

+ Τα νησιά μας, του ανατολικού Αιγαίου και τα Δωδεκάνησα, τα παρέδωσαν στην Τουρκία και έχουν αποδεχθεί, συμφωνήσει και υπογράψει την διχοτόμηση του Αιγαίου
+ Η μείωση των εθνικών μας συνόρων, που έλεγε η Μπενάκη, ξεκίνησε…Γράφει ο Ιωάννης Λαμπρόπουλος

Οι Έλληνες στην ιστορία μας έχουμε γράψει χρυσές σελίδες, αλλά και μαύρες. Αυτές τι μαύρες σελίδες. τις έγραφαν πάντα οι προδοσίες των κυβερνώντων, από το 1922 μέχρι και το 1974, όταν και χάναμε συνεχώς εδάφη και Έλληνες. Και μία τέτοια μεγάλη προδοσία, περνάει ο Ελληνισμός σήμερα.

Όλες οι προδοσίες στο παρελθόν αιματοκύλισαν τον Ελληνισμό και αν αυτά τα ξεχάσαμε και έχουμε εμπιστευθεί πάλι τους προδότες, τότε δυστυχώς η ιστορία θα είναι αμείλικτη μαζί μας.

Γιατί αν παλαιότερα τις προδοσίες τις έκρυβαν, μετά το 2010, έγιναν απόλυτα φανερές, αφού η Αντισυνταγματικότητα, η παρανομία, η ψευτιά και η εξαπάτηση του λαού, γινόταν απροκάλυπτα, πέρα και έξω από κάθε λογική.

Και όλα τα νομοθετήματα που φτωχοποιούσαν τις επόμενες γενεές των Ελλήνων και παρέδιδαν μέχρι και την εθνική κυριαρχία, τα ψήφιζαν με την ίδια ευκολία που έτρωγαν τα καρότα.

Έκαναν μέχρι και Πραξικόπημα και ακύρωσαν το Πολίτευμα της χώρας, αφού δεν σεβάστηκαν το Δημοψήφισμα και το “ΟΧΙ” του λαού το έκαναν μόνοι τους “ΝΑΙ”.

Αυτά έγιναν από την πολιτική ηγεσία, αλλά και η Στρατιωτική ηγεσία από την μεριά της έχει παραδώσει το Αιγαίο στους Τούρκους και δεν υπερασπίζεται τίποτα από την εθνική μας κυριαρχία. Όλα αυτά δεν είναι πλέον ενδείξεις. Είναι αποδείξεις εσχάτης προδοσίας της πατρίδος και είναι φανερό δυστυχώς, πως και πάλι το αιματοκύλισμα του Ελληνισμού θα είναι αναπόφευκτο, αφού εκεί οδηγούν όλες οι προδοσίες.

Οι Ένοπλες Δυνάμεις δεν υπερασπίζονται τα σύνορα της Ελλάδας
Αν κάποτε είμαστε υπερήφανοι για τις ένοπλες δυνάμεις μας, σήμερα μας κοιμίζουν με τα νούμερα και τις ασκήσεις, γιατί στην πραγματικότητα, δυστυχώς και οι ένοπλες δυνάμεις συμμετέχουν στην προδοσία της Ελλάδος.

Οι διαταγές βλέπετε είναι: “παραδώστε την πατρίδα στους Τούρκους”.
Γιατί αν η ανοχή τους, στην καταπάτηση του Συντάγματος και του Πολιτεύματος από τους προδότες πολιτικούς είναι ένδειξη, το ότι έχουν παραδώσει τα εθνικά σύνορα της χώρας και δεν υπερασπίζονται τα εδάφη της πατρίδος, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ.

Με απλά λόγια και η πολιτική και η στρατιωτική μας ηγεσία, προδίδουν την πατρίδα και την παραδίδουν πάλι στο αιματοκύλισμα, όπως έκαναν το 1922 και το 1974. Και τότε χάσαμε εδάφη και μειώθηκαν τα σύνορα μας. Και πάλι στην μείωση των συνόρων οδηγούν την χώρα και πάλι στους Τούρκους θέλουν να τα δώσουν.

Την διχοτόμηση του Αιγαίου την υπέγραψαν τον Μάρτιο του 2013
Τα σενάρια και τα σχέδια που μιλούν για τον διαμελισμό της Ελλάδος και την μείωση των συνόρων μας, σίγουρα τα έχουμε ακούσει και δεν είναι δικά μου. Έφθασαν σε σημείο, να τα προαναγγέλει και πρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων, στην ορκωμοσία προέδρου της Δημοκρατίας. Τα θυμάστε. Άννα Μπενάκη σε Κάρολο Παπούλια στις 8/2/2005.
Μέχρι εκεί έφθασε η αναίδεια και το θράσος των Εβραιοσιωνιστών. Να μας λένε κατάμουτρα τα δολοφονικά σχέδια που ετοιμάζουν για την πατρίδα μας. Αλλά βλέπετε ήξεραν πως δεν θα αντιδράσει κανένας, αφού όλοι τους ακόμα και ο στρατός, συμμετέχουν στην προδοσία.

Υπάρχει όμως κάτι που δεν μας έλεγαν. Και αυτό είναι ο τρόπος με τον οποίο θα μειωθούν τα Εθνικά σύνορα και θα περιοριστεί η Εθνική Κυριαρχία. Και αυτό θα γινόταν πρώτα με την ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΕΔΑΦΩΝ. Και φυσικά κρυφά από τους Έλληνες.

Μέχρι σήμερα, για να συμβεί μείωση Εθνικών συνόρων οποιουδήποτε κράτους, έπρεπε να υπάρξει πόλεμος. Η Μπενάκη όμως δεν μιλούσε για πόλεμο, γιατί τον πόλεμο δεν τον γνωρίζεις 10 χρόνια πριν, ούτε γνωρίζεις εκ των προτέρων πως θα τον χάσεις. Γιατί για να περιοριστούν τα ΔΙΚΑ ΣΟΥ Εθνικά σύνορα, πρέπει ΕΣΥ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ τον πόλεμο.

Η Μπενάκη λοιπόν το 2005, ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΣΕ ΓΙΑ ΠΟΛΕΜΟ. Η Μπενάκη μιλούσε για μία μεγάλη ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ, που θα γινόταν με την ΕΚΟΥΣΙΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ των Εθνικών Συνόρων της Ελλάδος προς τους Τούρκους γείτονες.

Θα ΠΑΡΑΔΙΔΑΜΕ ΔΗΛΑΔΗ το μισό Αιγαίο με τα Δωδεκάνησα και την Σάμο, Χίο, Λέσβο στους Τούρκους.

Και αυτό θα γίνόταν ΟΧΙ ΜΕ ΠΟΛΕΜΟ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΜΥΣΤΙΚΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ ΚΑΙ… ΥΠΟΓΡΑΦΗ από την Ελληνική Κυβέρνηση. Και φυσικά αυτό θα υπογραφόταν ΚΡΥΦΑ από τους Έλληνες.

Η Ελληνική κυβέρνηση έχει υπογράψει την διχοτόμηση του Αιγαίου
Ελληνίδες και Έλληνες. Σήμερα που διαβάζετε αυτό το αποκαλυπτικό άρθρο, το Αιγαίο έχει ΕΠΙΣΗΜΑ ΔΙΧΟΤΟΜΗΘΕΙ και Ανατολικά από τον 25ο μεσημβρινό, μαζί με την Λέσβο, Χίο, Σάμο και τα Δωδεκάνησα, δεν ανήκει Γεωγραφικά στην Ελλάδα, αλλά στην Τουρκία.

ΤΑ ΠΡΟΔΩΣΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΕΔΩΣΑΝ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ, ΤΕΛΕΙΩΣ ΜΥΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΡΥΦΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ. Γι’ αυτό και γίνεται τώρα από την Τουρκία αυτός ο ανεξέλεγκτος εποικισμός των νησιών. Και γι’ αυτό οι Ελληνικές αρχές είναι ΑΦΑΝΤΕΣ και έχουν ουσιαστικά εγκαταλείψει τα νησιά στους Τούρκους. Γι’ αυτό και αποβιβάζουν στα νησιά, τους Μουσουλμάνους εποίκους τα Τουρκικά πολεμικά πλοία και ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ και καμία Ελληνική αρχή.

Γι’ αυτό και βολτάρουν ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΑ στις Ελληνικές παραλίες των λουομένων τα σκάφη του Τουρκικού λιμενικού.

Γι’ αυτό αλωνίζουν στο Αιγαίο ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΑ τα Τουρκικά Πολεμικά και γι’ αυτό τα δικά μας, έχουν πάρει διαταγές να “βάζουν την ουρά στα σκέλια” και να μην ενοχλούν τους Τούρκους.

Γι’ αυτό κάνουν υπερπτήσεις τα Τουρκικά μαχητικά πάνω από τα νησιά μας και κάνουν διαβήματα και παραπονούνται, όταν τους αναχαιτίζουμε και λένε πως τους αναχαιτίζουμε σε δικό τους εναέριο χώρο.

Γιατί προσπαθούν σιγά-σιγά να μας κάνουν να αποδεχτούμε την ΔΙΧΟΤΟΜΗΣΗ του Αιγαίου, που ΥΠΕΓΡΑΨΕ o Σαμαράς και έχει ΑΠΟΔΕΧΘΕΙ η ηγεσία του ΓΕΕΘΑ.

Γιατί τώρα ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ, τα νησιά είναι Τουρκικά δεν είναι ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Και αφού δεν είναι Ελληνικά, κάνει ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ. Και η Τουρκία τα γεμίζει καθημερινά με μουσουλμάνους, που οι περισσότεροι δεν είναι φτωχοί μετανάστες, αλλά Τούρκοι, που έρχονται ΜΕ ΕΠΙΘΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ για να μείνουν μόνιμα ως έποικοι, για να αλλάξουν την ισορροπία του πληθυσμού. Και κάποια στιγμή που μπορεί να αντιδράσουν επιθετικά κάποιοι Έλληνες, ή ακόμα και από προβοκάτσια, ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΠΕΜΒΟΥΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΓΙΑ ΝΑ “ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΝ” TOYΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΔΑΦΗ ΤΟΥΣ, από τους “κακούς” Έλληνες.

Ένα τσούρμο από ΠΡΟΔΟΤΕΣ, έδωσαν στα χαρτιά το μισό Αιγαίο στους Τούρκους. Και μην νομίζετε πως αυτό είναι κρυφό. ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΛΟΙ και όταν λέω ΟΛΟΙ εννοώ ΟΛΟΙ. Από τον ΠΡΟΕΔΡΟ της “Δημοκρατίας”, μέχρι και τον τελευταίο ΒΟΥΛΕΥΤΗ. Τώρα γιατί το έχουν κάνει ΟΛΟΙ ΓΑΡΓΑΡΑ και δεν το έχει καταγγείλει ΕΝΑΣ μέσα στη ΒΟΥΛΗ, για να το μάθει ο Ελληνικός λαός, να δώσετε εσείς την απάντηση.

Έχω πει πολλές φορές κατά το παρελθόν, πως καμία ΠΡΟΔΟΣΙΑ δεν θα μπορούσε να γίνει στην Ελλάδα από κανέναν, αν ΔΕΝ ΕΒΑΖΕ “ΠΛΑΤΗ” και δεν ΕΚΑΝΕ “ΜΟΥΓΚΑ” Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ. Γιατί όλοι οι Βουλευτές της Αντιπολίτευσης γνωρίζουν τα πάντα και αν θέλουν ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ τον λαό.
ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΚΚΑΛΟ.

Το ιστορικό της μεγάλης προδοσίας και η υπογραφή στις 4/3/2013
Το ιστορικό αυτής της ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ξεκινάει πολύ παλιά, γιατί το σχέδιο της διχοτόμησης του Αιγαίου είναι Νατοϊκό και χρονολογείται από το 1974, που αποχώρησε η Ελλάδα (για τα μάτια του κόσμου) από το στρατιωτικό σκέλος του ΝΑΤΟ, αλλά σιγά σιγά και με μεθοδεύσεις, φθάσαμε στην ΥΠΟΓΡΑΦΗ της παράδοσης, στις 04/ 03/ 2013, από την Σαμαρο-Βενιζελική συγκυβέρνηση και από τον τότε πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά.

Από το 1980 ξεκινάει η μεθόδευση της διχοτόμησης του Αιγαίου, αφού η Ελλάδα με ευθύνη της κυβέρνησης Κωνσταντίνου Καραμανλή, δέχθηκε τότε να επανενταχθεί στο ΝΑΤΟ, με την “συμφωνία Ρότζερς” στην ουσία χωρίς ANAΤΟΛΙΚΑ σύνορα.

Από τότε όλες οι κυβερνήσεις που πέρασαν, έβαλαν από ένα η και περισσότερα στοιχεία που έφερναν όλο και πιο κοντά την ΔΙΧΟΤΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ. Εδώ θα δείτε τις μεθοδεύσεις της ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ μέχρι το 2009, πριν την κυβέρνηση Γ. Παπανδρέου.

Αιγαίο: Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος ξεπουλήματος
Ο Γιώργος Παπανδρέου μόλις έβαλε την Ελλάδα στην μέγκενη του ΔΝΤ και έστρεψε όλα τα βλέμματα και την προσοχή του λαού και των ΜΜΕ στο χρέος και στα ελλείμματα, ξεκίνησε και το σχέδιο ΔΙΧΟΤΟΜΗΣΗΣ του ΑΙΓΑΙΟΥ για να παραδώσει το Ανατολικό Αιγαίο και τα νησιά μας στην Τουρκία.

Στις 07/01/2011 πηγαίνει εντελώς παράδοξα, αφού δεν αφορά την Ελλάδα, σε μία συνάντηση “μυστικής διπλωματίας” στο ΕΡΖΕΡΟΥΜ της Τουρκίας, όπου παρουσία και της γνωστής για τα ανθελληνικά της αισθήματα Υπουργού των Εξωτερικών της ΕΕ Λαίδη Κάθριν Άστον, διεξάγεται μία συζήτηση, γύρω από τον ΝΕΟΟΘΩΜΑΝΙΣΜΟ. Εκεί έχει μία εντελώς ιδιωτική συνομιλία με τον Ερντογάν, κεκλεισμένων των θυρών και χωρίς την παρουσία ΥΠΕΞ. Βλέπετε όταν μιλούν για την ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ, δεν έχουν εμπιστοσύνη ούτε στον “πισινό” τους (πηγή).

Μετά από ενάμιση μήνα στις 10/02/2011 πηγαίνει στην Άγκυρα, ενάντια σε κάθε πολιτική και διπλωματική λογική, πάλι για μυστικές συζητήσεις. Είναι τότε που κανονίζουν τις ημερομηνίες της υπογραφής, για την ΔΙΧΟΤΟΜΗΣΗ του Αιγαίου. Αυτές κανονίστηκαν για μετά από δύο χρόνια, δηλ. τον Φεβρουάριο του 2013 (πηγή).

Τον Ιούνιο του 2012 αλλάζει η κυβέρνηση και στις αρχές του 2013 που έχει σχεδιαστεί η υπογραφή της διχοτόμησης του Αιγαίου, έχουμε την Σαμαρο-Βενιζελική συγκυβέρνηση.
Στις 03/02/2013 έρχονται σε επικοινωνία Αβραμόπουλος-Νταβούτογλου για να ορίσουν συνάντηση και να οριστικοποιήσουν το θέμα της ΔΙΧΟΤΟΜΗΣΗΣ του Αιγαίου. Μιλάμε για «μυστική διπλωματία» (πηγή).

Μετά από ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ στις 05/02/2013, ο Νταβούτογλου για να δημιουργήσει κλίμα και εντυπώσεις υπέρ της Τουρκίας, μιλάει στο … Κάιρο και θέτει θέμα …..»τουρκικής μειονότητας» στα Δωδεκάνησα! (πηγή)

Μετά τις ανθελληνικές και προκλητικές δηλώσεις του Νταβούτογλου, ο Δημήτρης Αβραμόπουλος αντί να κάνει διάβημα υπέρ των Ελληνικών θέσεων, πηγαίνει μετά από 10 μέρες στις 15 / 02 / 2013 στην Άγκυρα, για να «συγχαρεί» τον Νταβούτογλου για τις δηλώσεις του στο Κάιρο και να κανονίσουν τις λεπτομέρειες της ΔΙΧΟΤΟΜΗΣΗΣ του Αιγαίου. Βλέπετε και οι δύο για τα συμφέροντα της Τουρκίας αγωνίζονταν (πηγή).

Στις 04/03/2013 πηγαίνει ο Αντώνης Σαμαράς για να υπογράψει φαινομενικά 25 ηλίθια Πρωτόκολλα και συμφωνίες, αλλά ουσιαστικά για να υπογράψει την ΔΙΧΟΤΟΜΗΣΗ του Αιγαίου, συνεχίζοντας την μυστική Διπλωματία του Παπανδρέου. Βλέπετε αυτές οι συμφωνίες θα δουν το φως της δημοσιότητας μετά από 40 χρόνια. Τις 25 χαζοσυμφωνίες που καμία δεν έχει καρποφορήσει, τις βλέπετε εδώ.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ μόλις ΜΕΡΕΣ μετά την Υπογραφή των συμφωνιών, στις 08/03/2013, η Τουρκική εφημερίδα “Bατάν” με τίτλο «Φρένο στις αερομαχίες στους αιθέρες του Αιγαίου», γράφει ότι χάρη στη συνάντηση κορυφής που πραγματοποιήθηκε στην Κωνσταντινούπολη, μεταξύ των Πρωθυπουργών Ελλάδας και Τουρκίας, σταμάτησαν οι αερομαχίες πάνω από το Αιγαίο (πηγή).

Καμία από τις 25 ανούσιες συμφωνίες που έδειξαν στον κόσμο ότι υπόγραψαν, δεν δικαιολογούσε αυτό το άρθρο. Η μυστική διπλωματία όμως που υπέγραψε την ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ του ανατολικου Αιγαίου στους Τούρκους, δικαιολογεί απόλυτα αυτό το άρθρο. Και προέρχεται από την Βατάν, μία εφημερίδα με πολύ “βαθιές” ενδο- κυβερνητικές πηγές.

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΕΡΑΣΑΚΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ. Τον Νοέμβριο του 2013, οι Τουρκικές εφημερίδες γράφουν πανηγυρίζοντας, “ότι τίθεται σε εφαρμογή μία “ιστορική συμφωνία” με την Ελλάδα, που θα μετατρέψει το Αιγαίο σε θάλασσα “φιλίας” και θα τερματιστούν οι παραβιάσεις των χωρικών υδάτων και των ελληνικών παρενοχλήσεων…”

Πανηγύριζαν οι Τούρκοι για την συμφωνία που υπέγραψε ο Σαμαράς και τα Ελληνικά blog χωρίς να καταλαβαίνουν τι συμβαίνει, έθεταν το ερώτημα: «Μα καλά, τι …υπογράψαμε

Περίεργοι Τουρκικοί πανηγυρισμοί για «ελληνοτουρκική συμφωνία στο Αιγαίο» – Τι υπογράψαμε;
ΤΗΝ ΔΙΧΟΤΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΥΠΟΓΡΑΨΑΝ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ.
ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΛΕΣΒΟΥ, ΧΙΟΥ, ΣΑΜΟΥ ΚΑΙ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΩΝ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ, ΥΠΟΓΡΑΨΑΝ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ.
ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΤΟ 2005 Η ΑΝΝΑ ΨΑΡΟΥΔΑ ΜΠΕΝΑΚΗ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ ΜΑΣ…
ΑΥΤΑ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ.

Μην ελπίζετε και μην περιμένετε σωτηρία για την πατρίδα, από τους θεσμούς και τις εξουσίες στην Ελλάδα, γιατί μας έχουν ΠΡΟΔΩΣΕΙ ΟΛΟΙ.
Και οι ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ αντί να υπερασπίζονται την πατρίδα, παραχωρούν στους Τούρκους χωρίς καμία αντίσταση, τα Ελληνικά ΝΗΣΙΑ, το Ελληνικό ΑΙΓΑΙΟ και την Ελληνική ΣΗΜΑΙΑ.

Άφησαν και ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟ ένα Τουρκικό ΝΑΡΚΟΘΕΤΙΚΟ, μέσα στα Ελληνικά χωρικά ύδατα, να παγιδεύει με νάρκες περάσματα. Και αν βυθιστεί κανένα πολεμικό μας, να πουν πως ήταν ξεχασμένη νάρκη από τον Β’παγκόσμιο πόλεμο (πηγή).

Ήδη τα νησιά μας Λέσβος, Χίος, Σάμος και τα Δωδεκάνησα, ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΦΘΗΚΑΝ από το Ελληνικό κράτος, και σε λίγο θα τα αρπάξει η Τουρκία, αφού ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΔΙΚΑ ΤΗΣ. Και αυτή η πρωτόγνωρη σε αριθμό αποβίβαση Μουσουλμάνων, είναι αποβίβαση Ισλαμικού στρατού και όχι ταλαιπωρημένων μεταναστών και αυτό φαίνεται από την πρωτοφανή επιθετική τους συμπεριφορά, απέναντι στην χώρα που ήρθαν να τους φιλοξενήσει.

Ελληνίδες και Έλληνες πατριώτες.
Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ που “προφήτευε” η Σιωνίστρια Άννα Ψαρούδα Μπενάκη, με την ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΜΑΣ ΣΥΝΟΡΩΝ είναι γεγονός. Το Ελληνικό ΑΙΓΑΙΟ και τα ΝΗΣΙΑ μας τα έδωσαν στην Τουρκία, με υπογραφές ΜΥΣΤΙΚΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑΣ και ΚΡΥΦΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.

Η λέξη πλέον ΠΡΟΔΟΤΗΣ είναι πολύ ελάχιστη, για να αποκαλέσουμε αυτά τα σάπια και σκουλικιασμένα ανθρωποειδή, που κυβερνάνε την ΕΛΛΑΔΑ και τον ΣΤΡΑΤΟ μας.

Καινούργιες ΜΑΥΡΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ γράφονται στο βιβλίο της Ιστορίας μας. Ξεφύγετε Έλληνες από τις παγίδες των Τραπεζών των χρεών και των κρατήσεων, γιατί οι μαύρες σελίδες προδοσίας, πάντα μας έφεραν αιματοκύλισμα.
Ετοιμαστείτε να το αντιμετωπίσουμε.
ΚΑΙ ΠΡΩΤΑ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ.

Ιωάννης Λαμπρόπουλος
Συγγραφέας-ερευνητής
E-mail giannis_lampropoulos[@]yahoo.com
Facebook

Πηγή: Τhe500euros

«Ναί, παίρνω μισθὸ 7.000 εὐρῶ…»

«Ναί, παίρνω μισθὸ 7.000 εὐρῶ…. kαὶ οἱ βαρδαρσκανοὶ (σκοπιανοὶ) εἶναι Μακεδόνες.»

Είμαστε ότι ψηφίζουμε…..Μη μας κάνει εντύπωση.

Ἤθελα νὰ ἤξερα πόσοι ἠλίθιοι ψήφισαν τὸ ἐν λόγῳ νούμερο.
Κι ἐπίσης ἤθελα νὰ ἤξερα πῶς αἰσθάνονται σήμερα…
Καὶ κάτι ἀκόμη ἤθελα νὰ ἤξερα… Ἀπό ποῦ κρατᾶ ἡ σκούφια τῶν ψηφοφόρων της;

Πηγή: Φιλονόη

Ἡ Μακεδονία μετακόμισε …ἐκτὸς Ἑλλάδος!!!

Με αφορμή το κλείσιμο των συνόρων από τους Σκοπιανούς, η Μακεδονία μετακόμισε εκτός Ελλαδας, στην αρθρογραφία του Διεθνούς Τύπου.

Ελληνο-«Μακεδονικά» σύνορα εντόπισαν οι …«δημοκράτες» σύμμαχοί μας, που μας έσωσαν από τους …κακούς φασίστες…

Η διάλυση της λογικής και η επιβολή του παραλογισμού είναι στο πρόγραμμα της Νέας Τάξεως.
H πρωτεύουσα της Μακεδονίας, Πέλλα, είναι στην Ελλάδα.
Οι Μακεδόνες έγραφαν, μιλούσαν Ελληνικά και λάτρευαν τους ίδιους θεούς με τους άλλους Έλληνες, οι οποίοι τοποθέτησαν την κατοικία των θεών τους σε βουνό της Μακεδονίας.
Η ιερή πόλη των Μακεδόνων, το Δίον, βρίσκεται επίσης στην Ελλάδα, όπως και το μεγαλύτερο και σπουδαιότερο κομμάτι της Αρχαίας Μακεδονίας.
Όμως όλα αυτά είναι… ασήμαντες λεπτομέρειες για τους επικυριάρχους και τα δικά τους συμφέροντα.

Αποφάσισαν να λέγεται Μακεδονία μία χώρα που βρίσκεται εκτός… Μακεδονίας, με τον ίδιο αυταρχικό τρόπο που αποφάσισαν οι άντρες να γίνουν gay και η Παλαιστίνη να γίνει Ισραήλ.

Πηγή: Φιλονόη

Απάντηση άρθρο στον κ. Δημ. Παπαγεωργίου – Οι δικοί μου λόγοι που θα ψηφίσω ένα βροντερό “ΟΧΙ”

Ανανέωση: Το άρθρο ανανεώθηκε (Δεκ. 2018) για να διορθώσει κάποια ορθογραφικά λαθάκια. Παρεπιπόντως όμως πρόσθεσα και 3-4 γραμμές σε 1-2 σημεία για τυχών αποφυγή μπερδέματος στο νόημα

Με αφορμή το άρθρο που βρήκα στο blog “Ξυπνήστε ρε” του Δημήτρη Παπαγεωργίου, αρθρογράφου στο “κουρδιστό πορτοκάλι” (και μέλος του Ποταμιού όπως έμαθα αργότεραΑνανέωση: O κ. Παπαγεωργίου επικοινώνησε μαζί μου -βλ. σχόλιο παρακάτω- και μου ανέφερε πως δεν ανήκει στο Ποτάμι) – δράττομαι και εγώ της ευκαιρίας, να γράψω μερικούς λόγους για τους οποίους θα ψηφίσω “ΟΧΙ”. Το άρθρο μερικές φορές απευνθύνεται αποκλειστικά στον κ. Παπαγεωργίου, ενώ κάποιες άλλες στο γενικότερο κοινό. Ο αναγνώστης θα καταλάβει αμέσως πότε απευθύνομαι σε αυτόν, και πότε στον κ. Παπαγεωργίου. Όπως και να έχει πάντως αναγράφονται τα πάντα! Τα όποια οικονομικά θέματα είναι γραμμένα με πολύ απλό τρόπο για να τα καταλαβαίνουν ακόμα και οι μη έχοντες γνώσεις οικονομικών. Παρακαλώ λοπόν να κάνετε λίγη υπομονή και να το διαβάσετε ολόκληρο παρόλο τον όγκο του. Πιστεύω πως διαβάζεται εύκολα.

1) Να σας δώσω 10 λόγους που θα ψηφίσω ναι;
Εγώ να σας δώσω 10 λόγους που θα ψηφίσω ΟΧΙ;

2) Το δημοψήφισμα επί της ουσίας είναι ναι ή όχι στο ευρώ. Εγώ είμαι με το ευρώ.
α) Εκπληκτικό! Προπαγάνδα από την πρώτη κιόλας φράση! Σπουδαίο κλίμα τρομοκρατίας, κ. Παπαγεωργίου σας παραδέχομαι! ΕΠΙΣΗΜΑ όμως αγαπητέ μου, το ερώτημα του δημοψηφίσματος αφορά αποκλειστικά την αποδοχή των προτάσεων των Θεσμών, ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ-ΜΑ-ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με έξοδο από το ευρώ ή όχι. Το ψηφοδέλτιο του δημοψηφίσματος το λέει καθαρά αυτό.

Και να και η απόδειξη:
Φωτογραφία ψηφοδελτίου
http://tinyurl.com/psifodeltio-2015

Και το γραπτό κείμενο στο ίδιο το ΦΕΚ (πρώτη σελίδα δεξιά)
http://tinyurl.com/psifodeltio-FEK

β) Ακόμα όμως και αν μιλάγαμε ΕΠΙΣΗΜΑ για έξοδο από το ευρώ, εγώ είμαι με την δραχμή. (βλ. παρακάτω το γιατί)

3) “Η χώρα δεν έχει συντεταγμένο πλάνο εξόδου από το ευρώ”.
Αυτό είναι καθαρά η γνώμη σου. ΔΕΝ γνωρίζεις τι έχει η κυβέρνηση και τι όχι. ΑΝ είχες όντως κάτι που θα επιβεβαίωνε τα λόγια σου θα μας το έδειχνες ως απόδειξη για να σε πιστέψουμε. Σωστά;

ΥΓ: Φυσικά το ότι εγώ διαφωνώ μαζί σου δεν σημαίνει πως η Ελλάδα έχει όντως κάποιο πλάνο. Αλλά αυτό δεν σημαίνει πως μπορούμε να λέμε ότι θέλουμε και μετά να προσπαθούμε να το τεκμηριώσουμε ως σωστό, μόνο και μόνο επειδή έτσι νομίζουμε. Το καθε πράγμα που αναλαμβάνουμε την ευθύνη να το δηλώνουμε ως σωστό πρέπει να είναι κιόλας. Αλλιώς είναι λόγια του αέρα. Δώσε μου κάτι που να σε πιστέψω/ουμε πως η Ελλάδα δεν έχει τίποτα όπως λες

4) …”μέχρι το νέο νόμισμα να έχει αξιοπιστία”
Λοιπόν, σε ότι αφορά εμένα, μια χαρά αξιόπιστο είναι. Δοκιμασμένο για χιλιάδες χρόνια. Περισσότερο δεν γίνεται….

ΥΓ: Για εξήγησε μας τι σημαίνει «αξιοπιστία»; Γιατί στον οικονομικό τομέα σημαίνει «ΑΕΠ» (Σημ: Αν κάποιος δεν ξέρει τον ορισμό του ΑΕΠ ας συνεχίζει να διαβάζει)

ΥΓ2: Και μια ερώτηση: την ίδια αξιοπιστία απαιτούσες να έχει και το ευρώ όταν ήρθε; Ή μήπως το δίλημμα αφορά την δραχμή μόνο;

5) “…όλα αυτά σε συνδυασμό με κράτος που παράγει προϊόντα, άρα πλούτο και θα προσελκύσει νέες επενδύσεις. Βλέπετε κάτι τέτοιο στην Ελλάδα;”.
ΝΑΙ ΒΛΕΠΩ. Βλέπω εκεί που εσείς δεν βλέπετε. Και θα κάνω ολόκληρη ανάλυση παρακάτω γιατί είναι αρκετά μεγάλο το κείμενο για να το γράψω εδώ.

6) Εάν πάμε στη δραχμή υπό ανεξέλεγκτη χρεοκοπία, τότε τα γεράκια των αγορών και κάτι μεγαλοεπιχειρηματίες …..(…)….. θα μπουκάρουν στη χώρα και θα πάρουν τα πάντα τσάμπα.
Έχεις δίκιο σε αυτό. Δυστυχώς λόγο του πληθωρισμού και της υποτίμησης της δραχμής αυτό είναι κάτι που μπορεί να συμβεί. Ή μάλλον για να είμαστε ειλικρινής όχι απλά “μπορεί να συμβεί” αλλά σίγουρα κάμποσοι κερδοσκόποι θα το κάνουν.


ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ
α) Αυτό γίνεται ΗΔΗ, επειδή ΗΔΗ με κλέβουν, επειδή ΗΔΗ μου ρουφάνε το αίμα, ΗΔΗ μου παίρνουν τα πάντα τσάμπα, ΗΔΗ οι πουλημένοι πολιτικοί ξεπούλησαν τα μισά λιμάνια και αεροδρόμια, ΗΔΗ δίνουν μισθούς πείνας, που ΗΔΗ, ΗΔΗ, ΗΔΗ,… ε, τότε ΣΕ ΤΙ διαφέρει αν με κλέψουν οι μεν ή οι δε; Η μήπως θα συγκινηθώ αν με κλέψουν οι ευγενικοί πολιτικοί, αλλά θα στεναχωρηθώ αν με κλέψουν οι κακοί κερδοσκόποι, τα κακά γεράκια και οι κακοί τοκοφλύφοι; Λες αυτές οι δυο ομάδες να διαφέρουν πολύ μεταξύ τους και εγώ να μην το έχω δει; Αν ναι για πες μου σε τι. Γιατί εγώ ίδιους τους βλέπω (έχω μια μικρή μυωπία οφείλω να ομολογήσω αλλά κάτι μου λέει πως δεν φταίει αυτό).

β) Και για πες μου και κάτι άλλο: μήπως ο πληθωρισμός ισχύει μόνο για τους μισούς; Για ποιο λόγο αυτό που λες μπορεί να γίνει ΜΟΝΟ με τα γεράκια και τους κερδοσκόπους που λέγαμε πριν; Μόνο αυτοί έχουν λεφτά; Αν έχω την συνταξούλα μου ή τον μισθό μου και το παιδί μου, μου στείλει λεφτά από το εξωτερικό, από κει δηλ., που ο τιμάριθμός και ο πληθωρισμός είναι διαφορετικά τι πρόβλημα θα έχω; Γιατί δεν μπορώ να τα ξοδέψω όπως γουστάρω εγώ; Μήπως υπάρχει κανένας νόμος που λέει ότι μόνο οι τοκογλύφοι έχουν δικαίωμα να αγοράζουν στην Ελλάδα;

Αντιθέτως αγαπητέ, αν με π.χ 1.000 λίρες Αγγλίας ένας άγγλος αγοράσει π.χ 1.000 πράγματα τότε ένας έλληνας μπορεί να αγοράσει 10.000, 100.000 ή όσο είναι η υποτίμηση της δραχμής. Σωστά; Αυτό δεν είπες και εσύ ο ίδιος καθαρά και ξάστερα λίγο ποιο πάνω; Ξέρεις πολύ καλά, πως ΚΑΘΕ έλληνας, φτωχός ή μη, που έχει άνθρωπο στο εξωτερικό (ή ακόμα και όχι… να ‘ναι καλά το Forex και το internet) δεν χρειάζεται να ανησυχεί για τίποτα. Γιατί λοιπόν ψεύδεσαι; Συμπάθα με για την λέξη αλλά ποια άλλη να χρησιμοποιήσω; Όλα όσα είπα, αλήθεια δεν είναι;

Ας κάνουμε έναν πρόχειρο υπολογισμό για να μην νομίζεις πως σε κατηγορώ τσάμπα: τουλάχιστον 400.000 άνθρωποι έχουν μεταναστεύσει μέχρι στιγμής εξ’ αιτίας της κρίσεως. Που σημαίνει ότι άφησαν 400.000 μητέρες και 400.000 πατέρες πίσω. Δηλαδή 800.000 γονείς. Άντε να πούμε 600.000 για να είμαστε μέσα. Δεν θα είναι ανακούφιση λοιπόν αν 600.000 άνθρωποι έχουν δυνατότητα χρημάτων; Λεφτά που για τα παιδιά τους μπορεί να είναι μια δεκάρα με τον εκεί τιμάριθμο / πληθωρισμό, αλλά για τους εδώ έλληνες γονείς να είναι ολόκληρη περιουσία; Μια περιουσία διπλής, τριπλής, τετραπλής αξίας ανάλογα με το πόσες (δυο, τρεις, τέσσερις) φορές θα υποτιμηθεί η δραχμή; Άρα τι οικονομικό πρόβλημα θα έχω; Ποιος ο λόγος λοιπόν του να μείνω στο ευρώ. Γιατί να το κάνω;

Ίσως πεις πως “δεν έχουν όλοι συγγενείς στο εξωτερικό”. Ναι πράγματι. Όμως όπως είπα και πριν το Forex και το internet να ‘ναι καλά. Και μη μου πεις πως δεν τα ξέρεις αυτά τα δύο. Πες μου τώρα πως δεν έχεις ξανακούσει τον όρο “ανταλλαγή συναλλάγματος” να πάω να βρω κανένα γκρεμό να πέσω. Και μη μου πεις πως δεν έχεις ακούσει ούτε τον όρο “internet” γιατί τότε όντως θα πάω να ψάξω για γκρεμό. ( Γιατί πάντως έχω την βεβαιότητα πως δεν κινδυνεύω από κανένα από τα δύο; )

Ίσως πεις πως χρειάζονται ειδικές γνώσεις (χρηματιστηρίου π.χ) και τα γεροντάκια δεν ξέρουν από αυτά. Πράγματι σε γενικές γραμμές χρειάζονται, αν και ΟΧΙ απαραίτητα, αλλά δόξα τω Θεώ, δεν χρειάζεται να είμαστε στο ευρώ για να κάνουν οι λογιστές, οι οικονομολόγοι, οι χρηματιστές και οι σχετικοί, την δουλειά τους βρε αδερφέ. Ξέρουν να την κάνουν πολύ καλά ακόμα και με δραχμές.

Ίσως πεις πως δεν φτάνουν αυτά. Έχεις δίκιο και εγώ πιστεύω πως δεν φτάνουν. Αλλά από την στιγμή που έχουμε χώρο για επενδύσεις (βλ. παρακάτω) γιατί να δεχτώ τους όρους τρίτων;

7) Δεν είμαστε Ισλανδία, που σημαίνει ότι δεν είμαστε ένα απομονωμένο νησί χωρίς εχθρούς. Γύρω μας, δεν έχουμε τους πιο ήρεμους και φιλειρηνικούς γείτονες.
Σωστό επιχείρημα. Όμως η δική μου πείρα, μου λέει και κάτι ακόμα. Πως ο διεφθαρμένος άνθρωπος που έχει το θράσος να νομίζει πως όλα σε αυτήν την γη του ανήκουν και πως οι άλλοι δεν είναι παρά μόνο απλά σκουπίδια που τον εμποδίζουν να περπατήσει στον ένδοξο δρόμο που οδηγεί στον πλούτο “του”, δεν έχει σκασίλα το αν εσύ είσαι στην Ε.Ε ή όχι. Απλά περιμένει την κατάλληλη ευκαιρία για να ορμήσει στην λεία του σαν κοράκι που είναι. Και αν τυχαίνει να μην υπάρχει αυτή η ρημάδα η ευκαιρία, τότε πολύ απλά ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ, με κάποιο “τυχαίο” και “ατυχές” γεγονός εις βάρος πάντα του κοροϊδου που πιστεύει πως είναι ασφαλής επειδή βρίσκεται, λέει, στην Ε.Ε. Και αυτός ο διεφθαρμένος άνθρωπος καλύπτει τα ίχνη του έχοντας ως σύμμαχο του εναντίων των συνανθρώπων του, είτε την ψυχολογική εκμετάλευση, είτε την άγνοια των πολλών, είτε τις απειλές εναντίων αυτών που κατάλαβαν το παιχνίδι του και αντιδρούν.

Θέλω να σου πω και κάτι χωρίς να υπάρχει ίχνος θελήσεως προσβολής προς το πρόσωπο σου: είσαι και εσύ μέσα στα λαμόγια, στους κακούς. “Θυμήθηκες” ότι πρέπει να μας πεις τον φόβο των Τούρκων ΑΜΑ ΒΓΟΥΜΕ από την Ε.Ε, αλλά -ω τι σύμπτωση- “ξέχασες” να μας πεις ότι όλο αυτό είναι το συνηθισμένο επιχείρημα τρομοκρατίας ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΤΕΘΕΙ ΗΔΗ ΑΠΕΙΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΜΕ ΣΤΗΝ Ε.Ε!

Θες μερικές απόδειξεις; Ορίστε:
– Μπήκαμε στην πρώην ΕΟΚ, σημερινή Ε.Ε, το 1961.
Εμπόδισε αυτό τους Τούρκους να πράξουν τα των Ιμίων το 1996; ΟΧΙ!

– Μπήκαμε στην πρώην ΕΟΚ, σημερινή Ε.Ε, το 1961.
Εμπόδισε αυτό τους Τούρκους να ετοιμαστούν για επίθεση εναντίων μας το 1999; ΟΧΙ! (Την εποχή του μεγάλου σεισμού που έπεσε το εργοστάσιο της Ρικομέξ… ο σεισμός τους εμπόδισε έμμεσα και άμεσα γιατί πάνω-κάτω πάθανε και αυτοί τα ίδια)

– Μπήκαμε στην πρώην ΕΟΚ, σημερινή Ε.Ε, το 1961.
Εμπόδισε αυτό τους Τούρκους να σκοτώσουν τον Σμηναγό μας, τον Κώστα Ηλιάκη πάνω από το Αιγαίο ΜΑΣ το 2006; ΟΧΙ!

Βαριέμαι να γράφω και άλλα παραδείγματα, όμως να είσαι σίγουρος πως υπάρχουν πολλά ακόμα και ΕΠΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΒΑΣΗ. Να ένα ακόμα δείγμα: http://tinyurl.com/GR-F16-Vs-the-Turks. Εσύ απ’ την άλλη μπορείς να μου δώσεις κάτι, ένα θετικό σχόλιο, ή ξέρω γω τι, που να επιβεβαιώνει ότι είναι καλό πράγμα η παραμονή μου στην Ε.Ε και/η το ευρώ; Ίσως την προθυμία ή την καλωσύνη των Ευρωπαίων στο να μας βοηθήσουν ας πούμε; Εμάς ντε… τους συμμάχους τους… που είμαστε συν-ευρωπαίοι… που είμαστε τόοοοοσες χιλιάδες χρόνια γείτονες… που όλοι κόπτονται από την μεγάλη τους λύπη έτσι και βγούμε τελικά… ε; Για πες μας; Έκαναν ποτέ κάτι για τους Τούρκους; Πότε μας βοήθησαν με το θέμα της Θράκης; Πότε μας βοήθησαν με το θέμα της Μακεδονίας; Πότε τους έβαλαν στην θέση τους; Πότε έδειξαν ΕΣΤΩ ΕΝΑ δείγμα συγκίνησης για το κακό που μας βρήκε; Πότε στεναχωρήθηκαν; Ή μήπως ο θάνατος των παλληκαριών μας εκεί πάνω στους αιθέρες δεν είναι σημαντικό; Πότε; Για λέγε… Θες να σου πω εγώ; ΠΟΤΕ! Γιατί λοιπόν να μείνω στην Ε.Ε τους, στο Ευρώ τους και ξέρω γω που αλλού; Για την μεγάλη αγάπη που μου δείχνουν;

Ίσως πεις πως τα λόγια μου επιβεβαιώνουν τα λεγόμενα σου. Πως είχες δίκιο, οι Τούρκοι είναι ένας ορατός εχθρός κ.τ.λ… Και πράγματι θα είχες δίκιο σε μεγάλο βαθμό αν δεν υπήρχε μια λεπτομέρεια που ανατρέπει τα πάντα: ο οριθμός των ανθρωπων που έχουν το θράσος να νομίζουν ότι είναι οι άρχοντες του κόσμου. Νομίζεις πως οι Τούρκοι είναι οι μόνοι άπληστοι στον πλανήτη; Για υπενθύμισε μου τι ακριβώς είναι οι Αμερικάνοι; Τι είναι το ΝΑΤΟ; Τι είναι η Κίνα; Τι είναι όλοι οι μεγαλοκαρχαρίες πολιτικοί και μη; Εσύ γνωρίζεις άνθρωπο που να έχει την εξουσία στα χέρια του και να μην κοιτάζει το συμφέρον του; Εγώ όχι.

Με βάση αυτό το σκεπτικό λοιπόν, και γνωρίζοντας οι της εξουσίας πως η Ελλάδα έχει όλους τους άσσους στο μανίκι της, (βλ. παρακάτω) πιστεύεις πραγματικά πως θα μας αφήσουν στην μοίρα μας βοήθητους, σε περίπτωση που κάποιος από τους υπόλοιπους (και πολύ αγαπητούς μας συμμάχους βεβαίως-βεβαίως) μας επιτεθεί; Φυσικά και όχι. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως όχι. Όχι βέβαια επειδή μας αγαπούν (ω, Παναγιά μου!) αλλά επειδή ξέρουν ότι θα χάσουν την μερίδα του λέοντως, κάτι που φυσικά δεν θέλουν. Γι’ αυτό και ακριβώς θα μας βοηθήσουν. Ο φόβος φυλάει τα έρμα αγαπητέ μου και η ιδέα του ότι μπορεί η αυτού μεγαλειότητα του εαυτούλη τους να χάσει τα πλούτη “τους”, θα μας προφυλάξει από κάθε ξένο κακό λύκο, όπως και όλους τους λαούς που τυχαίνει να έχουν πλούτη αμύθητα υπό την κατοχή τους. Μέχρι να τα φάνε αυτοί φυσικά. Γι’ αυτό και δεν θα αφήσουν κανένα να επέμβει στα σχεδιά τους μέχρι τότε. Είναι πάρα πολύ άπληστοι για να το κάνουν αυτό. Η Τουρκία δεν θα μπορέσει ΠΟΤΕ να κάνει κακό στην Ελλάδα χωρίς να επέμβει μια Ρωσσία, ένα ΝΑΤΟ, μια Αμερική. Εσύ τι λες; Να αφήσουν τον Ερντογάν να τους πάρει την λεία μέσα από το στόμα;

Ίσως πεις πως “δεν μπορείς να το ριψοκινδυνεύσεις”. Πως είναι πολύ επικίνδυνο. Ναι, συμφωνώ πως είναι επικίνδυνο, αλλά για πες… είναι περισσότερο επικίνδυνο από το να με κόψει ένα αυτοκίνητο; Από όσο το να σε μαχαιρώσουν κάποια μέρα; Ή όσο από το να πάθεις εγκεφαλικό; Τι θες να κάνω γι’ αυτό; Να φοβάμαι να ζήσω μπας και πεθάνω κάποτε; Και μέχρι τότε να πεθαίνω κάθε μέρα είτε από το άγχος ότι δεν θα έχω να φάω, είτε από την πραγματική πεινα; Και εγώ και η οικογένεια μου; Μέχρι στιγμής 10.000 άνθρωποι αυτοκτόνησαν εξ’ αιτίας της κρίσεως. Δεν σε είδα να ανησυχείς. Και δεν πέθαναν εξ’ αιτίας της Τουρκίας αλλά της αγαπημένης σου Ε.Ε. Από την στιγμή που έχω ελπίδα να επιβιώσω θα πω όχι, επειδή ΙΣΩΣ μας επιτεθούν οι Τούρκοι, την στιγμή που υπάρχουν π.χ κάποιοι Ρώσσοι που θα τους εμποδίσουν; Λυπάμαι αγαπητέ αλλά νομίζω πως μπορώ να το ριψοκινδυνεύσω.

Α, και όλα αυτά αν:
1) ΑΝ βγούμε από την Ε.Ε,
2) ΑΝ βγούμε από το ευρώ

…την στιγμή που το δίλημμα είναι αν μας αρέσει η ιδέα της περικοπής συντάξεων ή όχι!! (Γιατί αυτό λέει το αυριανό δημοψήφισμα, όπως είπα και πριν με βάση το ΦΕΚ:
http://tinyurl.com/psifodeltio-FEK )

7) Είμαστε μια μικρή χώρα. Η έξοδος από το ευρώ δεν θα μας αποδεσμεύσει από τους κακούς ξένους
Και εδώ σωστός. Και μάλιστα το χρέος δεν θα σβηστεί. Ομως ανάμεσα σε ένα μεγάλο και γεμάτο αλλά δυστυχώς σκισμένο σακούλι που στάζει αργά αλλά σταθερά και σε ένα μικρό και γεμάτο σακούλι που όμως δεν χάνει ούτε σταγόνα, ε, σόρρυ αλλά προτιμώ το δεύτερο. Γιατί μπορεί το μικρό σακούλι να είναι μικρό, όμως θα είναι πάντα γεμάτο. Με τα χρόνια όχι μόνο θα ξεχρεώσω τα χρέη μου χάρη σε αυτό, αλλά μετά θα έχω και όλα τα κερδη δικά μου. Ενώ με το μεγάλο σακούλι δεν θα έχω ποτέ τίποτα, άσχετα με το μέγεθος του. Και το μεγάλο σακούλι είναι το ευρώ. Σόρρυ αν δεν αρέσει αυτό σε μερικούς.

8) Αντίθετα θα μας ρίξει στην αγκαλιά του πιο φασιστικού κράτους της Ευρώπης, την Ρωσία.
Από αυτό και μόνο καταλαβαίνει κανείς ότι υπάρχει μια μικρή έλειψη γνώσης σε ότι αφορά την οικονομική και την πολεμική ιστορία της Ρωσσίας. Συνιστώ να διαβάσεις περισσότερα γι’ αυτά, από το 1453 και μετά μέχρι σήμερα (ναι από την πτώση της Πόλεως και μετά… μπορεί εμείς να έχουμε συνδιάσει αυτήν την ημερομηνία με τους Τούρκους άλλά υπάρχουν και άλλες χώρες στον πλανήτη ξέρεις). Κρίμα που το κείμενο είναι ήδη μεγάλο και δεν μπορώ να γράψω πολλά ακόμα ώστε να σου εξηγήσω. Θα σου πω όμως κάτι. Η λέξη “φασισμός” ΔΕΝ υπήρχε μέχρι σήμερα στην ιστορία της Ρωσσίας με την καθαρή έννοια του όρου. Και όσες φορές υπήρξε ήταν ανωμαλία της ιστορίας της, γιατί δεν ήταν στο σκεπτικό της Ρωσσίας αυτού του είδους ο πολιτισμός, Αντιθέτως ήταν, -ποιον άλλων φυσικά;- των γνωστών μας οίκων Ροθτσιλντ και Ροκφέλερ, μέσω του τεκτονισμού ο οποίος ξεκίνησε πολύ πριν το 1453. Εν ολοίγοις ήταν των ιδίων σάπιων ανθρώπων που κυβερνούν σήμερα την Ε.Ε, το Ευρώ, και εμάς. Μάθε την ιστορία που σου λέω και θα καταλάβεις.

Αλλά ακόμα και αν οι Ρώσσοι ήταν φασίστες ΤΙ ακριβώς μας νοιάζει; Τι νομίζεις ότι είναι το ΝΑΤΟ ή οι Αμερικάνοι και οι υπόλοιποι δηλαδή; Άγιοι; Δεν έχεις κανένα λόγο να τους θες λιγότερο ή περισσότερο. Άρα δεν είσαι αντικειμενικός όταν ψηφίζεις υπέρ του ενός (είτε είναι το “Ναι” είτε το “Οχι”). Και προσωπικά δεν με ενδιαφέρει καθόλου αν η Ρώσσοι είναι φασίστες ή όχι, γιατί αν ποτέ με κατακτήσουν, ΔΕΝ θα έχει καμμιά διαφορά για μένα -τον απλό Έλληνα πολίτη- από το αν θα με έχει κατακτήσει κάποιος άλλος π.χ το ΝΑΤΟ, ή, ή Ε.Ε.

9) Τα φλέρτ με τη Ρωσία δεν βοήθησαν κανέναν.
Ναι μωρέ… Ποτέ δεν βοηθηθήκαμε από την Ρωσσία… λες εκείνη η ρημάδα η συνθήκη του Κιουτσούκ-Καϊναρτζή (1774) κατά την περίοδο της τουρκοκρατίας για παράδειγμα, να μην έπαιξε κανένα ρόλο ε; Που χάρη σε αυτήν την συνθήκη οι Έλληνες απέκτησαν το δικαίωμα να βγουν στην Ευρώπη. Στην οποία Ευρώπη, όχι μόνο έμαθαν γράμματα, ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (ΣΥΓ)ΓΡΑΜΜΑΤΑ των αρχαίων Ελλήνων προγόνων μας που εκείνη την εποχή η Ευρώπη τα είχε αγκαλιάσει όπως η μάνα το παιδί της, (αφού τους έβγαλε από την ζοφερή εποχή του Μεσσαίωνα και τους έβαλε στην λαμπρή εποχή του Διαφωτισμού), αλλά εν συνεχεία μπόρεσαν και ανέπτυξαν το δικό τους εμπόριο χάρη στο οποίο έβγαλαν χρήματα και αγόρασαν όπλα για την επανάσταση του ’21. Λες αυτά να μην έπαιξαν κανένα ρόλο ε; Τίποτα το σπουδαίο δεν έγινε ε;… ψιλοπράγματα…

ΥΓ: Και φυσικά μπορώ να σου πω και άλλα αν με ρωτήσεις.

10) δεν νομίζω το ”ξανθό γένος” να έρθει να μας δώσει καραβιές λεφτά για χάρη της Ορθοδοξίας.
Το ότι θα έρθει είναι σίγουρο. Ίσως όχι για το χατήρι της ορθοδοξίας (αν και μπορεί αυτό να είναι αλήθεια για κάμποσους Ρώσσους), αλλά επειδή όπως είπαμε λίγο πιο πάνω, δεν θέλουν να χάσουν την μερίδα του λέοντως. Δεν σκοπεύουν να χάσουν τίποτα. Δεν είναι βλάκες.

11) Η πολιτική αστάθεια, τους μόνους που θα ωφελήσει είναι τους ακραίους. Ηδη έχουμε έναν νέο Εθνικό Διχασμό: Τους συμφωνιακούς και τους αντισυμφωνιακούς.
Σωστό επιχείρημα υπό το πρίσμα της λογικής. Υπό το κλίμα του φόβου εξαιρετικό! Έχεις απόλυτο δίκιο. Είναι γνωστό πως οι άνθρωποι περιμένουν αποκλειστικά και μόνο τις διάφορες οικονομικές καταστάσεις για να τσακωθούν και ΠΟΤΕ δεν φτάνουν στα άκρα. Είναι γνωστό πως ΔΕΝ τσακώνονται ΠΟΤΕ για ηλίθιους λόγους! Για παράδειγμα:

ΔΕΝ έχουν τσακωθεί ΠΟΤΕ για την πολιτική, για το ποιο κόμμα θα ψηφίσουν
ΔΕΝ έχουν τσακωθεί ΠΟΤΕ για ούτε για τον Ολυμπιακό, ούτε για τον Παναθηναϊκό
ΔΕΝ έχουν τσακωθεί ΠΟΤΕ ούτε καν για το παρκάρισμα. Το φαντάζεσαι;
Δεν, δεν δεν….

Και άκου και το άλλο: αυτή η ρημάδα η πολιτική αστάθεια έχει ιδιαίτερη αγάπη στην δραχμή και δεν καταδέχεται να συνδεύσει κανέναν άλλο. Το ευρώ δε; ΠΟΤΕ! Είμαστε μια χώρα που χρειάζεται αποκλειστικά και μόνο την δραχμή για να καυγαδίσει. Να σκεφτείς δε, ότι ΠΡΟ του δημοψηφίσματος όλοι καθόντουσαν ήσυχα στα αυγά τους! Ξέρεις τι σκέφτομαι; Ότι αν υπερισχύσει το ευρώ ίσως να συμφιλιωθούμε οριστικά σαν ανθρωπότητα! Λες να γίνει ποτέ πραγματικότητα αυτό; Λες να μην ξαναγίνει ΠΟΤΕ πόλεμος σε αυτήν την έρμη γη; Να καταφέρουμε να είμαστε μια μεγάλη αγαπημένη οικογένεια μερικών δις ανθρώπων χωρίς έριδες; Πω, Πω! Όμως… δεν καταλαβαίνω να πάρει η ευχή, αν αυτό είναι αλήθεια, τοτέ γιατί δεν το φτιάχναμε το ρημάδι πριν από κάτι χιλιάδες χρόνια και περιμέναμε τόσα πολύ, ώστε να γλυτώσουμε από όλους τους ηλίθιους πολέμους που έγιναν εντωμεταξύ;

ΥΓ: Δεν πιστεύω να θες να σου απαντήσω σοβαρά σε αυτό ε;

12) Φανταστείτε τι θα γίνει σε μια χώρα η οποία θα έχει διαλυθεί.
Από το ευρώ;
ΥΓ: Ρητορική η ερώτηση, δεν χρειάζεται να απαντήσεις

13) Η λιτότητα είναι τοξική όντως και έχει εξαθλιώσει πολύ κόσμο. Εάν πάμε στη δραχμή, απλά θα οξυνθεί η εξαθλίωση των αδυνάμων.
Μέχρι στιγμης σε όλο το αποπάνω κείμενο έχω αναφέρει τουλάχιστον 3-4 φορές την υπενθύμιση “βλ. παρακάτω”. Νομίζω λοιπόν πως ήρθε η ώρα να “πάμε παρακάτω” και να εξηγήσουμε μερικά πράγματα. Τα σπουδαιότερα κομμάτια του όλου κειμένου.

Επειδή πολύ τρομοκρατία έπεσε τις τελευταίες μέρες για το τι τεράστια καταστροφή θα συμβεί στην Ελλάδα σε περίπτωση επιστροφής της δραχμής, θέλω να εξηγήσω κάποια πράγματα. Το για ποιο λόγο η επιστροφή σε εθνικό νόμισμα θα είναι σωτήρια για μας όπως είναι και για κάθε έθνος. Για να ακριβολογούμε αυτά που θέλω να πω είναι τα εξής:

– Το γιατί το εθνικό νόμισμα είναι καλύτερο και σωστότερο για μια οικονομία.
– Πώς θα ξεχρεώσουμε τα χρέη μας άμα υποτιμηθεί η δραχμή
– Υπάρχει χώρος για νέες επενδύσεις; Και αν ναι, μαζί με το ευρώ ή όχι;

Η πρώτη ερώτηση θα έχει μια κανονικού μεγέθους απάντηση σε ποσότητα κειμένου, η δεύτερη μια πολύ μικρή γιατί θα είναι περιττό να εξηγήσω τα νοήματα που θα έχω πει ήδη και θα τα έχετε καταλάβει μόνοι σας, και η τρίτη θα είναι τεράστια. Αλλά αυτή είναι το ζουμί, άρα λίγη υπομονή παρακαλώ. Ευχαριστώ

Θα ξεκινήσω με το εθνικό νόμισμα. Να πληροφορήσω εδώ, πως επειδή τα οφέλη ενός εθνικού νομίσματος είναι πάρα πολλά, θα πω μόνο ένα παράδειγμα. Πιστεύω πάντως, πως αυτό το παράδειγμα καλύπτει μια μεγάλη γκάμα άνθρωπων άμεσα ή έμμεσα.

Γιατί χρειαζόμαστε εθνικό νόμισμα;
Σκοπός της ύπαρξης ενός οποιουδήποτε αντικειμένου είναι η ανάγκη αυτού. Π.χ η ύπαρξη του φαγητού στο τραπέζι είναι η ανάγκη του να φας. Καλώς ή κακώς, η επιβίωση του πληθυσμού μιας χώρας βασίζεται στην οικονομία της. Και η ΣΤΑΘΕΡΗ οικονομία βασίζεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στο εθνικό νόμισμα. Με το εθνικό νόμισμα το κράτος μπορεί να πληρώνει τα έξοδα του κράτους κάτι που ΔΕΝ γίνεται με το ευρώ.

Για να ακριβολογούμε το εθνικό νόμισμα έχει ως σκοπό τρεις βασικούς στόχους:
1) Να παίρνουν μισθό οι νέοι, άρα να έχουν δουλειά
2) Να παίρνουν οι γέροι σύνταξη για να έχουν να ζήσουν
3) Να φροντίζει το κράτος να έχει να πληρώνει τους δύο αποπάνω

Αυτά τα τρία είναι αλληλένδετα. Δεν μπορεί το ένα να μην συνυπάρχει με το άλλο. Και αυτή ακριβώς είναι η βασική κυριαρχία του εθνικού νομίσματος. Ο κύκλος που κάνει. Μια δεκάρα να έχει κανείς για μισθό θα του φτάνει γιατί το εθνικό νόμισμα αφού κάνει κύκλο και περάσει από όλες τις κατηγορίες επαγγελμάτων, (έτσι ώστε όλοι οι άνθρωποι να έχουν λεφτά στα χέρια τους) επιστρέφει πάλι στο κράτος, άρα τα λεφτά υπάρχουν πάντα μέσα στην χώρα και θα τα έχει πάντα ο λαός στα χέρια του. Το ευρώ αντιθέτως, δημιουργήθηκε εξ’ αρχής για να αποθησαυρίζεται, δηλαδή, για να μαζεύεται σε ένα συγκεκριμένο σημείο (τράπεζες) στο οποίο μόνο οι λίγοι και εκλεκτοί θα έχουν δίκαιωμα και πρόσβαση. (Οι πλούσιοι φυσικά.)

Δύο πληροφορίες πρέπει να δώσουμε τώρα:
Πρώτον: Με πολύ απλά λόγια, ο ορισμός “ΑΕΠ” σημαίνει το πόσα λεφτά θα έβγαζε το κράτος αν πουλούσε όλα τα προϊόντα που παρήγαγε μέσα σε ένα χρόνο.

Δεύτερον: Όταν λέμε “είμαστε στο ευρώ” εννοούμε πως έχουμε συμφωνήσει με τους όποιους αρμόδιους να πάρουμε το δικό τους νόμισμα αντί να έχουμε το δικό μας. Και εν συνεπεία, αυτό σημαίνει πως έχουμε αποδειχτεί τους όρους που μας έβαλαν. Και μέσα σε αυτούς τους όρους υπάρχει και ο εξής: απαίτησαν να παίρνουν ως αντάλλαγμα ένα ποσοστό επί του ΑΕΠ μας, δηλαδή ένα ποσοστό επί της παραγωγής μας (σε μορφή χρήματος βέβαια, δεν νομίζω να ήθελαν ένα κιλό πορτοκάλια)

Ουσιαστικά λοιπόν, όχι μόνο οι τραπεζίτες μας δανείζουν κάτι που δεν έχει καμμιά-μα-καμμία αξία (αέρα κοπανιστό μιας και το ευρώ δεν έχει υπόσταση,* αφού είναι από τη φύση του ένα χρεωστικό νόμισμα) αλλά και αντιθέτως παίρνουν την ΑΞΙΑ των αντικειμένων της παραγωγής του κράτους. (Μπορεί να μην αρέσουν τα πορτοκάλια… αλλά αν μιλάμε για π.χ πετρέλαιο; )

* = Και τι σημαίνει υπόσταση; Στον ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ τομέα σημαίνει ότι δεν υπάρχει τόση αξία σε χρυσό όσα ευρώ υπάρχουν. Άρα είναι απλά ένα νόμισμα “στο φλου”, σκέτος αέρας κοπανιστός κυριολεκτικά. Δεν έχει πραγματική αξία ανταλλάγματος. Χρησιμοποιείτε μόνο για λογιστικούς συμψηφισμούς των διαφόρων αξιών στις συναλλαγές.

Σε ένα άλλον τομέα όμως, ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, υπόσταση είναι η εργασία των ανθρώπων αφού χάρη σε αυτούς παράγεται έργο. Είπαμε πριν πως ο σκοπός του εθνικού νομίσματος είναι να πληρώνει τα έξοδα του κράτους και ότι αφού κάνει κύκλο και όλοι οι άνθρωποι έχουν λεφτά, επιστρέφει πάλι στο κράτος. (Άρα οι άνθρωποι έχουν ΠΑΝΤΑ λεφτά έστω και λίγα.) Αυτό όμως γίνεται με μια προϋπόθεση: για να πληρωθεί κάποιος πρέπει να δουλεύει. Αλλά αφού το ευρώ το παίρνουμε έτσι και αλλιώς (αφού αυτήν την συμφωνία έκανε ο Σημίτης όταν μπήκαμε στο ευρώ) ΔΕΝ χρειάζονται άνθρωποι για να δουλεύουν, άρα η αξία του είναι αντίστροφη με το επιπέδο απασχόλησης. Η αξία του δεν στηρίζεται στην δαπάνη του για να παραχθεί έργο, πλούτος, παραγωγή, άρα όσο το έχουμε σαν νόμισμα, οι νέοι άνθρωποι ΔΕΝ θα μπορέσουν ΠΟΤΕ να βρουν δουλειά. Εξ’ ου και η αύξηση των ανέργων: 1.500.000 άνεργοι τα τελευταία πέντα χρόνια. Μπορεί βέβαια να λένε πως αυτό το νούμερο δημιουργήθηκε “ως προσπάθεια για να πληρώσουμε τα χρέη μας”, αλλά στην πραγματικότητα όλο αυτό ήταν προσχεδιασμένο από την πρώτη μέρα που φτιάξανε το ευρώ. Οι απολύσεις για την “προσπάθεια” πληρωμής των χρεών ήταν απλά η δικαιολογία. Γι’ αυτό και ΠΡΕΠΕΙ, είναι απαραίτητο προς μελλοντική μας επιβίωση, να φύγουμε μακριά του όσο γρηγορότερα γίνεται… Κρίμα που σε αυτό το δημοψήφισμα τίθεται θέμα το αν θα συμφωνήσουμε στο να μπουν νέα μέτρα (περικοπή συντάξεων, κούρεμα καταθέσεων, αύξηση ΦΠΑ και ΠΟΛΛΑ ακόμα) ΚΑΙ ΟΧΙ για το αν θα φύγουμε μακριά του ή όχι. Θα ψήφιζα δαγκωτό “Ναι, να βγούμε”.

ΥΓ: Τα νέα μέτρα που ανέφερα δυο γραμμές πιο πάνω, δεν είναι γενικευμένες ιδέες που σκέφτηκα ως παράδειγμα. Είναι από το έγγραφο των προτάσων των θεσμών που μπορείς να το βρεις ευρέως στο internet. Δεν θέλω να ακούσω τίποτα δικαιολογίες περί εκφοβισμού υπέρ του “Οχι”. Αυτό το κάνουν οι πολιτικοί και τα ΜΜΕ (Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης… ή μήπως το “Εξαθλίωσης” είναι σωστότερο; )

Α, και αν κάποιος έχει το ερώτημα “πως θα αποπληρώσουμε τα χρέη μας αφού θα έχει υποτιμηθεί η δραχμή” η απάντηση είναι πολύ απλή: πρώτον με αυτά που ΔΕΝ θα τα χάνουμε από το π.χ ΑΕΠ (και όπου αλλού μας έχουν βάλει παρόμοιους κανόνες) γιατί το μικρό σακούλι που λέγαμε πριν θα είναι ΠΑΝΤΑ γεμάτο αφού ΠΟΤΕ δεν θα υπάρχουν τρύπες δεξιά και αριστερά και δεύτερον με νέες επενδύσεις.

Δηλαδή: Αν επιστρεφαμε στην δραχμή και θέλαμε να εξηγήσουμε με ένα παράδειγμα για το τι θα γινόντουσαν τα λεφτά που ΔΕΝ θα χάναμε από την -ακυρωμένη πια- συμφωνία μεταξύ των ευρώ/ΑΕΠ, και αν θέλαμε να χρησιμοποιήσουμε στο παράδειγμα μας ένα μόνο προϊόν, π.χ πορτοκάλια, θα λέγαμε το εξής:

Ας πούμε πως έχουμε τα εξής δεδομένα
– 1ευρώ = 1δραχμή
– 1 κιλό (kg) πορτοκάλια κάνει ένα 1 ευρώ
– Κάθε άνθρωπος αγοράζει ένα κιλό πορτοκάλια μια φορά την εβδομάδα
– Είμαστε 10 εκατομύρια άνθρωποι

Τότε το αποτέλεσμα θα ήταν το εξής:
1kg πορτ. επί 52 εβδ.* = 52kg ανά άνθρωπο
52kg επί 10.εκατομ. ανθρώπους = 520.000.000 ευρώ/δρχ

* = Είπαμε πως το ΑΕΠ μετριέται με βάση τον ετήσιο (52 εβδ.) υπολογισμό παραγωγής

Άρα το εισόδημα των πορτοκαλιών είναι 520.000.000 ευρώ/δραχμές τον χρόνο, εκ των οποίων ένα ποσοστό, (του ΑΕΠ) πηγαίνει στους δανειστές μας. Το πόσο μεγάλο είναι αυτό το ποσοστό παίζεται από διάφορους παράγοντες, αλλά συνήθως είναι μέχρι 6%. Αν αφαιρέσουμε το 5% (ας έχουμε στρογγυλό αριθμό) για να το δώσουμε στους δανειστές, τότε δίνουμε 26.000.000. Ένα ποσό που θα μπορούσαμε κάλλιστα να το δώσουμε είτε στους νέους μας για να έχουν δουλειά (και εμείς περισσότερη παραγωγή, άρα περισσότερα κέρδη, άρα πρισσότερο πλούτο, -αφήνω τον πλήθωρισμό απέξω αυτήν την στιγμή- άρα περισσότερο ΑΕΠ) είτε στα ήδη υπάρχοντα δάνεια. ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ! Τι θα γινόταν αν μιλάγαμε για ΟΛΑ τα προϊόντα που παράγει το κράτος;

Φυσικά ούτε όλα τα υλικά κάνουν 1 ευρώ, ούτε αγοράζουν όλοι 1 κιλό μόνο, ούτε αγοράζουν 1 κιλό την εβδομάδα και βέβαια ούτε η δραχμή θα έχει ισοτιμία με το ευρώ. Ότι υπάρχουν όμως δυνατότητες, ναι υπάρχουν. Και μιλάμε μόνο για το ΑΕΠ. Ούτε ξέρω πόσες τέτοιες “ευγενικές προσφορές” μας έχουν επιβάλει για να έχουμε το νόμισμα τους…
Επενδύσεις
Ας συνεχίσουμε τώρα και με το δεύτερο πολύ σημαντικό κομμάτι του κειμένου: τις επενδύσεις. Έχουμε δυνατότητα επενδύσεων; Η Ελλάδα θα επιβιώσει χωρίς τρίτους;

Η σύντομη απάντηση είναι πως:
1) ΝΑΙ έχουμε δυνατότητες,
2) ΝΑΙ έχουμε προοπτική για επενδύσεις,
3) ΝΑΙ μπορούμε να σταθούμε ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ στα πόδια μας, ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ,

Να διευκρινήσω πως στο Νο3 αποπάνω, συμπεριλαμβάνεται η εξής πληροφορία: Για να πετύχουμε στις όποιες επενδύσεις μας πρέπει να βγούμε από το ευρώ, ΟΧΙ για τους λόγους του εθνικού νομίσματος που λέγαμε πριν, αλλά για άλλο λόγο: για τον λόγο ότι τώρα για να κάνουμε κάτι πρέπει να ζητήσουμε την άδεια τριτων. Και βέβαια δεν θα μας την δώσουν επειδή έτσι θέλουμε εμείς. Μόνο αν αποδεσμευτούμε έχουμε τις ελπίδες των νέων επενδύσεων.

Δεύτερον, πριν ξεκινήσουμε τις εξηγήσεις μας, θέλω να ρίξετε μια ματιά στα προϊόντα μας που παράγονται ΕΔΩ στην Ελλάδα για να δείτε και μόνοι σας ότι έχουμε ελληνική παραγωγή και ότι δεν χρειάζεται να απελπίζεστε για το τι θα απογίνουμε. Την δραχμούλα μας να έχουμε και όλα γίνονται αρκεί να έχουμε όρεξη για δουλειά. (Ο κύκλος του εθνικού νομίσματος που λέγαμε πριν)

Η Ελλάδα δεν έχει μόνο τουρισμό. Έχει και:
Βιομηχανίες, Ναυπηγεία, ελιές, κρόκο (Κοζάνης), ακτινίδια, ροδάκινα, πρόβειο γάλα, μπετονίτη, νικέλιο, λευκόλιθο, υδρομαγνησίτη, περλίτη, βωξίτη, χρωμίτη, ψευδάργυρο και αλουμίνα. Και όλα αυτά τα πουλάμε δεν τα χαρίζουμε.

Ίσως κάποιος πει πως επειδή είμαστε μικρή χώρα αυτά τα προϊόντα δεν τα ξέρει ούτε η μάνα τους. Και όμως! Για μια χώρα τόσο μικρή όσο η δική μας το να είμαστε από τους καλύτερους στο κόσμο είναι τιμή μας. Δεν είμαστε τελευταίοι. Είμαστε από τους πρώτους. Ρίξτε ξανά μια ματιά στην λίστα:

– Οι βιομηχανίες μας παράγουν βαρέα φορτηγά, επικαθήμενα, βαγόνια τραίνων, λεωφορεία, τρόλεϊ, μπετονιέρες, βυτία κλπ.
– Έχουμε 3 πολύ μεγάλα ναυπηγεία που μπορούν να κατασκευάσουν ότι μεγέθους πλοίο θες.
– Είμαστε 3οι σε πωλήσεις στις ελιές
– Είμαστε 3οι σε πωλήσεις στον κρόκο
– Είμαστε 3οι σε πωλήσεις στα ακτινίδια
– Είμαστε 3οι σε πωλήσεις στα ροδάκινα
– Είμαστε 2οι παγκοσμίως στο πρόβειο γάλα
– Είμαστε 2οι παγκοσμίως σε μπετονίτη (1.500.000 τόννοι)
– Είμαστε 1οι στον κόσμο σε νικέλιο
– Είμαστε 1οι σε λευκόλιθο
– Είμαστε 1οι σε υδρομαγνησίτη
– Είμαστε 1οι στον κόσμο σε περλίτη, (1.600.000 τόννοι)
– Είμαστε 1οι στην ΕΕ σε βωξίτη (2.174.000 τόννοι)
– Είμαστε 1οι και σε χρωμίτη
– Είμαστε 1οι σε ψευδάργυρο
– Είμαστε 1οι και σε αλουμίνα

Ίσως πεις αγαπητέ κ. Παπαγεωργίου πως όλα αυτά τα είχαμε και πριν, πως δεν φτάνουν και ότι χρειαζόμαστε νέες επενδύσεις. Λοιπόν ναι τις έχουμε και αυτές. Να οι νέες μας επενδύσεις:

– 1ος τρόπος – Αγωγός φυσικού αερίου
Ο αγωγός φυσικού αερίου (είτε ο Έλληνο-Ρωσικός, TIP, είτε ο Έλληνο-Αμερικάνικος, TAP) είναι μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις. Δεν μπορούμε να τους έχουμε και τους δύο βέβαια (λόγο συμφερόντων…. εννοείται πως οι Αμερικάνοι δεν δέχονται τους Ρώσσους στα πόδια τους) αλλά μια συμφωνία μεταξύ αυτών των πιθανότηταν εμένα με κάνει να χαίρομαι.

Χαρακτηριστικά του Αμερικανικού αγωγού:
Ο Αμερικανικός αγωγός θα φέρει 10.000 νέες θέσεις εργασίας, 1,5 δισ. ευρώ ξένες επενδύσεις στην Ελλάδα και θα αποφέρει έσοδα εκατομμυρίων ευρώ ετησίως επί 25 χρόνια σύμφωνα με τον Amos Hochstein, ειδικό απεσταλμένο του State Department.

Χαρακτηριστικά του Ρωσσικού αγωγού:
Ο Ρωσσικός αγωγός θα προσφέρει 20.000 νέες θέσεις εργασίας και πολλά εκατομύρια ευρώ κέρδος ετησίως, λόγο του ότι στην συμφωνία, συμφωνήθηκε ένα τεράστιο ποσοστό επί των κερδών: 50%!

Ανάλογα λοιπόν με ποιον αγωγό θα υπογράψουμε συμφωνία, έχουμε λίγες ή πολλές ελπίδες. Οικονομικές ελπίδες.

Να ένα παράδειγμα ΕΛΠΙΔΑΣ:
– 10.000 με 20.000 νέοι άνθρωποι θα αποκτήσουν μισθό άρα θα έχουν να φάνε
– 10.000 με 20.000 χιλιάδες μάνες θα μπορούν να ξοδέψουν την σύνταξη τους για τον εαυτό τους και όχι για τα παιδιά τους
– 10.000 με 20.000 χιλιάδες πατεράδες θα μπορούν να ξοδέψουν την σύνταξη τους για τον εαυτό τους και όχι για τα παιδιά τους

Άρα 30.000 – 60.000 άνθρωποι θα έχουν προοπτικές για ένα καλύτερο μέλλον. Λίγο είναι αυτό; Και φυσικά μιλάμε χωρίς τα κέρδη από τον αγωγό/αέριο έτσι;

Ίσως πάλι πεις πως τα λόγια των πολιτικών είναι κούφια (σώπα!) και κανείς από τους δυο μεγάλους αντιπάλους, Αμερική-Ρωσσία, δεν πρόκειται να θελήσει να συνάψει συμφωνία με την Ελλάδα. Ακόμα χειρότερα δε, εν καιρό κρίσης. Άρα ότι ο αγωγός θα κάνει πολλλλάάά χρόνια για να έρθει.

Λυπάμαι πολύ αλλά εδώ θα διαψεύσω όλους τους αντιρρησίες. Η συμφωνία μεταξύ Ρωσσίας-Ελλάδας έκλεισε μόλις πριν λίγες μέρες, μόνο που τα ΜΜΕ “ξέχασαν” να το αναφέρουν. Η κατασκευή του αγωγού θα ξεκινήσει το 2016 αν φυσικά δεν υπάρξει εντωμεταξύ κάποιο σαμποτάζ.

Ξέρω πως ίσως θεωρήσετε πως “παρά πληροφορήθηκα”. Πως τέτοια συμφωνία δεν έγινε ποτέ γιατί δεν ακούστηκε τίποτα τέτοιο πουθενά….

Μα φυσικά και δεν ακούστηκε… πως θες να το ακούσεις; Από ποιον; Από τα ΜΜΕ; Όχι βέβαια… εδώ ο κόσμος (internet) το έχει τούμπανο και ‘σεις κρυφό καμάρι! Η συμφωνία έκλεισε στις 19 Ιουνίου 2015. Δες αυτά τα links και πίστεψτε σε ένα μέλλον χωρίς μνημόνιο:
http://tinyurl.com/Rossia-Ellada-symfwnia
http://tinyurl.com/Rossia-Ellada-symfwnia2

Δες και την ανακοίνωση στα Ρωσσικά κανάλια που εδώ δεν πρόκειται να την δεις ποτέ: http://tinyurl.com/Rossia-Ellada-symfwnia-Tv

Και μετά έλα πες μου…

– 2ος τρόπος – Μέταλλα στην Ελληνική γη, ορυκτός πλούτος
Παγκοσμίως τα μέταλλα είναι ονειρεμένη πηγή πλούτου. Η Ελλάδα είναι τίγκα σε πολύτιμα μέταλλα όπως π.χ το ρουτίλιο, το λουτέσιο, το λανθάνιο το Ραδόνιο κ.τ.λ…

Θα μιλήσω ειδικά για το Ραδόνιο, ένα συγγενές μετάλλο με το ουράνιο. Τον Φεβ. του 1998 μια γεωλογική έρευνα αποκάλυψε πως υπάρχει μπόλικη ποσότητα ραδονίου στον Ελληνικό χώρο. Η μέτρηση ήταν τεράστια! Μάντεψε λοιπόν γιατί θέλουν τα μνημόνια: γιατί το ελληνικό κοίτασμα είναι ένα από τα μεγαλύτερα κοιτάσματα ουρανίου ΔΙΕΘΝΩΣ και θέλουν να βρουν τρόπο να το φάνε.

Το αποκάτω απόσπασμα εξηγεί τα πράγματα καλύτερα: http://tinyurl.com/ereuna-radonio
Στο ποσό των 100 τρισεκατομμυρίων δραχμών εκτιμάται η αξία των κοιτασμάτων ουρανίου και άλλων σπανίων μετάλλων για δορυφόρους και πυραύλους. Το κείμενο της έρευνας υπογράφεται από επτά διακεκριμένους Έλληνες επιστήμονες και κάνει λόγο για κοίτασμα ουρανίου που περιέχει 300 εκατομμύρια τόνους με συμπύκνωμα ουρανίου 16%, καθώς και σπάνια άλλα ορυκτά όπως ρουτίλιο, λουτέσιο και λανθάνιο, που έχουν εξαιρετικά ειδικές χρήσεις στην κατασκευή πυραυλικών συστημάτων. Αναφέρεται ΜΟΝΟΝ για την περιοχή του όρους Σύμβολο του νομού Καβάλας. Η αξία του εμπλουτισμένου ουρανίου 235 στην διεθνή αγορά (το 1998) ήταν 20.000 δολάρια το γραμμάριο!
Βάσει των παραπάνω, με κάθε επιφύλαξη και σύμφωνα με υπολογισμούς από τα παραπάνω. εμπεριέχονται 48 εκατ τόνοι ουρανίου προς 20δις δολάρια ο τόνος δηλ. συνολικά $ 960.000.000. 000.000.000 (τα μηδενικά είναι σωστά και είναι: 960 τετράκις εκατομμύρια δολάρια !!!!
Σε κάθε έλληνα αντιστοιχούν 96.000.000.000$
Ναι! Διαβάστε το δυνατά (96 δισεκατομμύρια δολάρια) !!!!

Νομίζω πως δεν έχω να πω τίποτα άλλο… βλέπεις ξεκάθαρα πως ο ορυκτός μας πλούτος μπορεί να ξεχρεώσει εκατοντάδες χρέη σαν αυτά που σήμερα έχει η χώρα… Μια έξτρα έρευνα στο internet θα σε διαφωτίσει περισσότερο.

ΥΓ, μια σημείωση: Συνιστώ σε όλους να διαβάσουν το άρθρο που ακολουθεί γιατί το ραδόνιο το οποίο βρίσκεται στην γη διατρυπάει τα τοιχώματα των σπιτιών και προκαλεί καρκίνο. Καλό είναι να ενημερωθείτε για λόγους υγείας (δεν είναι άρθρο που χρειάζεται να το διαβάσετε τώρα) – http://tinyurl.com/radonio

– 3ος τρόπος – Κοιτάσματα πετρελαίου
Μετά από έρευνες που έκαναν έλληνες και ξένοι αναλυτές στο Αιγαίο, αποκαλύφθηκε πως υπάρχουν κοιτάσματα πετρελαίου νότια της Κρήτης. Το κοίτασμα το οποίο είναι 175 δισ. βαρέλια. Φτάνει για να υπερκαλύψει τα χρέη της Ελλάδας, χωρίς να χρειαζόμαστε ούτε τον αγωγό φυσικού αερίου, ούτε το ραδόνιο. Ο λόγος που είμαστε αυτήν την στιγμή στην Ε.Ε, είναι για να μπορούν να ξεκοκαλίσουν οι αγαπητοί μας σύμμαχοι, μέχρι ακόμα και την τελευταία ρανίδα πετρελαίου και ορυκτών. Και μόνο μέσω μνημονίων μπορούν να το κάνουν αυτό. Άρα όσο είμαστε στο ευρώ ΔΕΝ μπορούμε να ξεχρεώσουμε ακόμα και αν θέλαμε. Για να αναπνεύσουμε πρέπει να ζητάμε την άδεια τρίτων. Ο μόνος τρόπος για να μην την ζητάμε είναι η έξοδος από το ευρώ, η επιστροφή στην δραχμή και η θέληση μας για δουλειά.

Παρακάτω υπάρχουν μερικά απόσπάσματα άρθρων που θα βρείτε ευρέως στο internet και που αφορούν τα κοιτάσματα πετρέλαιο στην Ελλάδα:

1) http://tinyurl.com/Ellada-petrelaio
Σε ημερίδα που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Ηράκλειο με τίτλο «Έρευνα και εκμετάλλευση υδρογονανθράκων στην Ελλάδα» που διοργάνωσε η Περιφέρεια Κρήτης και το ΤΕΕ/ΤΑΚ ο καθηγητής του Πολυτεχνείου Κρήτης, Αντ.Φώσκολος, τεκμηρίωσε με επιστημονικά δεδομένα ότι τα κοιτάσματα στην Ελλάδα και κυρίως νοτίως της Κρήτης όχι μόνο υπάρχουν, αλλά μάλιστα μπορούν να μας βγάλουν από την κρίση, σε 36 μήνες! Μέσα σε 36 μήνες με μία εθνική διαχείριση του όλου προγράμματος, η Ελλάδα μπορεί να βγει από την οικονομική και πρώτιστα κοινωνική κρίση που την μαστίζει, με την αξιοποιηση των κοιτασμάτων υδρογονανθράκων που έχουν εντοπιστεί νοτίως της Κρήτης.

2) http://tinyurl.com/Ellada-petrelaio2
Ο ξένος τύπος βοά για την ύπαρξη πλούσιων κοιτασμάτων υδρογονανθράκων στην Ελλάδα και πλέον είναι σαφές ότι δυστυχώς αυτός ο πλούτος φαίνεται ότι είναι μία από τις βασικές αιτίες για τις οποίες η χώρας έχει αλυσοδεθεί και οι κάτοικοί της υποφέρουν: Κάποιοι θέλουν να ελέγξουν αυτά τα κοιτάσματα, ελέγχοντας την ίδια την χώρα.

Και παρακάτω (δεύτερο απόσπασμα):
“Η Ελλάδα θα γίνει η πρώτη παραγωγός χώρα χρυσού στην Ευρώπη,” γράφει η La Tribune. Υπενθυμίζοντας ότι η Αθήνα έχει ήδη ένα «σημαντικό δυναμικό ορυκτών” (βωξίτη, περλίτη), η οικονομική εφημερίδα είπε ότι Ελλάδα θα μπορούσε να γίνει η πρώτη παραγωγός χώρα σε χρυσό το 2016 στην Ευρώπη εκτοπίζοντας την Φινλανδία, ενώ σήμερα είναι στην τεσσαρακοστή θέση!

Η μεγαλύτερη ηλεκτρονική οικονομική εφημερίδα της Ιταλίας TREND-online.com, αναλύει τον τρόπο με τον οποίο η χώρα μας θα μπορούσε όχι μόνο να αποπληρώσει τα δάνεια της, αλλά και να βγάλει γρήγορα σημαντικά κέρδη, κάνοντας πρώτη απ’ όλους στην Ευρώπη τη μεγάλη στροφή προς την ανάκαμψη της οικονομίας:

“Παρότι χρεωμένη, στην πραγματικότητα η Ελλάδα δεν είναι καθόλου φτωχή, αφού κατέχει άφθονους ανεκμετάλλευτους πόρους: τεράστιες ποσότητες χρυσού, πετρελαίου και φυσικού αερίου, κυριολεκτικά κάτω από τα πόδια της.

Μπορεί η ελληνική οικονομία να έχει συρρικνωθεί κατά 20%, η ανεργία της να έχει φτάσει στο 25,1%, το δημόσιο χρέος της να έχει αυξηθεί κατά 198% σε σχέση με το ΑΕΠ και κάθε τόσο ν’ ακούγονται διάφορες φωνές που υποστηρίζουν ότι η χώρα πρέπει να φύγει από το ευρώ, αλλά όλα αυτά μοιάζουν εντελώς εξωπραγματικά.

Η Ελλάδα δεν είναι φτωχή. Αντιθέτως.

Η Ελλάδα είναι στην πραγματικότητα ένα από τα πιο πλούσια κράτη της Ευρώπης, αλλά δεν ξέρει πώς να αξιοποιήσει τις φυσικές πηγές της” (ή κάποιοι δεν αφήνουν εντός αλλά και εκτός της χώρας να προσθέσουμε εμείς)

Σύμφωνα με το Bloomberg, “σύντομα η Ελλάδα μπορεί να γίνει πρώτη χώρα στην παραγωγή χρυσού σε όλη την Ευρώπη και να τη κάνει να ξεπεράσει τη Φινλανδία μέσα σε τέσσερα χρόνια. Αλλά δεν είναι μόνο ο χρυσός.

Η χώρα κολυμπάει κυριολεκτικά στο πετρέλαιο και στο φυσικό αέριο (!) χάρη στα πολλά κοιτάσματα στη δυτική πλευρά της. Η Ελλάδα σκοπεύει να αξιοποιήσει τα διαθέσιμα αποθέματα υδρογονανθράκων ως μέρος μιας προσπάθειας αναζωογόνησης της οικονομίας της και να περιορίσει την εξάρτηση της από τις εισαγωγές ενέργειας.

Οι ποσότητες του πετρελαίου και του αερίου που έχει η Ελλάδα, σύμφωνα με τους αριθμούς που έχουν δημοσιευτεί είναι εντυπωσιακές. Ελληνικές πηγές, εκτιμούν ότι η περιοχή του Πατραϊκού κόλπου θα μπορούσε να αποδώσει 200 εκατομμύρια βαρέλια αργού πετρελαίου, η περιοχή των Ιωαννίνων 80 εκατομμύρια ενώ η περιοχή ανοιχτά του Κατάκολου, 3 εκατομμύρια.

Επιπλέον, σύμφωνα με μελέτες Γεωλογικού Ινστιτούτου των ΗΠΑ, η θάλασσα ανάμεσα στην Κρήτη, την Κύπρο, το Ισραήλ και την Αίγυπτο κρύβει περίπου 15 δισεκατομμύρια κυβικά φυσικού αερίου και πετρελαίου που απλώς περιμένουν να εξορυχθούν.

Η αλήθεια είναι ότι η Ελλάδα έχει αρκετό πετρέλαιο και φυσικό αέριο για να είναι σε θέση να πληρώσει ολόκληρο το χρέος της. Η αξία του φυσικού αερίου έχει εκτιμηθεί σε τρισεκατομμύρια δολάρια, ενώ το Νότιο Αιγαίο και το Κρητικό Πέλαγος δεν έχουν ακόμα μελετηθεί. Στην πραγματικότητα τα νούμερα μπορεί να είναι σημαντικά υψηλότερα.

Η Ελλάδα είναι μια από τις χώρες που έχουν ερευνηθεί λιγότερο ως προς τα διαθέσιμα αποθέματα σε υδρογονάνθρακες (πετρέλαιο και αέριο). Σύμφωνα με τον έλληνα αναλυτή Αριστοτέλη Βασιλάκη, βάσει των υπαρχόντων υπολογισμών εκτιμάται ότι το φυσικό αέριο μπορεί να αποδώσει εννέα δισεκατομμύρια δολάρια. Ακόμα κι αν μόνο ένα μέρος αυτού του αποθέματος είναι εκμεταλλεύσιμο, θα ήταν αρκετό για να μεταμορφώσει την οικονομία της Ελλάδας, αλλά και της ευρύτερης περιοχής.


Θα το πούμε άλλη φορά λοιπόν:
1) ΜΟΝΗ ΜΑΣ ΕΛΠΙΔΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ/Ε.Ε.
2) Το δημοψήφισμα ΔΕΝ έχει σχέση με αυτό (Κλικ για το ΦΕΚ)

Αυτοί λοιπόν είναι οι λόγοι που εγώ αύριο θα ψηφίσω ΟΧΙ!

ΥΓ: Α, και που ‘σαι…. είπες ότι είχες 10 λογους για να ψηφίσεις “Ναι”. Σου απήντησα με καμμιά 15αρια λόγους για “Οχι”. Δες τώρα και τους λοιπούς 40 για ΟΧΙ: http://tinyurl.com/40-logoi-OXI

Από MacedonianAncestry

 

Εσείς πιστεύετε ότι θα πουν την αλήθεια για την Αμφίπολη;;;;

Σχόλιο MacedonianAncestry: Κατά την γνώμη μου η τελευταία πρόταση (που την έβαλα με κόκκινο ενώ δεν ήταν στην αρχική πηγή) είναι όλα τα λεφτά. Διαφωνεί κανείς;

Εμείς πάλι, επειδή είμαστε ΠΑΡΑΞΕΝΟΙ…..
ΟΧΙ

Πιστεύετε ότι το μεγαλύτερο μνημείο της ΕΥΡΩΠΗΣ χτίστηκε για να στεγάσει τρείς θαλάμους χωρίς περιεχόμενο;;;;

Πιστεύετε τους πρωταθλητές της αυθαιρεσίας πολιτικούς;;;

Έχετε εμπιστοσύνη στην κ Παναγιωταρέα;;;

Θεωρείτε ότι οι προεκτάσεις του κ Βενιζέλου στην αρχαιολογική υπηρεσία είναι αξιόπιστες;;;

Θεωρείτε ότι η παντρεμένη με εορτάζοντα την ΧΑΝΟΥΚΑ κατά των Μακεδόνων, Αρβελέρ, πολιτικοποιημένη βυζαντινολόγος για αυτό και πρύτανης, θα σας πει κάτι διαφορετικό απο αυτό που σας είπε , έστω και αν είναι αλήθεια;;;

Θεωρείτε ότι οι φίλοι του Σαμαρά που το τέκνο τους, γνήσιο παιδί της Σιών, ΝΙΜΙΤΣ, προτείνει ΑΝΩ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ για τους σκοπιανούς, θα χαρούν με ότι καλό περιέχει ο Τύμβος για την Μακεδονία, όταν εορτάζουν μια εορτή επι χιλιάδες χρόνια, κατά του Μακεδόνα Σέλευκου;;;;

Πιστεύετε ότι οι διακεκριμένοι, αληθινοί ερευνητές όπως ο Άντριου Τσάνγκ, παλάβωσαν και θεωρούν ότι είναι ο Αλέξανδρος με την Ολυμπιάδα στον Τύμβο;;;

Πιστεύετε ότι ο καθηγητής Καργάκος, είναι αδαής και επιμένει ότι στην Αμφίπολη θα βρούμε τον Αλέξανδρο;;;


Πιστεύετε ότι ο Σαμαράς ανέβηκε στην Αμφίπολη λόγω Πατριωτισμού;;; και όχι επειδή βρέθηκε εκεί το πρωτογενές πλεόνασμα;;;


ΕΜΕΙΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ
ΟΧΙ

Πηγή: paraxeno.com

ΠΑΡΑΤΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΧΑΜΕΝΟ ΤΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΘΕΛΟΔΟΥΛΟΥΣ

Σε λίγες ημέρες στην έδρα των Ηνωμένων Εθνών θα συνεχιστεί ο Εθνικός ξεπεσμός της Πατρίδος μας, μέσω της συνάντησης που θα έχουν εκεί ο ειδικός διαμεσολαβητής του ΟΗΕ Μάθιου Νίμιτς, με τους πρέσβεις της Ελλάδος (Αδαμάντιο Βασιλάκη) και της ΠΓΔΜ (Βάσκο Ναουμόφσκι) για το οριστικό όνομα της γείτονας χώρας. Δηλαδή, θα γίνει άλλο ένα βήμα πριν το οριστικό Βατερλώ της Ελλάδος στην απώλεια – εκχώρηση του ιστορικού ονόματος της Μακεδονίας μας στους γυφτοσκοπιανούς. Θα παιχτεί για άλλη μια φορά η ίδια κακόγουστη και κακοπαιγμένη θεατρική παράσταση, της οποίας το τέλος όλοι γνωρίζουμε, από ανίκανους ή εθελόδουλους πολιτικούς “ηθοποιούς”. Και θα είναι η οριστική παραχώρηση της ελληνικότητας της Μακεδονίας μας.

Είναι πανθομολογούμενο πλέον, στην ελληνική κοινωνία πως η εκχώρηση του ονόματος της Μακεδονίας ως οριστική ονομασία του γειτονικού κρατιδίου, συνιστά Εθνική μειοδοσία όλων των κυβερνήσεων της Ελλάδος τις τελευταίες δεκαετίες. Ειδικότερα δε, της σημερινής κυβέρνησης Σαμαρά – Βενιζέλου και προσωπικά του ίδιου του Πρωθυπουργού!

Οσονούπω, θα προσπαθήσω στον λίγο χώρο που αναλογεί σε ένα άρθρο, να αιτιολογήσω την παραπάνω αναφορά μου, προσδίδοντας τις τεράστιες ευθύνες που έχουν γι΄ αυτήν την Εθνική τραγωδία, οι Σαμαράς, Βενιζέλος αλλά και η Ντόρα Μπακογιάννη.

ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ
Ο σημερινός Πρωθυπουργός, ως Υπουργός Εξωτερικών, δήλωνε στις 2 Απριλίου 1992: «Δε θα αποδεχτώ οποιαδήποτε λύση για το θέμα των Σκοπίων, που θα είχε ως παράγωγο του ονόματος, το Μακεδονία. Η Ελλάδα πρέπει να ασκήσει βέτο, αν οι χώρες της Κοινότητας αποφασίσουν να αναγνωρίσουν τη Δημοκρατία των Σκοπίων υπό οποιοδήποτε όνομα, που θα έφερε παράγωγο του όρου Μακεδονία».

Λίγες ημέρες μετά, κατά το Β΄ Συμβούλιο των Πολιτικών Αρχηγών στις 13 Απριλίου 1992, υπό την προεδρία του τότε Προέδρου της Δημοκρατίας Κωνσταντίνου Καραμανλή, ο Σαμαράς επεχείρησε να υπαγορεύσει στους πολιτικούς ηγέτες το σχέδιό του, «Επτά σημεία προγράμματος δράσης» το οποίο απερρίφθη από όλους και στη συνέχεια εκδιώχθηκε από την κυβέρνηση Μητσοτάκη. Άραγε, θυμάται ο κ. Σαμαράς το πρώτο από αυτά τα επτά σημεία του σχεδίου του; Θα μας επιτρέψει να του το θυμίσουμε εμείς: «Έκδοση ανακοίνωσης από το Συμβούλιο των Πολιτικών αρχηγών, η οποία να προβλέπει κατά τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο ότι το όνομα της Μακεδονίας είναι αδιαπραγμάτευτο υπό οποιαδήποτε μορφή»!

Ως ευρωβουλευτής της ΝΔ (2004-2007), τον Ιούλιο του 2007 συμμετείχε στην συζήτηση και στην ψηφοφορία της εκθέσεως του Ολλανδού ευρωβουλευτή Έρικ Μέγιερ, μιας εκθέσεως υπέρ των θέσεων των Σκοπίων στην διεκδίκηση του ονόματος του κρατιδίου τους. Σε αυτήν την έκθεση αναγνωριζόταν μεταξύ των άλλων τραγικών, ότι: “κάθε κράτος επιλέγει το όνομά του ελεύθερα”, που σημαίνει ότι τα Σκόπια είχαν πλέον, το δικαίωμα να λέγονται “Μακεδονία”. Στην ψηφοφορία για την ανθελληνική και κατάπτυστη “έκθεση Μέγιερ” ψήφισαν 558 ευρωβουλευτές υπέρ της, μόλις 47 κατά της “εκθέσεως Μέγιερ” και 8 ήταν τα λευκά. Από τους Έλληνες ευρωβουλευτές της ΝΔ, οι 10 (σε αυτούς και ο Κωστής Χατζηδάκης) υπερψήφισαν την “έκθεση Μέγιερ” και ο μόνος που την καταψήφισε ήταν ο Αντώνης Σαμαράς!!! Οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ (8), οι του ΚΚΕ (3) και ο 1 του ΛΑΟΣ, καταψήφισαν την προδοτική για τα Εθνικά συμφέροντα “έκθεση Μέγιερ”. Ο Δημήτρης Παπαδημούλης για τον τότε “Συνασπισμό” ψήφισε λευκό!!!

Ωστόσο, 7 χρόνια μετά εγείρονται πολλά ερωτηματικά για την σημερινή στάση του Έλληνα Πρωθυπουργού! Τι άλλαξε ή τι μεσολάβησε και ο Αντώνης Σαμαράς μαζί με τον συνεταίρο του στην κυβέρνηση (Ε.Βενιζέλο) ξεπουλούν το όνομα της Μακεδονίας μας στους Σκοπιανούς; Γιατί τον Ιούλιο του 2007, μόνος ευρωβουλευτής της ενδεκαμελούς δύναμης της ΝΔ, ψήφισε κατά της “εκθέσεως Μέγιερ”; Τι ακριβώς διασάλευσε τις “πατριωτικές” αντιστάσεις του Σαμαρά και από κατήγορος έγινε υπερασπιστής και ακρογωνιαίος λίθος αυτής της Προδοσίας;

Και για να μην ξεχνιόμαστε!! Ο κ. Παπαδημούλης, τις ίδιες “ευαισθησίες” θα έχει σαν υπουργός της κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ για τα Εθνικά μας θέματα; Θα είναι ρίψασπις της προστασίας των δίκαιων αιτημάτων της Πατρίδος μας, απέναντι στις παράλογες εδαφικές διεκδικήσεις των γειτόνων μας; Θα επιδεικνύει αυτός και η κυβέρνησή του, την τακτική που Πόντιου Πιλάτου;

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
Στις 9 Σεπτεμβρίου 2013 την Αθήνα επισκέφτηκε ο Μάθιου Νίμιτς, και συναντήθηκε με τον Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης και Υπουργό Εξωτερικών, Ευάγγελο Βενιζέλο, στο πλαίσιο του προγραμματισμένου τριήμερου ταξιδιού του σε Ελλάδα και Σκόπια. Ο σκοπός αυτού του ταξιδιού ήταν η συνέχιση των συνομιλιών μεταξύ των δυο κυβερνήσεων προκειμένου να εξευρεθεί μια αποδεκτή λύση του οριστικού ονόματος της γείτονος χώρας (πΓΔΜ). Είναι σε όλους γνωστό πως ο άνθρωπος του Αμερικανοσιωνισμού, είναι υπέρμαχος της διπλής ονομασίας όπου θα εμπεριέχεται το όνομα «Μακεδονία». Στο τραπέζι λοιπόν, αυτής της συνάντησης μεταξύ Νίμιτς-Βενιζέλου, ο κ. Νίμιτς ήταν ανυποχώρητος στη λύση: «Δημοκρατία της Άνω Μακεδονίας».

Στις 11 Σεπτεμβρίου 2013, στην ολοκλήρωση του τριήμερου ταξιδιού του σε Αθήνα και Σκόπια, ο ειδικός διαμεσολαβητής του ΟΗΕ, Μάθιου Νίμιτς, από τα Σκόπια δήλωσε στους Σκοπιανούς δημοσιογράφους, κάνοντας ταυτόχρονα και μαθήματα Ιστορίας: «Η Μακεδονία είναι μεγάλη περιοχή η οποία οριοθετήθηκε πριν από 100 χρόνια. Το μεγαλύτερο μέρος της Μακεδονίας ανήκει στην Ελλάδα, συνεπώς πρέπει να υπάρχει ένας προσδιορισμός ώστε να γίνεται σαφής διάκριση. Υπό το πρίσμα αυτό πρότεινα έναν προσδιορισμό. Η ελληνική πλευρά έχει τη θέση σχετικά με το που πρέπει να τεθεί ο προσδιορισμός, ενώ η εδώ κυβέρνηση έχει διαφορετική άποψη επ΄ αυτού. Πρόκειται για μια ουσιαστική διαφορά. Το θετικό είναι ότι συζητάμε με τα δυο μέρη για ένα όνομα το οποίο θα περιλαμβάνει τον όρο “Μακεδονία”, όμως υπάρχει διαφορά σχετικά με το που πρέπει να τεθεί ο προσδιορισμός».

Στις 27 Σεπτεμβρίου 2014, στην ομιλία του στον ΟΗΕ στην 69η σύνοδό του, ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης και Υπουργός Εξωτερικών, Ευάγγελος Βενιζέλος, χωρίς ίχνος ντροπής είπε όσα προφανώς, τον υποχρέωσαν να πει, “πουλώντας” οριστικά το όνομα της Μακεδονίας μας στους Σκοπιανούς: “Στο ζήτημα της ονομασίας της ΠΓΔΜ, η Ελλάδα σέβεται πλήρως τη διαδικασία που κατευθύνεται από τον Γ.Γ. των Ηνωμένων Εθνών, μέσω του προσωπικού απεσταλμένου του, Μάθιου Νίμιτς, και πάντα συμμετέχει εποικοδομητικά και με καλή θέληση. Η Ελλάδα έχει λάβει πολύ σημαντικά βήματα μέχρι σήμερα. Περιμένουμε αντίστοιχα στάδια και από την άλλη πλευρά. Προτείνουμε μια αμοιβαία αποδεκτή σύνθετη ονομασία [με γεωγραφικό προσδιορισμό πριν από τη λέξη Μακεδονία] για όλες τις χρήσεις και σκοπούς – ergaomnes (σημ. έναντι όλων)”.

ΝΤΟΡΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ
Επειδή κάποιοι έχουν κοντή μνήμη, και πλασάρουν την κ. Μπακογιάννη ως ένα Εθνικό κεφάλαιο της επόμενης ημέρας για την Πατρίδα μας, θα τους θυμίσω πως την εποχή που ψηφίστηκε στην ευρωβουλή η “έκθεση Μέγιερ”, η κ. Μπακογιάννη ήταν υπουργός Εξωτερικών στην κυβέρνηση Κώστα Καραμανλή. Η οποία θριαμβολογούσε λέγοντας “πετύχαμε αυτά που θέλαμε”. Καθώς επίσης, δήλωνε: “πρόκειται για θετικό αποτέλεσμα συλλογικής και συντονισμένης προσπάθειας των ελλήνων ευρωβουλευτών, που είχαν την αμέριστη βοήθεια και στήριξη του υπουργείου Εξωτερικών”. Δηλαδή, πανηγύριζε γιατί ένα υπερ-προδοτικό ψήφισμα, με ορισμένες τροποποιήσεις που δέχτηκε, κατέληξε να είναι ένα προδοτικό ψήφισμα!!

Συμπερασματικά, επί της ουσίας και τότε και σήμερα, οι κυβερνήσεις της ΝΔ συμφωνούσαν πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στην σύνθετη ονομασία των Σκοπίων. Πάντως, τους ξεφεύγει το εξής πολύ σημαντικό! Εάν και εφ΄ όσον επικρατήσει τελικά η ονομασία: «Δημοκρατία της Άνω Μακεδονίας» ή «Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας» ή όποια άλλη ονομασία που θα εμπεριέχει το «Μακεδονία», τότε σε μικρό χρονικό διάστημα παντού θα γίνεται αναφορά για το κράτος της «Μακεδονίας», για τους «Μακεδόνες», για τη «Μακεδονική γλώσσα». Και αυτή η εξέλιξη θα είναι μια τεράστια ήττα της εξωτερικής μας πολιτικής, από τη στιγμή που δεν μπόρεσε να εκμεταλλευτεί το γεγονός πως η Ελλάδα είναι ισότιμο μέλος της ΕΕ και του ΝΑΤΟ. Αυτή η ήττα θα ανοίξει τους ασκούς του Αιόλου και για άλλες Εθνικές τραγωδίες. Θα είναι όμως, μια εξ΄ ίσου τεράστια διπλωματική νίκη ενός μικρού κρατιδίου, το οποίο οικονομικά στηρίζεται όλα αυτά τα χρόνια ύπαρξής του, στα ελληνικά κεφάλαια, Ελλήνων επιχειρηματιών.

Πηγή: Αποστόλου Πάνος

ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΑΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΝΗΣΙ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ!

Σχόλιο MacedonianΑncestry: Είχαμε μιλήσει και στο παρελθόν για την νήσο Σάσων: ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΜΕΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΝΗΣΙ!

Νήσος Σάσων

Ντοκουμέντο!
Το νησί όπως φαίνεται από τον Αυλώνα, στην Αλβανία
ΧΑΡΙΝ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ Η ΑΛΒΑΝΙΑ ΚΑΘΟΡΙΣΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΑΟΖ ΓΙΑ ΕΞΟΡΥΞΗ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ!


ΟΙ …ΕΘΝΟΣΩΤΗΡΕΣ ΑΝΟΙΞΑΝ ΤΗΝ ΚΕΡΚΟΠΟΡΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ!
Ε. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Α’ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΝΗΣΙ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ!


του Μάκη Βραχιολίδη
vrachiolidis@yahoo.gr

Η περίπτωση των σημερινών δωσιλόγων, βεβαίως και δεν είναι μοναδική. Έχει την αρχή της πολλά χρόνια πίσω. Στην αυγή του 20ου αιώνα και συγκεκριμένα στα 1914. Τότε, οι Ελευθέριος Βενιζέλος και βασιλιάς Κωνσταντίνος Α’ άνοιγαν την κερκόπορτα με την παραχώρηση ελληνικής γης στους Αλβανούς!

Ναι, καλά διαβάσατε. Με τον Νόμο 272/1914 (ΦΕΚ 151/Α΄/7-6-1914) η Ελλάδα, και κάτω από τις πιέσεις της Ιταλίας και της Αυστροουγγαρίας παραχωρούσε στην Αλβανία τη ελληνική νήσο Σάσωνα!!!

Επρόκειτο για εθνική μειοδοσία, η παράδοση με έναν απλό νόμο του απώτερου νησιού του Ιονίου, το οποίο είχε προσαρτηθεί στην Ελλάδα το 1864 μαζί με τα υπόλοιπα Ιόνια νησιά!

Η απεμπόληση της εθνικής μας κυριαρχίας με υπογραφή του τότε βασιλιά Κωνσνταντίνου Α’ και των αρμόδιων υπουργών της κυβέρνησης Ελευθέριου Βενιζέλου, άνοιγε την κερκόπορτα για τα επερχόμενα δεινά.

Κατακρεούργησαν τα ελληνικά εδάφη λίγες μόνον δεκαετίες μετά την απελευθέρωση της πατρώας γης από τους Οθωμανούς και την παρέδωσαν στους Αλβανούς, με αποτέλεσμα, δεκαετίες μετά να έρθει η αλβανική κυβέρνηση και να καθορίσει την δική της ΑΟΖ ώστε να προχωρήσει σε εκμετάλλευση του Ιουνίου, με εξόρυξη υδρογονανθράκων!

Όπως μάλιστα λένε οι πληροφορίες, όταν η …σύμμαχός μας Ιταλία μετ’ επιτάσεως ζητούσε από την ελληνική κυβέρνηση την παραχώρηση της νήσου Σάσωνος, στόχευσε σε αυτό ακριβώς: στην συνεκμετάλλευση με την Αλβανία των κοιτασμάτων πετρελαίου.

Οι ίδιες δε πηγές, αναφέρουν ότι Αλβανία και Ιταλία συνεργάζονται ήδη από το 1970 στην εξόρυξη πετρελαίου από το Ιόνιο!

Ιδού τι εθνικά μειοδοτικό αποφάσιζαν οι Βενιζέλος-Βασιλιάς Κωνσταντίνος Α’ τον Ιούνιο του 1914.

https://i0.wp.com/www.makeleio.gr/images/XEPOULIMA-NISIOU-SE-ALVABOUS-1.jpg

«ΦΕΚ 151,7/6/1914 ν.272 περί παραχωρήσεως της νησίδας Σάσωνος εις την Αλβανίαν…
Νόμος 272
Κωνσταντίνος βασιλεύς των Ελλήνων
Ψηφισάμενοι ομοφώνως μετά της Βουλής, αποφασίσαμεν και διατάσσομεν.
Άρθρον 1.
Επιτρέπεται εις την Κυβέρνησιν εις την Αλβανικήν επικράτειαν παραχώρησις της νησίδος Σάσωνος, ανηκούσης τω Ελληνικώ Βασιλείω δυνάμει του 2ου άρθρου της παραχωρήσεως των Ιονίων νήσων, συνθήκης του Λονδίνου της 17/29 Μαρτίου 1864.
Άρθρον 2.
Η ισχύς του παρόντος νόμου άρχεται από της εις την Εφημερίδα της Κυβερνήσεως δημοσιεύσεως αυτού.
Ο παρών νόμος υπό της Βουλής ψηφισθείς και παρ’ Ημών σήμερον κυρωθείς δημοσιευθήτω διά της Εφημερίδος της Κυβερνήσεως και εκτελεσθήτω ως νόμος του Κράτους.

Εν Αθήναις τη 5 Ιουνίου 1914

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Β.
Το υπουργικός Συμβούλιον

Ο Πρόεδρος
ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ Κ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

Τα μέλη
Γ. Στρέϊτ, Κ.Δ. Ρακτιβάν, Εμμ. Ρέπουλης, Ι.Δ. Τσιριμώκος, Αλ. Ν. Διομήδης, Ανδρ. Μιχαλακόπουλος, Κ. Δεμερτζής.
Εθεωρήθη και ετέθη η μεγάλη του Κράτους σφραγίς

Εν Αθήναις τη 6 Ιουνίου 1914.

Ο επί της Δικαιοσύνης Υπουργός
Κ.Δ. Ρακτιβάν»

Για ποιο λόγο λέτε ο Μπερίσα να βγαίνει σήμερα και με περίσιο θράσος να λέει ότι τα σύνορα της Αλβανίας φτάνουν στην Πρέβεζα;
Από πού αντλεί αυτό το θράσος; Από την ίδια την ιστορία της χώρας! Όταν βλέπει ότι η ελληνική Βουλή έχει φτάσει στο σημείο με την ψήφο της και με τις υπογραφές του Κυβερνήτη της χώρας, καθώς και του τότε Βασιλιά να υπογράφει την παραχώρηση ελληνικής γης χωρίς να υπερασπιστεί την Πατρίδα, τότε λέει αυτά που λέει και πιστεύει ότι μπορεί να επεκτείνει την Αλβανία μέχρι την Πρέβεζα, εντελώς αναίμακτα!

Και μην στέρξει κανείς να υποστηρίξει ότι η παραχώρηση της νήσου Σάσωνος έγινε κάτω από ιδιάζουσες συνθήκες, αμέσως μετά τις νίκες της Ελλάδος από τους Βαλκανικούς πολέμους, διότι η απάντηση είναι μία: όποιες και αν είναι οι συνθήκες, αποτελεί εθνική προδοσία η παραχώρηση ελληνικής γης που κερδήθηκε με αίμα και αγώνες από το 1864!

Τι ήταν η ελληνική γη;
Μια φρατζόλα ψωμί που την δώσαμε σε ζητιάνο για να ζήσει;

ΝΤΡΟΠΗ!

Πηγή: Άτακτες Φωνές

Νίμιτς καὶ Ἰβάνοφ ξεσκεπάζουν τὴν Ἀθήνα: Συμφωνήθηκε νὰ ὑπάρχει τὸ ὄνομα «Μακεδονία»!

https://i0.wp.com/2.bp.blogspot.com/-TWUKKGRpaZU/UjMNImm_CMI/AAAAAAAAJYY/zid54ohZkaQ/s1600/%CE%9C%CE%91%CE%9A%CE%95%CE%94%CE%9F%CE%9D%CE%99%CE%91-%CE%9D%CE%99%CE%9C%CE%99%CE%A4%CE%A3-%CE%99%CE%92%CE%91%CE%9D%CE%9F%CE%A6-%CE%95%CE%9B%CE%9B%CE%91%CE%94%CE%91.jpgὉ μεσολαβητὴς τοῦ ΟΗΕ γιὰ τὸ Σκοπιανό Μάθιου Νίμιτς καὶ ὁ Πρόεδρος τῶν Σκοπίων Γκιόργκι Ἰβάνοφ, διαβεβαιώνουν ὄτι ἡ Ἀθήνα συμφώνησε νὰ παραδώσει τὸ ἱερὸ ἑλληνικὸ ὄνομα “Μακεδονία” στὰ Σκόπια καί διαφωνεί μόνο στὴν θέση τοῦ γεωγραφικοῦ προσδιορισμοῦ! Μὲ διαφορὰ λίγων ὡρῶν, Νίμιτς καὶ Ἰβάνοφ, ξεσκεπάζουν τὴν Συγκυβέρνηση, ποὺ παραδίδει τὸ ἄλλο ὄνομα τῆς Ἑλλάδας, τὸ ὄνομα τῆς γῆς τοῦ Μεγάλου Ἀλεξάνδρου, τὸ ὄνομα τῆς γῆς τοῦ τάφου τοῦ Φιλίππου στοὺς Πλαστογράφους, διαφωνώντας μόνον στὸν προσδιορισμό, ὡς πρὸς τὸ ποῦ θὰ βρίσκεται! Ἐὰν εἶναι μπροστὰ ἢ πίσω ἀπὸ τὴν ἐθνικὴ προδοσία!

ΝΙΜΙΤΣ 11-9-2013: “Τὸ θετικὸ εἶναι ὄτι συζηταμε μὲ τὰ δύο μέρη γιὰ ἕνα ὄνομα, τὸ ὁποῖο θὰ περιλαμβάνει τὸν ὄρο Μακεδονία, ὅμως ὑπάρχει διαφορὰ σχετικὰ μὲ τὸ ποῦ πρέπει νὰ τεθεῖ ὁ προσδιορισμός”!

ΙΒΑΝΟΦ 12-9-2013: “Ὑπάρχει μία συμφωνία τὸ ὄνομα Μακεδονία νὰ συμπεριληφθεῖ στὴν λύση, ὡστόσο οἱ δύο πλευρὲς δὲν ἔχουν ἀκόμη προσέγγιση στὶς ἀπόψεις τους”!

Μὲ τὶς παραπάνω δημόσιες ὁμολογίες ἀποδεικνύεται ὅτι ἡ Συγκυβέρνηση τῆς Τρόϊκας, ξεπουλᾶ ἀδιάντροπα τὸ Ὄνομα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, δηλαδὴ τὸ μείζον και παζαρεύει τὸ ποῦ θὰ μπεῖ ὁ Προσδιορισμὸς “Ἄνω” ἢ “Βόρεια”, δηλαδὴ τὸ ἔλασσον! Ἂν θὰ μπεῖ στὸ “Δημοκρατία” (Ἄνω Δημοκρατία τῆς Μακεδονίας) ἢ στὸ “Μακεδονία” (Δημοκρατία τῆς Ἄνω Μακεδονίας)…

Στὸ Μέγαρο Μαξίμου καὶ στὸ Ὑπουργεῖο Ἐξωτερικῶν, δὲν ἔχουν ἀκούσει φαίνεται ποτὲ γιὰ ἐκεῖνον τὸν ἀρχαῖο Γεωγράφο ὀνόματι Στράβωνα, ὁ ὁποῖος ταξιδεύοντας καὶ καταγράφοντας χῶρες, μέρη καὶ τόπους, ἀποφάνθηκε μὲ κατηγορηματικὸ τρόπο: “Ἔστι μὲν οὒν Ἑλλὰς καὶ ἡ Μακεδονία”! (Γεωγραφικά, Ἐπιτομαὶ Ζ΄). “Εἶναι λοιπὸν Ἑλλάδα καὶ ἡ Μακεδονία”!

Ἄν λοιπὸν ἡ Κυβέρνηση παραδώσει Μακεδονία, παραδίδει..
Ἑλλάδα καὶ αὐτὸ λέγεται ἐσχάτη προδοσία!
Πρῶτος δὲ κατήγορος Στράβων!

Πηγή: Ρωμαϊκό Οδοιπορικό

ΣΥΡΙΖΑ: Τα Σκόπια πρέπει να λέγονται νέτα – σκέτα Μακεδονία

Άλλο ένα στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ, αρθρογράφος της εφημερίδας του κόμματος “ΑΥΓΗ”, ο Στρατής Μπουρνάζος, έχει αμφιβολίες για τον αν τα Ίμια πρέπει να λέγονται Καρντάκ, είναι όμως σίγουρος -όπως όλοι στον ΣΥΡΙΖΑ- ότι τα Σκόπια “πρέπει να λέγονται νέτα-σκέτα Μακεδονία” (προφανώς και για αυτόν “η Μακεδονία κείται μακράν”). Διαβάστε τις αμπελοφιλοσοφίες του εδώ: http://www.rednotebook.gr/details.php?id=8724

Πηγή: TaXalia

ΣΥΡΙΖΑ: Η Ελλάδα καταπιέζει την “μακεδονική” μειονότητα!

Ξαναχτύπησε ο γνωστός Νάσος Θεοδωρίδης («ιστορικός» του ΣΥΡΙΖΑ, που υποστηρίζει ότι κακώς ο Ι. Μεταξάς είπε «ΟΧΙ» το 1940, ότι οι Πόντιοι δεν υπέστησαν γενοκτονία από τον Κεμάλ κ.α.).

Με ανάρτησή του στο Twitter ζήτησε να επιτραπεί η χρήση της «μακεδονικής» γλώσσας στα δικαστήρια της χώρας! Ιδού:

«Ένα από τα αιτήματα των Κούρδων ικανοποιείται με την υπερψήφιση από την τουρκική Εθνοσυνέλευση του νόμου που επιτρέπει τη χρήση της κουρδικής γλώσσας για υπεράσπιση στα δικαστήρια της χώρας. Αντιθέτως, στην Ελλάδα δεν προγραμματίζεται κάτι τέτοιο για τα μακεδονικά… Ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του».

Και βέβαια, πέραν της γλώσσας, εδώ επιχειρείται -εσκεμμένα ασφαλώς- μια σύγκριση της πραγματικά καταπιεζόμενης εθνότητας των Κούρδων της Τουρκίας με τους ψευτομακεδόνες, που κατ’ αναλογίαν –σύμφωνα με το στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ- καταπιέζονται από τους Έλληνες! Σύγκριση, την οποία ασφαλώς και θα εκμεταλλευθούν δεόντως οι Σκοπιανοί στην προπαγάνδα τους. Σίγουρα δε, πρόκειται για επίσημη θέση του ροζ συνονθυλεύματος, διότι αν οι συριζαίοι διαφωνούσαν με την άποψη του στελέχους τους θα τον διέγραφαν ή έστω θα τον αποδοκίμαζαν δημοσίως. Ούτε το ένα έκαναν, ούτε το άλλο.

Και πώς να το κάνουν άραγε οι πολιτικοί απόγονοι του Αβραάμ Μπεναρόγια και των εθνοπροδοτικών παραδόσεων του ΚΚΕ στο μακεδονικό ζήτημα;

Πηγή: Έλευσις Ελλήνων

Ανθελληνικό παραλήρημα του ΣΥΡΙΖΑ, για Μακεδονία και Ίμια!

– Νέα αποκάλυψη του planet-greece
– Επικίνδυνος ή πράκτορας;
Ο… κολλητός του Αλέξη Τσίπρα και στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ που δε σέβεται ούτε το νωπό αίμα των τριών πεσόντων πιλότων του ελικοπτέρου, στα Ίμια, εκείνη την αποφράδα νύχτα του Γενάρη, του 1996, Νάσος Θεοδωρίδης, δεν είναι η πρώτη φορά που δίνει στους «γείτονες» Ελληνικά εδάφη…

«Καρντάκ», όπως δηλαδή τα λένε οι Τούρκοι, αποκαλεί τη βραχονησίδα των Ιμίων ο κ. Νάσος Θεοδωρίδης, στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ, με ανάρτησή του στο Facebook, που έγινε μάλιστα την ημέρα εκείνης της θλιβερής επετείου του 1996.

Μάλιστα, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, «η παραχώρηση των Δωδεκανήσων από την Ιταλία προς την Ελλάδα περιελάμβανε μόνο τις παρακείμενες προς αυτά βραχονησίδες», σημειώνοντας πως τα Ίμια «είναι σαφώς πιο κοντά στην Τουρκία παρά στην Κάλυμνο».

Ακόμη, υποστηρίζει ότι το επεισόδιο στα Ίμια αποτελεί την πιο ευφυή επινόηση του ελληνικού καπιταλισμού για την απόσπαση της συναίνεσης των καταπιεζόμενων μαζών, που είναι η επίσημη κρατική προπαγάνδα περί δήθεν ύπαρξης εθνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων.

Ταυτόχρονα, ο κ. Θεοδωρίδης υπογραμμίζει ότι μια ριζοσπαστική αντιεθνικιστική κομμουνιστική Αριστερά θα απαιτούσε να σταματήσουν εδώ και τώρα οι αναχαιτίσεις αεροπλάνων, που κοστίζουν ζωές και χρήμα, αλλά και να απεμποληθεί η παράλογη αξίωση της επέκτασης της αιγιαλίτιδας ζώνης στα 12 μίλια.

Αντίδραση από τη ΝΔ
Άμεση ήταν η αντίδραση της ΝΔ που, με ανακοίνωση που εξέδωσε, κατήγγειλε το γεγονός ότι «ο διορισμένος από τον κ. Τσίπρα στην Εθνική Επιτροπή για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου και στενός του συνεργάτης, Νάσος Θεοδωρίδης, προκαλεί και πάλι με το ανθελληνικό του παραλήρημα».

Και συνεχίζει η ανακοίνωση: «Ανήμερα της μαύρης επετείου των Ιμίων, ο κ. Θεοδωρίδης, ως άλλος Πήλιος Γούσης, διατείνεται ότι οι νησίδες ανήκουν στην Τουρκία, αποκαλώντας τες μάλιστα “Καρντάκ”!!! Και όλα αυτά σε μία περίοδο που η χώρα μας προετοιμάζεται να αξιοποιήσει τα δικαιώματά της στη θάλασσα».

«Ο κρυπτόμενος κ. Τσίπρας οφείλει, επιτέλους, να πάρει ξεκάθαρη θέση άμεσα, χωρίς στρογγυλέματα και υπεκφυγές, να καταδικάσει τις θέσεις του συνεργάτη του και να τον εκπαραθυρώσει. Σε κάθε άλλη περίπτωση, θα επιβεβαιώσει απλώς ότι πρόκειται για πάγιες θέσεις δικές του και του κόμματός του και πως ο ίδιος κρατά τα κλειδιά της Κερκόπορτας. Να είναι, πάντως, σίγουρος πως δεν θα τον αφήσουμε να τα χρησιμοποιήσει» καταλήγει η ΝΔ.

Με ανάρτησή στο twitter, ο Νίκος Κοτζιάς, που υπήρξε σύμβουλος του πρώην πρωθυπουργού και πλέον διατελεί ατύπως χρέη συμβούλου του Αλέξη Τσίπρα, σχολίασε: «Προς ΣΥΡΙΖΑ: Αμόρφωτα παιδάκια που παίζουν με θέματα του Διεθ. Δικαίου Θαλάσσης, κάνουν κακό σε ολόκληρο το δημοκρατικό κίνημα. Μαζέψτε τους».

Παλιός γνώριμος… ανθέλληνας
Κι όμως, ο Νάσος Θεοδωρίδης δεν είναι η πρώτη φορά που επιθυμεί την παραχώρηση εδαφών σε γειτονική χώρα και την συρρίκνωση της Ελλάδας.

Δείτε το απόσπασμα, που είχε αποκαλύψει το planet-greece, την 1η του περασμένου Οκτώβρη (δείτε ΕΔΩ) απ’ όσα ο ανθέλληνας – στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ είπε τότε στην σκοπιανική τηλεόραση.

Ο Νάσος Θοεδωρίδης, υπεύθυνος μειονοτήτων του ΣΥΡΙΖΑ, εμφανίστηκε να δηλώνει on camera σε σκοπιανή δημοσιογράφο, ότι ο ΣΥΡΙΖΑ υποστηρίζει την “μακεδονική μειονότητα” και έχει ήδη καταθέσει ερώτηση στη Βουλή για την επιστροφή τους στην Ελλάδα και σημειώνει πως “όταν ο Τσίπρας γίνει πρωθυπουργός θα αλλάξει η ατμόσφαιρα και θα βρεθεί λύση μακρυά απο Εθνικισμούς”

Ο Ν. Θεοδωρίδης συμφωνεί μάλιστα απόλυτα με το δίκαιο των »Μακεδόνων» (όπως χαρακτηρίζει τους Σκοπιανούς) και τονίζει πως “έχουν πολύ δουλειά να κάνουν για να λυθούν τα προβλήματα”

Πηγή: Tromaktiko

“Ο ελληνικός λαός θα δεχθεί μια ονομασία με γεωγραφικό προσδιορισμό”


Σχόλιο MacedonianAncestry:
Άλλη μια δημοσιογράφος πουλημένη στην Νέα Τάξη Πραγμάτων…. Ναι καλα… Τέτοια να ονειρεύονται… Αν είναι δυνατόν οι έλληνες να ξεχάσουν πως έγιναν τα πράγματα ή πως πέθαναν σαν ήρωες άνθρωποι σαν τον Τέλλο Άγρα ή οι άνθρωποι της οικογένειας Μαδεμλή καθώς και πλήθος άλλων Μακεδονομάχων –Βίντεο Α‘ & Βίντεο Β’ – και ακόμα και γυναίκες… Λες και δεν ξέρουμε ότι το όλο θέμα βασίζεται στα γεωπολιτικά παιχνίδια… λες και πιστεύουμε πως όλα γίνονται “για τους καημένους τους Σλάβους που δεν τους αποδεχόμαστε επειδή είμαστε ρατσιστές” και τέτοιες ανοησίες που κάθονται και λένε. Ας τους αποδείξουμε ότι κάνουν λάθος και αν καθήσουμε να ενημερωθούμε…. Στην άγνοια μας βασίζονται… Θα δεχόταν κανένας ΕΛΛΗΝΑΣ να υποχωρήσει στο θέμα όταν έχει συνειδητοποιήσει τα γεγονότα που περιγράφονται στα παραπάνω links; …

Δώρα Αντωνίου

Συνέντευξη με τη δημοσιογράφο Δώρα Αντωνίου παρουσιάζει η σλαβική εφημερίδα των Σκοπίων ‘Ούτρινσκι Βέσνικ’, με τίτλο που παραθέσαμε στην επικεφαλίδα και από την οποία ξεχωρίσαμε ένα μικρό ενδεικτικό κομμάτι του δημοσιεύματος.

Ερώτηση της δημοσιογράφου Μίρκιτσα Πόποβιτς: Οι Έλληνες πολίτες πως θα δουν τώρα τη διαμάχη για το όνομα; Πιστεύετε ότι είναι έτοιμοι να αποδεχθούν την απόφαση, υπάρχει κάποια αλλαγή στις θέσεις του λαού από αυτές πριν είκοσι χρόνια, μετά τις μεγάλες διαμαρτυρίες στη Θεσσαλονίκη;

Απάντηση:
«Πιστεύω ότι στην Ελλάδα, η πλειοψηφία είναι έτοιμη να δεχθεί μία λύση που θα είναι στο πλαίσιο μιας σύνθετης ονομασίας με γεωγραφικό προσδιορισμό. Αυτή είναι μία μεγάλη βελτίωση σε σχέση με 20 χρόνια πριν, όταν χιλιάδες άνθρωποι φώναζαν διαμαρτυρόμενοι ότι η Μακεδονία είναι ελληνική.

»Ωστόσο αυτό δεν είναι αρκετό για να ενσταλάξει αισιοδοξία σε έναν συμβιβασμό, διότι η άλλη πλευρά έχει αντίθετη συμπεριφορά.

»Η πΓΔΜ διακατέχεται από εθνικισμό που γίνεται ολοένα και ποιο έντονος και αυτό δυσκολεύει να πείσει τον ελληνικό λαό να δεχθεί μία απόφαση. Ιδιαίτερα όταν η κυβέρνηση έχει ανακοινώσει ότι θα πάει σε δημοψήφισμα σε μία πρόταση. Όταν καλλιεργείται συστηματικά η κοινή γνώμη σε μια συγκεκριμένη ιδεολογία, καθορίζεται ουσιαστικά το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος», είπε η Δώρα Αντωνίου που χαρακτηρίζεται ως πολιτικός αναλυτής στο δημοσίευμα.

Πηγή: Γεώργιος Εχέδωρος

Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ιωάννα Γαιτάνη αποκάλεσε τα Σκόπια “Μακεδονία” (Βίντεο)

Φωτιά στο πολιτικό σκηνικό έχει ανάψει η συνέντευξη που έδωσε σε σκοπιανή εφημερίδα, η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ιωάννα Γαϊτάνη και έκανε λόγο για οικονομική επεκτατική πολιτική της Ελλάδας στα Σκόπια, τα οποία αποκάλεσε “Μακεδονία”.

Πηγή: H Φωνή των γηγενών Μακεδόνων – entopios.gr

%d bloggers like this: