Archive

Archive for the ‘Ελληνικά αλλά όχι Μακεδονικά’ Category

Επιστολή του καθηγητή Γενετικής κ. Κωσ. Τριανταφυλλίδη στην Καθημερινή: “Το DNA το αποδεικνύει – Δεν είμαστε Σλάβοι”

Ο Φαλμεράγιερ και το DΝΑ μας

Κύριε διευθυντά
Ως μόνιμος αναγνώστης της έγκριτης «Καθημερινής» παραξενεύτηκα που σε άρθρο (Σ. Κασιμάτης, 2/11/2016) με τίτλο: «Αριστερά του μίσους, δεξιά της αμνησίας» αναφέρονται και τα ακόλουθα: «Τι να την κάνεις τη γνώση, αν σου αρκεί ένα αίσθημα φυλετικής ανωτερότητας; Οι πολιτικοί της Δεξιάς δεν διάβασαν ποτέ, λ.χ. τον Φαλμεράγιερ. Αρκέστηκαν στη δαιμονοποίησή του από τον ελληνικό 19ο αιώνα – εν μέρει φυσιολογική, για τα δεδομένα μιας χώρας πλήρως συγκεντρωμένης τότε στη διαδικασία της κατασκευής έθνους. Αν τον διάβαζαν, θα διαπίστωναν ότι ο Φαλμεράγιερ κατεδαφίζει μεν το επιχείρημα της συνέχειας του αίματος, αλλά υποστηρίζει το επιχείρημα της γλωσσικής συνέχειας, το οποίο και είναι το αποδεκτό σήμερα».

Παρόμοια, σε νέο άρθρο (17/11/2016) ο ίδιος δημοσιογράφος ερμηνεύει τη δήλωση του Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας στον πρόεδρο Ομπάμα «είμαστε απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων» με μηχανισμούς κληρονομικότητας που δεν ισχύουν στη Γενετική του Ανθρώπου.

Αρχικά, ας θυμηθούμε τι υποστήριξε ο Φαλμεράγιερ. Στο έργο του «Ιστορία της Χερσονήσου της Πελοποννήσου κατά τους Μεσαιωνικούς χρόνους» διατύπωσε την άποψη πως: «Οι Ελληνες της εποχής του δεν κατάγονται από τους αρχαίους Ελληνες, αλλά προέρχονται από Σλάβους που εισέβαλαν ή μετανάστευσαν σε διαδοχικά κύματα στην Ελλάδα μετά την επίθεσή τους κατά της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας». Εξιστορεί «Ούτε μια σταγόνα αίματος, γνησίου Ελληνικού αίματος, δεν τρέχει στις φλέβες των χριστιανών κατοίκων της σημερινής Ελλάδας». Υποστήριξε δε ότι οι σημερινοί Νεοέλληνες είναι απόγονοι Σλάβων.

Ως γενετιστής γνωρίζω ότι η εθνοτική ιθαγένεια είναι θέμα πολιτισμού, παιδείας, θρησκείας, γλώσσας και συνειδήσεως και δεν εντοπίζεται στο DNA ή στο αίμα. Παρ’ όλα αυτά, η θεωρία του Φαλμεράγιερ έχει βιολογικό υπόβαθρο και ως εκ τούτου η φυσική συνέχεια των κατοίκων της Ελλάδας θα πρέπει να εξεταστεί με βάση και γενετικά στοιχεία. Θα αναφερθώ ενδεικτικά σε αποτελέσματα λίγων γενετικών ερευνών.

Α) Σύμφωνα με τους διαπρεπείς συγγραφείς του κλασικού βιβλίου Γενετικής του Ανθρώπου «The History and Geography of Human Genes» ο γενετικός χάρτης της Ευρασίας ιχνηλατεί τη «γενετική κληρονομιά» των αρχαίων Ελλήνων στους σημερινούς κατοίκους της χώρας μας, αλλά και ανάμεσα στους κατοίκους γειτονικών ευρασιατικών πληθυσμών, σε περιοχές που είχαν αποικιστεί κατά την αρχαιότητα από Ελληνες. Η εξάπλωση αυτή περιλαμβάνει περιοχές που αρχίζουν από τα Δυτικά παράλια της Μικράς Ασίας, εκτείνονται στη Ν. Ιταλία και Σικελία, και καλύπτουν μέρος και των πληθυσμών της Κεντρικής Βαλκανικής. Με βάση αυτά τα γενετικά στοιχεία, κάποιος θα μπορούσε να υποστηρίξει, σε αντίθεση με τις απόψεις του Φαλμεράγιερ, ότι μέρος της γενετικής σύστασης (αίματος) των γειτονικών νοτιοσλαβικών πληθυσμών οφείλεται στη διείσδυση ελληνικών πληθυσμιακών ομάδων σε αυτές τις γεωγραφικές περιοχές. Β) Η παραπάνω επίδραση έχει εξεταστεί σε βάθος στην περίπτωση της Magna Graecia. Ακόμη και σήμερα, το γενετικό πρότυπο της Ιταλίας και τις Σικελίας αντιγράφει σχεδόν πιστά τον ελληνικό εποικισμό κατά την προ-Ρωμαϊκή εποχή. Με απλά λόγια, η γενετική ομοιότητα μεταξύ των κατοίκων των δύο περιοχών, που επιμένει χρονικά (2.500 χρόνια) παρά τις διαφορές στην ιστορική πορεία τους (απουσία εισβολών Σλάβων και τουρκική κυριαρχία) μετά την κατάλυση των βυζαντινών κτήσεων, έρχεται να τονίσει τη βιολογική συνέχεια των δύο λαών. Γ) Σε ακόμη πιο πρόσφατες έρευνες εξετάστηκε η γενετική θέση των Ελλήνων στον Παγκόσμιο Γενετικό Χάρτη με τη χρήση 270.000 DNA δεικτών. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας οι Ελληνες διακρίνονται γενετικά από τους Σλάβους σε πλήρη αντίθεση με τις λανθασμένες απόψεις του Φαλμεράγιερ, που υποστήριζε ότι πρόγονοι των σύγχρονων Ελλήνων είναι οι Σλάβοι, και της εφημερίδας σας ότι ο Φαλμεράγιερ κατεδαφίζει το επιχείρημα της συνέχειας του αίματος. Αν ήταν ορθή η άποψη του Φαλμεράγιερ θα έπρεπε οι Ελληνες να εντάσσονται στην ίδια θέση με τους σλαβικούς λαούς, και όχι με τους Ιταλούς και τους Ισπανούς. Συμπερασματικά, τα γενετικά στοιχεία απορρίπτουν τη θεωρία του Φαλμεράγιερ περί της ασυνέχειας του αίματος των Ελλήνων.

Κωστας Τριανταφυλλιδης – Ομότιμος καθηγητής Γενετικής και Γενετικής Ανθρώπου

Κωνσταντῖνος Κριάρης | Φιλονόη καὶ Φίλοι…

Κωνσταντῖνος Κριάρης
*Ο Κωνσταντίνος Κριάρης, εικόνα από το περιοδικό «Αττικόν Μουσείον» 1884

«…Πριν πεθάνει όμως η μοίρα έπαιξε ένα ακόμα παιχνίδι με τον καπετάν Κριάρη. Ο Τούρκος Φούσκης Σελήμ Αγάς, προσεβλήθη από μια σοβαρή πάθηση των ματιών του. Έτσι όταν έμαθε ότι ο Κριάρης ζει στην Αθήνα ταξίδεψε και τον συνάντησε. Ο Κρητικός καπετάνιος τον φιλοξένησε στο σπίτι του μέχρι να θεραπευθεί. Ο Αντωνιάδης στον επικήδειό του θυμήθηκε αυτό το περιστατικό λέγοντας:

«Τὸν ἐφιλοξένησεν εἰς τὸν πενιχρὸν αὐτοῦ οἶκον καὶ μέχρι δακρύων συγκινούμενοι, ἔβλεπον τῶν Ἀθηνῶν οἱ κάτοικοι, τοῦτον τῶν μαχῶν τὸν ἥρωα ὁδηγούντα ὡς μικρὸν παιδίον ἐκ τῆς χειρὸς εἰς τὸ ὀφθαλμιατρεῖον ἐκεῖνον, ὅν ἀμειλίκτως ἄλλοτε ἤθελε φονεύσῃ ἄν εἰς μάχην τὸν ἀπήντα»….»

60 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟΥΣ ΚΡΗΤΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ

*Ας μην ξεχαστεί ποτέ, αυτός ο ήρωας και ας είναι φωτεινό παράδειγμα προσφοράς, ανδρείας και πατριωτισμού

Γράφει ο Παντελής Στεφ. Αθανασιάδης
Ο Κωνσταντίνος Κριάρης είναι ένας από τους ήρωες των Κρητικών επαναστάσεων του 19ου αιώνα, που δεν πρέπει να τον σκεπάσει η σκόνη της ιστορίας.

Για το λόγο αυτό, πρέπει να μνημονεύουμε το παράδειγμά του και να το προβάλλουμε, έστω και αν η πατρίδα δεν είναι τώρα σκλαβωμένη όπως κάποτε. Σήμερα έχει άλλα προβλήματα και αντιμετωπίζει σύνθετες δυσχέρειες. Και αυτό σημαίνει πως ποτέ δεν θα πάψει να έχει ανάγκη από την βοήθειά των πολιτών της.

Ο Κωνσταντίνος Κριάρης γεννήθηκε τον Μάρτιο του 1797 στο χωριό Κουστογέρακο της επαρχίας Σελίνου της Κρήτης. Οι ρίζες της οικογενείας του ήταν από την γενιά των Μπενήδων. Ο πατέρας του, που αρχικά τον αποκαλούσαν Μπενή μετονομάστηκε σε Κριγιάρης το 1769 επί Δασκαλογιάννη, λόγω του ατίθασου και ορμητικού χαρακτήρα του και της ανδρείας του.

Ο Κωνσταντίνος μέχρι το 1821, δούλευε σαν ποιμένας στον πατέρα του. Όταν ξέσπασε η Επανάσταση, μαζί με τα πέντε αδέλφια του, άρπαξαν τα όπλα και τάχτηκαν υπό την ηγεσία του πατέρα τους. Αργότερα μετά την μάχη της Μονής Σελίνου, ο Κωνσταντίνος ανακηρύχθηκε καπετάνιος του Κουστογεράκου, διότι ο πατέρας του ήταν πλέον πολύ μεγάλος σε ηλικία. Στην μάχη της Μονής βρήκαν φρικτό θάνατο τρία αδέρφια του. Έκτοτε ακολούθησε παντού τον πρωτοκαπετάνιο Κουμή ως υπαρχηγός του.

*Ο Κωνσταντίνος Κριάρης. Πίνακας του Γιάννη Διαμαντάκη

Αξίζει να σημειώσουμε ότι κατά την διάρκεια της Επαναστάσεως του 1821 η μεγάλη οικογένεια των Μπενήδων έχασε 28 μέλη της

Όταν ολοκληρώθηκε η Επανάσταση ο Κουμής με τον υπαρχηγό του Κωνσταντίνο Κριάρη και τα δύο επιζήσαντα αδέρφια του, τους Θεόδωρο και Βαρδή Κριάρη, κατέφυγαν στο Ναύπλιο, όπου ο Κυβερνήτης Ιωάννης Καποδίστριας, τους παρασημοφόρησε και τους προσέφερε εθνικές γαίες να τις καλλιεργούν και να επιζήσουν.

Δεν έμεινε όμως άπραγος για πολύ στην ελεύθερη Ελλάδα. Το 1830 με τον Κουμή και άλλους Κρητικούς οπλαρχηγούς, αποβιβάσθηκε ξανά στην Κρήτη, υψώνοντας για άλλη μια φορά την σημαία της Επαναστάσεως. Ο Κουμής και ο Κριάρης με άλλους επτά, αποβιβάσθηκαν στην νησίδα της Γραμβούσας και την κατέλαβαν. Οι άλλοι οπλαρχηγοί αποβιβάσθηκαν στην Σούγια του Σελίνου.

Το 1833, στο χωριό Μουρνιές της Κυδωνίας συγκεντρώθηκαν οι πρόκριτοι της Κρήτης και ομόφωνα ζήτησαν για άλλη μια φορά την ένωση της Κρήτης με την Ελλάδα. Οι Πρόξενοι της Γαλλίας Αγγλίας προέτρεπαν τους συναθροισθέντες να ζητήσουν… την προστασία των χωρών τους, και όχι την ένωση με την Ελλάδα!!! Οι Κρητικοί αρνήθηκαν να ακούσουν τους προξένους, οι οποίοι δυσαρεστήθηκαν και προέτρεψαν τον Μουσταφά Πασά να συλλάβει τους προκρίτους και να τους τιμωρήσει παραδειγματικά. Ο Μουσταφά Πασάς άλλο που δεν ήθελε. Πολιόρκησε το χωριό και συνέλαβε 90 και πλέον κατοίκους από τους οποίους απαγχόνισε τρεις.

Τότε ο Κριάρης, πρόκριτος Σελίνου, κατόρθωσε να δραπετεύσει και να καταφύγει στα λημέρια των Λευκών Ορέων. Μετά την παρέλευση έξι μηνών κατόρθωσε ο γέροντας πατέρας του, δωροδοκώντας τους Τούρκους να δοθεί στον γιο του Κωνσταντίνο αμνηστία. Έτσι μπόρεσε να επιστρέψει στο χωριό του. Έκτοτε πέρασαν 8 ήσυχα χρόνια.

Το 1841 όμως, ο ανήσυχος Κριάρης, έπαιξε πάλι πρωταγωνιστικό ρόλο, στην Τρυπητή με τον Κουμή ως εκλεγμένος αρχηγός Σελίνου, όταν στην Κρήτη σημειώθηκε νέα εξέγερση.

Συνεννοήθηκε με τους άλλους οπλαρχηγούς και πήρε μέρος με τους Σελινιώτες στην πρώτη μάχη που δόθηκε στο χωριό Πρόβαρμα της περιοχής Αποκορώνου. Στην μάχη εκείνη οι επαναστατημένοι θαύμασαν την ανδρεία του Κριάρη και η φήμη του εξαπλώθηκε σε όλη την Κρήτη. Και η εξέγερση όμως αυτή δεν είχε αίσιο τέλος και μετά την αποτυχία της, ο Κριάρης που τον καταδίωκαν οι Τούρκοι, κατέφυγε και πάλι στην Ελλάδα. Ο βασιλεύς Όθων τον τίμησε με αργυρό και χάλκινο παράσημο του Σωτήρος και του απένειμε τον βαθμό του λοχαγού της Φάλαγγας.

 


*Μια από τις επαναστατικές συνελεύσεις των Κρητών στην θέση «Μπουτσουνάρια» το 1883

*Μια από τις επαναστατικές συνελεύσεις των Κρητών στην θέση «Μπουτσουνάρια» το 1883

Διέμενε πλέον στην Αθήνα και όταν ο Καλλέργης έκανε την Επανάσταση της 3ης του Σεπτεμβρίου ο Κριάρης, στάθηκε με άλλους Κρητικούς στο πλευρό του, ενώ αργότερα επανήλθε στην Κρήτη. Έμενε ζώντας ήσυχα στο χωριό του έως το 1858. Τότε ακριβώς, εξερράγη νέο κίνημα των Κρητικών, ευτυχώς όμως αναίμακτο. Οι οπλαρχηγοί της Κρήτης συγκεντρώθηκαν στην θέση «Μπουτσουνάρια», καθώς και πρόκριτοι, και πλήθος λαού, που ζητούσαν την κατάργηση του κεφαλικού φόρου και πολλά άλλα προνόμια. Εκεί ο Κριάρης είχε εκλεγεί Γενικός Φρούραρχος αυτής της συναθροίσεως.

Το 1866 σημειώθηκε στην Κρήτη με αφορμή μια ακόμα επανάσταση των Κρητικών, η ανατίναξη της Μονής Αρκαδίου. Ο Κωνσταντίνος Κριάρης, δεν έλειψε ούτε από αυτήν την εξέγερση. Όντας Γενικός Αρχηγός πήρε μέρος στις 17 και 18 Αυγούστου 1866 στις δύο μεγάλες μάχες στον Σταυρό Κανδάνου. Εκεί τραυματίσθηκε στον δεξιό κρόταφο, ενώ ο τέταρτος αδελφός του, ο Θεόδωρος, έχασε την ζωή και κατεκρεουργήθηκε από τους Τούρκους.

Στην Κρήτη επικράτησε ο θρύλος, ότι ο Κριάρης δεν έκλαιγε ποτέ. Όταν μάλιστα σκοτώθηκε ο αδελφός του Θεόδωρος οι Τούρκοι τον κατακρεούργησαν και πετούσαν προς την πλευρά των Ελλήνων κομμάτια από το πτώμα, φωνάζοντας:

-Έλα Κριγιάρη, να πάρεις κρέας.
Και αυτός απαντούσε με σκληράδα:
-Δεν με γνοιάζει σκύλοι. Έχει παιδιά και θα πάρουν το αίμα του πίσω.

Στην επανάσταση του 1866 ο Κριάρης, πήρε μέρος σε 84 μάχες, όπως μεταξύ άλλων οι δύο μάχες του Σταυρού της Κανδάνου, της Παλαιοχώρας, του Κουστογεράκου, της Αχλάδας, του Ομαλού, των Ποροσελιών, της Κισσάμου, των Σταυρακιών, του Κακοπέτρου, του Καστελίου, της Αγριμοκεφάλας, των Φωκιών, του Θερίσου, των Μπουτσουναριών, των Κάμπων, του Βαφέ, της Κάινας, των Μπεμονίων, του Μελιδονίου, της Αράδενας, της Αγίας Ρουμέλης, του Καλλικράτη, του Μπρόσνερου κ.ά.

Η επανάσταση του 1866 πνίγηκε στο αίμα και άρχισε να φυλλοροεί κατά τα τέλη του 1868. Οι οπλαρχηγοί παραδόθηκαν στους Τούρκους. Ο ανυπότακτος Κριάρης διέλυσε το στρατόπεδό που είχε στην Σαμαριά, πήρε μαζί του οκτώ πιστούς στρατιώτες του και τον γιό του Γεώργιο και προσπάθησε να βρει καράβι για να επιστρέψει στην Ελλάδα. Κρυβόταν σε μια σπηλιά στην θέση Πελεκάνος, περιμένοντας. Οι Τούρκοι ανακάλυψαν το κρησφύγετό του και νύκτα τον περικύκλωσαν. Έγινε μάχη και ο Κριάρης με τους δικούς του επιχείρησε απελπισμένη έξοδο. Πέφτουν νεκροί δύο συμμαχητές του, ο Γεώργιος Λιατάκης και ο Μιχαήλ Αντωνομανολάκης. Ο Κριάρης τραυματίσθηκε, αλλά κατόρθωσε αιμάσσων να διαφύγει με τον γιο του, βαδίζοντας επί δύο ώρες. Οι Τούρκοι ακολουθώντας τις σταγόνες του αίματος, κατόρθωσαν να τον εντοπίσουν εκ νέου, στο χωριό Μουστάκο, όπου κατέφυγε σε ένα ερημοκκλήσι και αργότερα σε ένα ελαιοτριβείο, μισοπεθαμένος.

 

*Η κηδεία του Κριάρη στην εφημερίδα «Αιών»

Όταν έφτασαν εκεί οι Τούρκοι, οι χωρικοί ρώτησαν τον Κριάρη τι να κάνουν. Αυτός τους υπέδειξε να συναντήσουν τον επικεφαλής Τούρκο Φούσκη Σελήμ Αγά, να του πουν ότι ο Κριάρης είναι πληγωμένος και να πάει να τον παραλάβει. Ο Σελήμ Αγάς, άφοβος και αυτός αλλά και παλαιός φίλος του Κριάρη, πήρε έναν στρατιώτη και πήγε. Όταν τον συνάντησε του είπε:

-Γιάντα μωρέ καϋμένε Κριγιάρη, δεν επροσκύνησες κι’ εσύ σαν και τσ’ άλλους; Έναν Σουλτάνο μωρέ ήθελες να πολεμήσης;

Ο Κριάρης απήντησε:

– Ετσά μου ήτονε γραφτό να το πάθω, τσή τιμής μου ήτονε, γιατί πολεμούσα με έναν αυτοκράτορα Σουλτάνο, και τσή τιμής μου, γιατί δεν επροσκύνησα τον αλλόθρησκο μου.

Ο συνοδός του Φούσκη Σελήμ Αγά, τότε κατάλαβε πως είχε μπροστά του τον ξακουστό Κριάρη σήκωσε το όπλο του φωνάζοντας:

-Και ποιος μ’ απαντά μωρέ σκατόπιστε αν σου κεντήσω με το τουφέκι; Πόσα παλληκάρια σκύλε, έχεις φαγωμένα;

Ο δε Κριάρης του απάντησε

-Χάρι σου ‘χα να μου κεντήσης όταν ήμουν ζωντανός, μα εδά που είμαι αποθαμμένος, θέλεις κέντησε το θέλεις μη το κεντήσης.

Τότε ο Φούσκης απομάκρυνε το όπλο του συνοδού του φωνάζοντας:
-Όξω μουρτάτη (ύβρις Τουρκική), αποθαμμένο άνθρωπο μωρέ φοβερίζεις;

Ο Φούσκης Σελήμ Αγάς, που τον συνέλαβε στις 20 Ιανουαρίου 1869, φόρτωσε τον Κριάρη σε ένα μουλάρι και τον οδήγησε στον Γενικό Διοικητή Κρήτης Χουσεΐν Πασά, ο οποίος τον οδήγησε στα Χανιά με συνοδεία φιλαρμονικής(!), ενώ στους δρόμους πανηγύριζαν οι Τούρκοι για την σύλληψη του Κριάρη. Οι πρόξενοι όμως των μεγάλων δυνάμεων προειδοποίησαν να μην πάθη τίποτα ο Κριάρης. Εν τω μεταξύ τον ανέλαβε ο γιατρός Βώμ, τον θεράπευσε μετά από εννέα μήνες στο νοσοκομείο των φυλακών.

Αργότερα με παρέμβαση των προξένων, ελευθερώθηκε και πήγε στο χωριό Αζωγηρές, όπου έμενε με την οικογένειά του. ‘Ένα χρόνο αργότερα αναχώρησε κρυφά με την οικογένειά και επέστρεψε στην Αθήνα, μισθοδοτούμενος από την Ελληνική Κυβέρνηση, μέχρι του 1878.
*Ο ένας από τους γιους του, ο Αριστείδης, με μεγάλη πολιτική δράση στην Κρήτη. Πήρε μέρος εθελοντικά και στους Βαλκανικούς Πολέμους. Μεταξύ άλλων πολέμησε και στον Δρίσκο, όταν σκοτώθηκε εκεί ο ποιητής Λορέντζος Μαβίλης

*Ο ένας από τους γιους του, ο Αριστείδης, με μεγάλη πολιτική δράση στην Κρήτη. Πήρε μέρος εθελοντικά και στους Βαλκανικούς Πολέμους. Μεταξύ άλλων πολέμησε και στον Δρίσκο, όταν σκοτώθηκε εκεί ο ποιητής Λορέντζος Μαβίλης

Τότε, εξερράγη μια ακόμα επανάσταση στην Κρήτη. Ο Κριάρης αν και μεγάλος σε ηλικία κατήλθε και πάλι στην Κρήτη με τους τρεις γιους του Γεώργιο, Ιωάννη και Αριστείδη, όπου εξελέγη και πάλι Αρχηγός των Σελινιωτών. Μετά το πέρας και αυτής της επαναστάσεως επανήλθε στην Αθήνα, ένθα παρέμεινε έως το θάνατό του στις 7 Ιουνίου 1884. Επικήδειο λόγο στην εκκλησία της Αγίας Ειρήνης, εκφώνησαν οι γιατροί Χ. Παπαδάκης και Αντ. Εμμ. Παπαδάκης και οι φοιτητές Ν. Ξουριδάκης και Α. Μαυρουδάκης. Επί του τάφου του στο Α΄ Νεκροταφείο, επιτάφιο λόγο εκφώνησε ο γυμνασιάρχης Α.Ι.Αντωνιάδης και ένα βραχύ ελεγείο ο Γ. Καπετανάκης.

*Ο θάνατος του Κριάρη στην εφημερίδα «Παλιγγενεσία»

Πριν πεθάνει όμως η μοίρα έπαιξε ένα ακόμα παιχνίδι με τον καπετάν Κριάρη. Ο Τούρκος Φούσκης Σελήμ Αγάς, προσεβλήθη από μια σοβαρή πάθηση των ματιών του. Έτσι όταν έμαθε ότι ο Κριάρης ζει στην Αθήνα ταξίδεψε και τον συνάντησε. Ο Κρητικός καπετάνιος τον φιλοξένησε στο σπίτι του μέχρι να θεραπευθεί. Ο Αντωνιάδης στον επικήδειό του θυμήθηκε αυτό το περιστατικό λέγοντας:

«Τὸν ἐφιλοξένησεν εἰς τὸν πενιχρὸν αὐτοῦ οἶκον καὶ μέχρι δακρύων συγκινούμενοι, ἔβλεπον τῶν Ἀθηνῶν οἱ κάτοικοι, τοῦτον τῶν μαχῶν τὸν ἥρωα ὁδηγούντα ὡς μικρὸν παιδίον ἐκ τῆς χειρὸς εἰς τὸ ὀφθαλμιατρεῖον ἐκεῖνον, ὅν ἀμειλίκτως ἄλλοτε ἤθελε φονεύσῃ ἄν εἰς μάχην τὸν ἀπήντα».
*Όρθιος στο κέντρο, ο γιος του ήρωα, ο Αριστείδης Κριάρης, σε φωτογράφιση του 1905, αρχηγός Σελίνου και αντιπρόεδρος της Επαναστατικής Συνελεύσεως των Κρητών (Αρχείο Ελ. Βενιζέλου)

 

*Όρθιος στο κέντρο, ο γιος του ήρωα, ο Αριστείδης Κριάρης, σε φωτογράφιση του 1905, αρχηγός Σελίνου και αντιπρόεδρος της Επαναστατικής Συνελεύσεως των Κρητών (Αρχείο Ελ. Βενιζέλου)

Η λαϊκή μούσα τραγούδησε τον καπετάν Κωνσταντίνο Κριάρη:
«Όποιος στον Άδη κατεβεί να μην το λησμονήσει
Να πάει να βρεί τσι αρχηγούς Κριγιάρη και Κορκίδη
Σκαλίδ’ απού την Κίσσαμο και τον Γρυφαναγνώστη,
Το γέρο τον Πωλιουδόβαρδα, το γέρο και τον νέο,
Να των επεί τα νέϊκα πούχαν επιθυμία.
Πως ελευθερωθήκαμε από την τυραννία
Κι ο Τούρκος δεν δικάζει μπλιο!».

ΠΗΓΕΣ:
*Αλέξανδρος Παπαδερός «Κωνσταντίνος Κριάρης, ο Αρχηγός του Σελίνου» Αθήνα 1967.

* kriaras.com WordPress weblog

*Περιοδικό «Αττικόν Μουσείον» 1884.

*Τύπος εποχής

Παντελής Στεφ. Αθανασιάδης

Πηγή: Φιλονόη

Ο Νίκος Τασιάκος τελευταίο μέλος του ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗ διηγείται… «Ετσι χτυπήσαμε τους Ιταλούς»! | ΜΕΤΩΠΟ ΟΧΙ

Ο Νικόλαος Τασιάκος τελευταίος επιζών από το πλήρωμα του θρυλικού ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗ πέθανε λίγες μέρες προτού συμπληρωθούν 75 χρόνια από τη χειμωνιάτικη εκείνη νύχτα του 1940, παραμονές Χριστουγέννων, όταν το Παπανικολής κατόρθωσε να βυθίσει στα Στενά του Οτράντο τρία ιταλικά οπλιταγωγά, που μετέφεραν όπλα και άλλο πολεμικό υλικό στα παράλια της Αλβανίας, προς ενίσχυση των ιταλικών δυνάμεων που μάχονταν κατά των Ελλήνων.

Διαβάστε πως είχε διηγηθεί στο ΑΠΕ και στη Σοφία Παπαδοπούλου τις αποστολές του θρυλικού υποβρυχίου τη περίοδο 1940-41:«Όταν φτάσαμε στη βάση υποβρυχίων, οι σειρήνες από όλα τα καράβια δεν σταματούσαν. Η μπάντα του ναυτικού έπαιζε συνέχεια. Σήκωσαν τον κυβερνήτη από τους ώμους, και από τη βάση, από τον μόλο, τον πήγαν στο ναυπηγείο. Δεν μπορώ να σας περιγράψω τι ακριβώς αισθανόταν ο κόσμος». Η φωνή του γεμάτη ενθουσιασμό. Το βλέμμα του μοιάζει να ταξιδεύει αντίστροφα στο χρόνο καθώς ανακαλεί στη μνήμη του μία από τις πλέον ένδοξες σελίδες στην ιστορία της Ελλάδας, στη διάρκεια του ελληνο-ιταλικού πολέμου του 1940-’41: τη βύθιση μεγάλης νηοπομπής, μέσα σε ιταλικά ύδατα, από το υποβρύχιο «Παπανικολής».

Ο Νικόλαος Τασιάκος, ο τελευταίος επιζών ενός θρύλου του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου, που είχε γίνει ο εφιάλτης των ιταλικών και των γερμανικών δυνάμεων, θυμάται σαν χθες τη χειμωνιάτικη εκείνη νύχτα του 1940, παραμονές Χριστουγέννων, όταν το «Παπανικολής» κατόρθωσε να βυθίσει στα Στενά του Οτράντο τρία ιταλικά οπλιταγωγά, συνολικού βάρους 25.000 τόνων, που μετέφεραν όπλα και άλλο πολεμικό υλικό στα παράλια της Αλβανίας, προς ενίσχυση των ιταλικών δυνάμεων που μάχονταν κατά των Ελλήνων.

Συνεχίζεται: Ο Νίκος Τασιάκος τελευταίο μέλος του ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗ διηγείται… «Ετσι χτυπήσαμε τους Ιταλούς»! | ΜΕΤΩΠΟ ΟΧΙ

ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΛΛΗΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ. Σαν σήμερα, 27 Σεπτεμβρίου 1831, μπροστά στον Άγιο Σπυρίδωνα…

Του
Πέτρου Μανταίου
«Εφημερίδα των Συντακτών»

«Ο τόπος είναι χέρσος, σπάνιοι οι κάτοικοι, σκόρπιοι εις τα βουνά και εις τα σπήλαια΄ το δημόσιο είναι πλακωμένο από δύο εκατομμύρια λίρες στερλίνες χρέος, άλλα τόσα ζητείτε οι στρατιωτικοί, η γη είναι υποθηκευμένη εις τους Αγγλους δανειστάς΄ ανάγκη να την ελευθερώσομε με την ίδια απόφαση ως θα την ελευθερώσομε και από τα άρματα του Κιουτάγια [Κιουταχή] και του Αιγύπτιου [Ιμπραήμ]. Δεν λυπούμαι, δεν απελπίζομαι΄προτιμώ αυτό το σκήπτρο του πόνου και των δακρύων παρά άλλο. Ο Θεός μου το ’δωσε, το παίρνω, θέλει να με δοκιμάσει […]

»Ως οι παλαιοί ήρωες ή βασιλείς της Ελλάδος πρέπει να φυτεύομε δένδρα, ν’ ανοίγομε δρόμους, να παλεύομε με τα θηρία του δάσους, να δέσομε την κοινωνία μας με νόμους σύμφωνους προς το έθνος μας΄ ούτε οπίσω ούτε εμπρός του καιρού μας΄ μη μου ζητείτε ζωγραφιές πολύτιμες εις οικοδόμημα ακόμη ατελείωτο. Μέτρο μας και άστρο εις δεινά ελληνικά θεραπεία ελληνική. Με το στόμα μας, όχι ως οι χειρουργοί της Ευρώπης κόφτοντες, αλλά με το στόμα μας να βυζαίνομε το έμπυο της πατρίδας μας διά να την γιάνομε […]

»Ενα μόνο φοβούμαι πολύ και με δέρνει υποψία, τρέμω την απειρία σας. Αν η νέα κυβέρνηση τύχει να συγκρουσθεί με συμφέροντα ξένων δυνάμεων –επειδή κάθε τόπος έχει χωριστά το μυστήριο της ζωής του, τον νόμο της ευτυχίας του– αν πλανεθεί ο ελληνισμός και σηκώσει σκοτάδι μεταξύ μας ώστε εσείς να μη διαβάζετε εις την καρδίαν μου, θολωθούν και εμένα οι οφθαλμοί, ποιος ξεύρει; Πού θα πάμε; Τι θα γενούμε;» -Ιωάννης Καποδίστριας, Κυβερνήτης της Ελλάδος.

Τα σημειώνει ο Γ. Τερτσέτης, στα Απόλογα για τον Καποδίστρια (Απαντα – Απομνημονεύματα Κολοκοτρώνη), ότι τα είπε ο Καποδίστριας στον μέλλοντα… δολοφόνο του, Γιωργάκη Μαυρομιχάλη, γιο του Πετρόμπεη. Δολοφονήθηκε, μπροστά σε εκκλησιά, Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 1831.

Πηγή: ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΥΣΕΒΕΙΑΣ

Απάντηση άρθρο στον κ. Δημ. Παπαγεωργίου – Οι δικοί μου λόγοι που θα ψηφίσω ένα βροντερό “ΟΧΙ”

Με αφορμή το άρθρο που βρήκα στο blog “Ξυπνήστε ρε” του Δημήτρη Παπαγεωργίου, αρθρογράφου στο “κουρδιστό πορτοκάλι” (και μέλος του Ποταμιού όπως έμαθα αργότεραΑνανέωση: O κ. Παπαγεωργίου επικοινώνησε μαζί μου -βλ. σχόλιο παρακάτω- και μου ανέφερε πως δεν ανήκει στο Ποτάμι) δράττομαι και εγώ της ευκαιρίας, να γράψω μερικούς λόγους για τους οποίους θα ψηφίσω “ΟΧΙ”. Το άρθρο μερικές φορές απευνθύνεται αποκλειστικά στον κ. Παπαγεωργίου, ενώ κάποιες άλλες στο γενικότερο κοινό. Ο αναγνώστης θα καταλάβει εμέσως πότε απευθύνομαι σε αυτόν, και πότε στον κ. Παπαγεωργίου. Όπως και να έχει πάντως αναγράφονται τα πάντα! Τα όποια οικονομικά θέματα είναι γραμμένα με πολύ απλό τρόπο για να τα καταλαβαίνουν ακόμα και οι μη έχοντες γνώσεις οικονομικών. Παρακαλώ λοπόν να κάνετε λίγη υπομονή και να το διαβάσετε ολόκληρο παρόλο τον όγκο του. Πιστεύω πως διαβάζεται εύκολα.

1) Να σας δώσω 10 λόγους που θα ψηφίσω ναι;
Εγώ να σας δώσω 10 λόγους που θα ψηφίσω ΟΧΙ;

2) Το δημοψήφισμα επί της ουσίας είναι ναι ή όχι στο ευρώ. Εγώ είμαι με το ευρώ.
α) Εκπληκτικό! Προπαγάνδα από την πρώτη κιόλας φράση! Σπουδαίο κλίμα τρομοκρατίας, κ. Παπαγεωργίου σας παραδέχομαι! ΕΠΙΣΗΜΑ όμως αγαπητέ μου, το ερώτημα του δημοψηφίσματος αφορά αποκλειστικά την αποδοχή των προτάσεων των Θεσμών, ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ-ΜΑ-ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με έξοδο από το ευρώ ή όχι. Το ψηφοδέλτιο του δημοψηφίσματος το λέει καθαρά αυτό.

Και να και η απόδειξη:
Φωτογραφία ψηφοδελτίου
http://tinyurl.com/psifodeltio-2015

Και το γραπτό κείμενο στο ίδιο το ΦΕΚ (πρώτη σελίδα δεξιά)
http://tinyurl.com/psifodeltio-FEK

β) Ακόμα όμως και αν μιλάγαμε ΕΠΙΣΗΜΑ για έξοδο από το ευρώ, εγώ είμαι με την δραχμή. (βλ. παρακάτω το γιατί)

3) “Η χώρα δεν έχει συντεταγμένο πλάνο εξόδου από το ευρώ”.
Αυτό είναι καθαρά η γνώμη σου. ΔΕΝ γνωρίζεις τι έχει η κυβέρνηση και τι όχι. ΑΝ είχες όντως κάτι που θα επιβεβαίωνε τα λόγια σου θα μας το έδειχνες ως απόδειξη για να σε πιστέψουμε. Σωστά;

4) …”μέχρι το νέο νόμισμα να έχει αξιοπιστία”
Λοιπόν, σε ότι αφορά εμένα, μια χαρά αξιόπιστο είναι. Δοκιμασμένο για χιλιάδες χρόνια. Περισσότερο δεν γίνεται….

ΥΓ: Και μια ερώτηση: την ίδια αξιοπιστία απαιτούσες να έχει και το ευρώ όταν ήρθε; Ή μήπως το δίλημμα αφορά την δραχμή μόνο;

5) “…όλα αυτά σε συνδυασμό με κράτος που παράγει προϊόντα, άρα πλούτο και θα προσελκύσει νέες επενδύσεις. Βλέπετε κάτι τέτοιο στην Ελλάδα;”.
ΝΑΙ ΒΛΕΠΩ. Βλέπω εκεί που εσείς δεν βλέπετε. Και θα κάνω ολόκληρη ανάλυση παρακάτω γιατί είναι αρκετά μεγάλο το κείμενο για να το γράψω εδώ.

6) Εάν πάμε στη δραχμή υπό ανεξέλεγκτη χρεοκοπία, τότε τα γεράκια των αγορών και κάτι μεγαλοεπιχειρηματίες …..(…)….. θα μπουκάρουν στη χώρα και θα πάρουν τα πάντα τσάμπα.
Έχεις δίκιο σε αυτό. Δυστυχώς λόγο του πληθωρισμού και της υποτίμησης της δραχμής αυτό είναι κάτι που μπορεί να συμβεί. Ή μάλλον για να είμαστε ειλικρινής όχι απλά “μπορεί να συμβεί” αλλά σίγουρα κάμποσοι κερδοσκόποι θα το κάνουν.


ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ
α) Αυτό γίνεται ΗΔΗ, επειδή ΗΔΗ με κλέβουν, ΗΔΗ μου ρουφάνε το αίμα, ΗΔΗ μου παίρνουν τα πάντα τσάμπα, ΗΔΗ οι πουλημένοι πολιτικοί ξεπούλησαν τα μισά λιμάνια και αεροδρόμια, ΗΔΗ δίνουν μισθούς πείνας, που ΗΔΗ, ΗΔΗ, ΗΔΗ,… ε, τότε ΣΕ ΤΙ διαφέρει αν με κλέψουν οι μεν ή οι δε; Η μήπως θα συγκινηθώ αν με κλέψουν οι ευγενικοί πολιτικοί, αλλά θα στεναχωρηθώ αν με κλέψουν οι κακοί κερδοσκόποι, τα κακά γεράκια και οι κακοί τοκοφλύφοι; Λες αυτές οι δυο ομάδες να διαφέρουν πολύ μεταξύ τους και εγώ να μην το έχω δει; Αν ναι για πες μου σε τι. Γιατί εγώ ίδιους τους βλέπω (έχω μια μικρή μυωπία οφείλω να ομολογήσω αλλά κάτι μου λέει πως δεν φταίει αυτό).

β) Και για πες μου και κάτι άλλο: μήπως ο πληθωρισμός ισχύει μόνο για τους μισούς; Για ποιο λόγο αυτό που λες μπορεί να γίνει ΜΟΝΟ με τα γεράκια και τους κερδοσκόπους που λέγαμε πριν; Μόνο αυτοί έχουν λεφτά; Αν έχω την συνταξούλα μου ή τον μισθό μου και το παιδί μου, μου στείλει λεφτά από το εξωτερικό, από κει δηλ., που ο τιμάριθμός και ο πληθωρισμός είναι διαφορετικά τι πρόβλημα θα έχω; Γιατί δεν μπορώ να τα ξοδέψω όπως γουστάρω εγώ; Μήπως υπάρχει κανένας νόμος που λέει ότι μόνο οι τοκογλύφοι έχουν δικαίωμα να αγοράζουν στην Ελλάδα;

Αντιθέτως αγαπητέ, αν με π.χ 1.000 λίρες Αγγλίας ένας άγγλος αγοράσει π.χ 1.000 πράγματα τότε ένας έλληνας μπορεί να αγοράσει 10.000, 100.000 ή όσο είναι η υποτίμηση της δραχμής. Σωστά; Αυτό δεν είπες και εσύ ο ίδιος καθαρά και ξάστερα λίγο ποιο πάνω; Ξέρεις πολύ καλά, πως ΚΑΘΕ έλληνας, φτωχός ή μη, που έχει άνθρωπο στο εξωτερικό (ή ακόμα και όχι… να ‘ναι καλά το Forex και το internet) δεν χρειάζεται να ανησυχεί για τίποτα. Γιατί λοιπόν ψεύδεσαι; Συμπάθα με για την λέξη αλλά ποια άλλη να χρησιμοποιήσω; Όλα όσα είπα, αλήθεια δεν είναι;

Ας κάνουμε έναν πρόχειρο υπολογισμό: τουλάχιστον 400.000 άνθρωποι έχουν μεταναστεύσει μέχρι στιγμής εξ’ αιτίας της κρίσεως. Που σημαίνει ότι άφησαν 400.000 μητέρες και 400.000 πατέρες πίσω. Δηλαδή 800.000 γονείς. Άντε να πούμε 600.000 για να είμαστε μέσα. Δεν θα είναι ανακούφιση λοιπόν αν 600.000 άνθρωποι έχουν δυνατότητα χρημάτων; Λεφτά που για τα παιδιά τους μπορεί να είναι μια δεκάρα με τον εκεί τιμάριθμο / πληθωρισμό, αλλά για τους εδώ έλληνες γονείς να είναι ολόκληρη περιουσία; Μια περιουσία διπλής, τριπλής, τετραπλής αξίας ανάλογα με το πόσες (δυο, τρεις, τέσσερις) φορές θα υποτιμηθεί η δραχμή; Άρα τι οικονομικό πρόβλημα θα έχω; Ποιος ο λόγος λοιπόν του να μείνω στο ευρώ. Γιατί να το κάνω;

Ίσως πεις πως “δεν έχουν όλοι συγγενείς στο εξωτερικό”. Ναι πράγματι. Όμως όπως είπα και πριν το Forex και το internet να ‘ναι καλά. Και μη μου πεις πως δεν τα ξέρεις αυτά τα δύο. Πες μου τώρα πως δεν έχεις ξανακούσει τον όρο “ανταλλαγή συναλλάγματος” να πάω να βρω κανένα γκρεμό να πέσω. Και μη μου πεις πως δεν έχεις ακούσει ούτε τον όρο “internet” γιατί τότε όντως θα πάω να ψάξω για γκρεμό. ( Γιατί πάντως έχω την βεβαιότητα πως δεν κινδυνεύω από κανένα από τα δύο; )

Ίσως πεις πως χρειάζονται ειδικές γνώσεις (χρηματιστηρίου π.χ) και τα γεροντάκια δεν ξέρουν από αυτά. Πράγματι σε γενικές γραμμές χρειάζονται, αν και ΟΧΙ απαραίτητα, αλλά δόξα τω Θεώ, δεν χρειάζεται να είμαστε στο ευρώ για να κάνουν οι λογιστές, οι οικονομολόγοι, οι χρηματιστές και οι σχετικοί, την δουλειά τους βρε αδερφέ. Ξέρουν να την κάνουν πολύ καλά ακόμα και με δραχμές.

Ίσως πεις πως δεν φτάνουν αυτά. Έχεις δίκιο και εγώ πιστεύω πως δεν φτάνουν. Αλλά από την στιγμή που έχουμε χώρο για επενδύσεις (βλ. παρακάτω) γιατί να δεχτώ τους όρους τρίτων;

7) Δεν είμαστε Ισλανδία, που σημαίνει ότι δεν είμαστε ένα απομονωμένο νησί χωρίς εχθρούς. Γύρω μας, δεν έχουμε τους πιο ήρεμους και φιλειρηνικούς γείτονες.
Σωστό επιχείρημα. Όμως η δική μου πείρα, μου λέει και κάτι ακόμα. Πως ο διεφθαρμένος άνθρωπος που έχει το θράσος να νομίζει πως όλα σε αυτήν την γη του ανήκουν και πως οι άλλοι δεν είναι παρά μόνο απλά σκουπίδια που τον εμποδίζουν να περπατήσει στον ένδοξο δρόμο που οδηγεί στον πλούτο “του”, δεν έχει σκασίλα το αν εσύ είσαι στην Ε.Ε ή όχι. Απλά περιμένει την κατάλληλη ευκαιρία για να ορμήσει στην λεία του σαν κοράκι που είναι. Και αν τυχαίνει να μην υπάρχει αυτή η ευκαιρία, τότε πολύ απλά ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ, με κάποιο “τυχαίο” και “ατυχές” γεγονός εις βάρος πάντα του κοροϊδου που πιστεύει πως είναι ασφαλής επειδή βρίσκεται, λέει, στην Ε.Ε . Και καλύπτει τα ίχνη του έχοντας ως σύμμαχο του εναντίων των συνανθρώπων του, είτε την ψυχολογική εκμετάλευση, είτε την άγνοια, είτε τις απειλές εναντίων αυτών που κατάλαβαν το παιχνίδι του και αντιδρούν.

Θέλω να σου πω και κάτι χωρίς να υπάρχει ίχνος θελήσεως προσβολής προς το πρόσωπο σου: είσαι και εσύ μέσα στα λαμόγια, στους κακούς. “Θυμήθηκες” ότι πρέπει να μας πεις τον φόβο των Τούρκων ΑΜΑ ΒΓΟΥΜΕ από την Ε.Ε, αλλά -ω τι σύμπτωση- “ξέχασες” να μας πεις ότι όλο αυτό είναι το συνηθισμένο επιχείρημα τρομοκρατίας ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΤΕΘΕΙ ΗΔΗ ΑΠΕΙΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΜΕ ΣΤΗΝ Ε.Ε!

Θες μερικές απόδειξεις; Ορίστε:
– Μπήκαμε στην πρώην ΕΟΚ, σημερινή Ε.Ε, το 1961.
Εμπόδισε αυτό τους Τούρκους να πράξουν τα των Ιμίων το 1996; ΟΧΙ!

– Μπήκαμε στην πρώην ΕΟΚ, σημερινή Ε.Ε, το 1961.
Εμπόδισε αυτό τους Τούρκους να ετοιμαστούν για επίθεση εναντίων μας το 1999; ΟΧΙ! (Την εποχή του μεγάλου σεισμού που έπεσε το εργοστάσιο της Ρικομέξ… ο σεισμός τους εμπόδισε έμμεσα και άμεσα γιατί πάνω-κάτω πάθανε και αυτοί τα ίδια)

– Μπήκαμε στην πρώην ΕΟΚ, σημερινή Ε.Ε, το 1961.
Εμπόδισε αυτό τους Τούρκους να σκοτώσουν τον Σμηναγό μας, τον Κώστα Ηλιάκη πάνω από το Αιγαίο ΜΑΣ το 2006; ΟΧΙ!

Βαριέμαι να γράφω και άλλα παραδείγματα, όμως να είσαι σίγουρος πως υπάρχουν πολλά ακόμα και ΕΠΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΒΑΣΗ. Να ένα ακόμα δείγμα: http://tinyurl.com/GR-F16-Vs-the-Turks. Εσύ απ’ την άλλη μπορείς να μου δώσεις κάτι, ένα θετικό σχόλιο, ή ξέρω γω τι, που να επιβεβαιώνει ότι είναι καλό πράγμα η παραμονή μου στην Ε.Ε και/η το ευρώ; Ίσως την προθυμία ή την καλωσύνη των Ευρωπαίων στο να μας βοηθήσουν ας πούμε; Εμάς ντε… τους συμμάχους τους… που είμαστε συν-ευρωπαίοι… που είμαστε τόοοοοσες χιλιάδες χρόνια γείτονες… που όλοι κόπτονται από την μεγάλη τους λύπη έτσι και βγούμε τελικά… ε; Για πες μας; Έκαναν ποτέ κάτι για τους Τούρκους; Πότε μας βοήθησαν με το θέμα της Θράκης; Πότε μας βοήθησαν με το θέμα της Μακεδονίας; Πότε τους έβαλαν στην θέση τους; Πότε έδειξαν ΕΣΤΩ ΕΝΑ δείγμα συγκίνησης για το κακό που μας βρήκε; Πότε στεναχωρήθηκαν; Ή μήπως ο θάνατος των παλληκαριών μας εκεί πάνω στους αιθέρες δεν είναι σημαντικό; Πότε; Για λέγε… Θες να σου πω εγώ; ΠΟΤΕ! Γιατί λοιπόν να μείνω στην Ε.Ε τους, στο Ευρώ τους και ξέρω γω που αλλού; Για την μεγάλη αγάπη που μου δείχνουν;

Ίσως πεις πως τα λόγια μου επιβεβαιώνουν τα λεγόμενα σου. Πως είχες δίκιο, οι Τούρκοι είναι ένας ορατός εχθρός κ.τ.λ… Και πράγματι θα είχες δίκιο σε μεγάλο βαθμό αν δεν υπήρχε μια λεπτομέρεια που ανατρέπει τα πάντα: ο οριθμός των ανθρωπων που έχουν το θράσος να νομίζουν ότι είναι οι άρχοντες του κόσμου. Νομίζεις πως οι Τούρκοι είναι οι μόνοι άπληστοι στον πλανήτη; Για υπενθύμισε μου τι ακριβώς είναι οι Αμερικάνοι; Τι είναι το ΝΑΤΟ; Τι είναι η Κίνα; Τι είναι όλοι οι μεγαλοκαρχαρίες πολιτικοί και μη; Εσύ γνωρίζεις άνθρωπο που να έχει την εξουσία στα χέρια του και να μην κοιτάζει το συμφέρον του; Εγώ όχι.

Με βάση αυτό το σκεπτικό λοιπόν, και γνωρίζοντας οι της εξουσίας πως η Ελλάδα έχει όλους τους άσσους στο μανίκι της, (βλ. παρακάτω) πιστεύεις πραγματικά πως θα μας αφήσουν στην μοίρα μας βοήθητους, σε περίπτωση που κάποιος από τους υπόλοιπους (και πολύ αγαπητούς μας συμμάχους βεβαίως-βεβαίως) μας επιτεθεί; Φυσικά και όχι. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως όχι. Όχι βέβαια επειδή μας αγαπούν (ω, Παναγιά μου!) αλλά επειδή ξέρουν ότι θα χάσουν την μερίδα του λέοντως, κάτι που φυσικά δεν θέλουν. Γι’ αυτό και ακριβώς θα μας βοηθήσουν. Ο φόβος φυλάει τα έρμα αγαπητέ μου και η ιδέα του ότι μπορεί η αυτού μεγαλειότητα του εαυτούλη τους να χάσει τα πλούτη “τους”, θα μας προφυλάξει από κάθε ξένο κακό λύκο, όπως και όλους τους λαούς που τυχαίνει να έχουν πλούτη αμύθητα υπό την κατοχή τους. Μέχρι να τα φάνε αυτοί φυσικά. Γι’ αυτό και δεν θα αφήσουν κανένα να επέμβει στα σχεδιά τους μέχρι τότε. Είναι πάρα πολύ άπληστοι για να το κάνουν αυτό. Η Τουρκία δεν θα μπορέσει ΠΟΤΕ να κάνει κακό στην Ελλάδα χωρίς να επέμβει μια Ρωσσία, ένα ΝΑΤΟ, μια Αμερική. Εσύ τι λες; Να αφήσουν τον Ερντογάν να τους πάρει την λεία μέσα από το στόμα;

Ίσως πεις πως “δεν μπορείς να το ριψοκινδυνεύσεις”. Πως είναι πολύ επικίνδυνο. Ναι, συμφωνώ πως είναι επικίνδυνο, αλλά για πες… είναι περισσότερο επικίνδυνο από το να με κόψει ένα αυτοκίνητο; Από όσο το να σε μαχαιρώσουν κάποια μέρα; Ή όσο από το να πάθεις εγκεφαλικό; Τι θες να κάνω γι’ αυτό; Να φοβάμαι να ζήσω μπας και πεθάνω κάποτε; Και μέχρι τότε να πεθαίνω κάθε μέρα είτε από το άγχος ότι δεν θα έχω να φάω, είτε από την πραγματική πεινα; Και εγώ και η οικογένεια μου; Μέχρι στιγμής 10.000 άνθρωποι αυτοκτόνησαν εξ’ αιτίας της κρίσεως. Δεν σε είδα να ανησυχείς. Και δεν πέθαναν εξ’ αιτίας της Τουρκίας αλλά της αγαπημένης σου Ε.Ε. Από την στιγμή που έχω ελπίδα να επιβιώσω θα πω όχι, επειδή ΙΣΩΣ μας επιτεθούν οι Τούρκοι, την στιγμή που υπάρχουν π.χ κάποιοι Ρώσσοι που θα τους εμποδίσουν; Λυπάμαι αγαπητέ αλλά νομίζω πως μπορώ να το ριψοκινδυνεύσω.

Α, και όλα αυτά αν:
1) ΑΝ βγούμε από την Ε.Ε,
2) ΑΝ βγούμε από το ευρώ

…την στιγμή που το δίλημμα είναι αν μας αρέσει η ιδέα της περικοπής συντάξεων ή όχι!! (Γιατί αυτό λέει το αυριανό δημοψήφισμα, όπως είπα και πριν με βάση το ΦΕΚ:
http://tinyurl.com/psifodeltio-FEK )

7) Είμαστε μια μικρή χώρα. Η έξοδος από το ευρώ δεν θα μας αποδεσμεύσει από τους κακούς ξένους
Και εδώ σωστός. Και μάλιστα το χρέος δεν θα σβηστεί. Ομως ανάμεσα σε ένα μεγάλο και γεμάτο αλλά σκισμένο σακούλι που στάζει αργά αλλά σταθερά, και σε ένα μικρό και γεμάτο σακούλι που όμως δεν χάνει ούτε σταγόνα, ε, σόρρυ αλλά προτιμώ το δεύτερο. Γιατί μπορεί το μικρό σακούλι να είναι μικρό, όμως θα είναι πάντα γεμάτο. Με τα χρόνια όχι μόνο θα ξεχρεώσω τα χρέη μου χάρη σε αυτό, αλλά μετά θα έχω και όλα τα κερδη δικά μου. Ενώ με το μεγάλο σακούλι δεν θα έχω ποτέ τίποτα, άσχετα με το μέγεθος του. Και το μεγάλο σακούλι είναι το ευρώ. Σόρρυ αν δεν αρέσει αυτό σε μερικούς.

8) Αντίθετα θα μας ρίξει στην αγκαλιά του πιο φασιστικού κράτους της Ευρώπης, την Ρωσία.
Από αυτό και μόνο καταλαβαίνει κανείς ότι υπάρχει μια μικρή έλειψη γνώσης σε ότι αφορά την οικονομική και την πολεμική ιστορία της Ρωσσίας. Συνιστώ να διαβάσεις περισσότερα γι’ αυτά, από το 1453 και μετά (ναι από την πτώση της Πόλεως και μετά… μπορεί εμείς να έχουμε συνδιάσει αυτήν την ημερομηνία με τους Τούρκους άλλά υπάρχουν και άλλες χώρες στον πλανήτη ξέρεις) μέχρι σήμερα. Κρίμα που το κείμενο είναι ήδη μεγάλο και δεν μπορώ να γράψω πολλά ακόμα ώστε να σου εξηγήσω. Θα σου πω όμως κάτι. Η λέξη “φασισμός” ΔΕΝ υπήρχε μέχρι σήμερα στην ιστορία της Ρωσσίας με την καθαρή έννοια του όρου. Και όσες φορές υπήρξε ήταν ανωμαλία της ιστορίας της, γιατί δεν ήταν στο σκεπτικό της Ρωσσίας αυτού του είδους ο πολιτισμός, Αντιθέτως ήταν, -ποιον άλλων φυσικά;- των γνωστών μας οίκων Ροθτσαϊλντ και Ροκφέλερ, μέσω του τεκτονισμού ο οποίος ξεκίνησε πολύ πριν το 1453. Εν ολοίγοις ήταν των ιδίων σάπιων ανθρώπων που κυβερνούν σήμερα την Ε.Ε, το Ευρώ, και εμάς. Μάθε την ιστορία που σου λέω και θα καταλάβεις.

Αλλά ακόμα και αν οι Ρώσσοι ήταν φασίστες ΤΙ ακριβώς μας νοιάζει; Τι νομίζεις ότι είναι το ΝΑΤΟ ή οι Αμερικάνοι και οι υπόλοιποι δηλαδή; Άγιοι; Δεν έχεις κανένα λόγο να τους θες λιγότερο ή περισσότερο. Άρα δεν είσαι αντικειμενικός όταν ψηφίζεις υπέρ του ενός (είτε είναι το “Ναι” είτε το “Οχι”). Και προσωπικά δεν με ενδιαφέρει καθόλου αν η Ρώσσοι είναι φασίστες ή όχι, γιατί αν ποτέ με κατακτήσουν, ΔΕΝ θα έχει καμμιά διαφορά για μένα -τον απλό Έλληνα πολίτη- από το αν θα με έχει κατακτήσει κάποιος άλλος π.χ το ΝΑΤΟ, ή, ή Ε.Ε.

9) Τα φλέρτ με τη Ρωσία δεν βοήθησαν κανέναν.
Ναι μωρέ… Ποτέ δεν βοηθηθήκαμε από την Ρωσσία… λες εκείνη η ρημάδα η συνθήκη του Κιουτσούκ-Καϊναρτζή (1774) κατά την περίοδο της τουρκοκρατίας για παράδειγμα, να μην έπαιξε κανένα ρόλο ε; Που χάρη σε αυτήν την συνθήκη οι Έλληνες απέκτησαν το δικαίωμα να βγουν στην Ευρώπη. Στην οποία Ευρώπη, όχι μόνο έμαθαν γράμματα, ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (ΣΥΓ)ΓΡΑΜΜΑΤΑ των αρχαίων Ελλήνων προγόνων μας που εκείνη την εποχή η Ευρώπη τα είχε αγκαλιάσει όπως η μάνα το παιδί της, (αφού τους έβγαλε από την ζοφερή εποχή του Μεσσαίωνα και τους έβαλε στην λαμπρή εποχή του Διαφωτισμού), αλλά εν συνεχεία μπόρεσαν και ανέπτυξαν το δικό τους εμπόριο χάρη στο οποίο έβγαλαν χρήματα και αγόρασαν όπλα για την επανάσταση του ’21. Λες αυτά να μην έπαιξαν κανένα ρόλο ε; Τίποτα το σπουδαίο δεν έγινε ε;… ψιλοπράγματα…

ΥΓ: Και φυσικά μπορώ να σου πω και άλλα αν με ρωτήσεις.

10) δεν νομίζω το ”ξανθό γένος” να έρθει να μας δώσει καραβιές λεφτά για χάρη της Ορθοδοξίας.
Το ότι θα έρθει είναι σίγουρο. Ίσως όχι για το χατήρι της ορθοδοξίας (αν και μπορεί αυτό να είναι αλήθεια για κάμποσους Ρώσσους), αλλά επειδή όπως είπαμε λίγο πιο πάνω, δεν θέλουν να χάσουν την μερίδα του λέοντως. Δεν σκοπεύουν να χάσουν τίποτα. Δεν είναι βλάκες.

11) Η πολιτική αστάθεια, τους μόνους που θα ωφελήσει είναι τους ακραίους. Ηδη έχουμε έναν νέο Εθνικό Διχασμό: Τους συμφωνιακούς και τους αντισυμφωνιακούς.
Σωστό επιχείρημα υπό το πρίσμα της λογικής. Υπό το κλίμα του φόβου εξαιρετικό! Έχεις απόλυτο δίκιο. Είναι γνωστό πως οι άνθρωποι περιμένουν αποκλειστικά και μόνο τις διάφορες οικονομικές καταστάσεις για να τσακωθούν και ΠΟΤΕ δεν φτάνουν στα άκρα. Είναι γνωστό πως ΔΕΝ τσακώνονται ΠΟΤΕ για ηλίθιους λόγους! Για παράδειγμα:

ΔΕΝ έχουν τσακωθεί ΠΟΤΕ για την πολιτική, για το ποιο κόμμα θα ψηφίσουν
ΔΕΝ έχουν τσακωθεί ΠΟΤΕ για ούτε για τον Ολυμπιακό, ούτε για τον Παναθηναϊκό
ΔΕΝ έχουν τσακωθεί ΠΟΤΕ ούτε καν για το παρκάρισμα. Το φαντάζεσαι;
Δεν, δεν δεν….

Και άκου και το άλλο: αυτή η ρημάδα η πολιτική αστάθεια έχει ιδιαίτερη αγάπη στην δραχμή και δεν καταδέχεται να συνδεύσει κανέναν άλλο. Το ευρώ δε; ΠΟΤΕ! Είμαστε μια χώρα που χρειάζεται αποκλειστικά και μόνο την δραχμή για να καυγαδίσει. Να σκεφτείς δε, ότι ΠΡΟ του δημοψηφίσματος όλοι καθόντουσαν ήσυχα στα αυγά τους! Ξέρεις τι σκέφτομαι; Ότι αν υπερισχύσει το ευρώ ίσως να συμφιλιωθούμε οριστικά σαν ανθρωπότητα! Λες να γίνει ποτέ πραγματικότητα αυτό; Λες να μην ξαναγίνει ΠΟΤΕ πόλεμος σε αυτήν την έρμη γη; Να καταφέρουμε να είμαστε μια μεγάλη αγαπημένη οικογένεια μερικών δις ανθρώπων χωρίς έριδες; Πω, Πω! Όμως… δεν καταλαβαίνω να πάρει η ευχή, αν αυτό είναι αλήθεια, τοτέ γιατί δεν το φτιάχναμε το ρημάδι πριν από κάτι χιλιάδες χρόνια και περιμέναμε τόσα πολύ, ώστε να γλυτώσουμε από όλους τους ηλίθιους πολέμους που έγιναν εντωμεταξύ;

ΥΓ: Δεν πιστεύω να θες να σου απαντήσω σοβαρά σε αυτό ε;

12) Φανταστείτε τι θα γίνει σε μια χώρα η οποία θα έχει διαλυθεί.
Από το ευρώ;
ΥΓ: Ρητορική η ερώτηση, δεν χρειάζεται να απαντήσεις

13) Η λιτότητα είναι τοξική όντως και έχει εξαθλιώσει πολύ κόσμο. Εάν πάμε στη δραχμή, απλά θα οξυνθεί η εξαθλίωση των αδυνάμων.
Μέχρι στιγμης σε όλο το αποπάνω κείμενο έχω αναφέρει τουλάχιστον 3-4 φορές την υπενθύμιση “βλ. παρακάτω”. Νομίζω λοιπόν πως ήρθε η ώρα να “πάμε παρακάτω” και να εξηγήσουμε μερικά πράγματα. Τα σπουδαιότερα κομμάτια του όλου κειμένου.

Επειδή πολύ τρομοκρατία έπεσε τις τελευταίες μέρες για το τι τεράστια καταστροφή θα συμβεί στην Ελλάδα σε περίπτωση επιστροφής της δραχμής, θέλω να εξηγήσω κάποια πράγματα. Το για ποιο λόγο η επιστροφή σε εθνικό νόμισμα θα είναι σωτήρια για μας όπως είναι και για κάθε έθνος. Για να ακριβολογούμε αυτά που θέλω να πω είναι τα εξής:

– Το γιατί το εθνικό νόμισμα είναι καλύτερο και σωστότερο για μια οικονομία.
– Πώς θα ξεχρεώσουμε τα χρέη μας άμα υποτιμηθεί η δραχμή
– Υπάρχει χώρος για νέες επενδύσεις; Και αν ναι, μαζί με το ευρώ ή όχι;

Η πρώτη ερώτηση θα έχει μια κανονικού μεγέθους απάντηση σε ποσότητα κειμένου, η δεύτερη μια πολύ μικρή γιατί θα είναι περιττό να εξηγήσω τα νοήματα που θα έχω πει ήδη και θα τα έχετε καταλάβει μόνοι σας, και η τρίτη θα είναι τεράστια. Αλλά αυτή είναι το ζουμί, άρα λίγη υπομονή παρακαλώ. Ευχαριστώ

Θα ξεκινήσω με το εθνικό νόμισμα. Να πληροφορήσω εδώ, πως επειδή τα οφέλη ενός εθνικού νομίσματος είναι πάρα πολλά, θα πω μόνο ένα παράδειγμα. Πιστεύω πάντως, πως αυτό το παράδειγμα καλύπτει μια μεγάλη γκάμα άνθρωπων άμεσα ή έμμεσα.

Γιατί χρειαζόμαστε εθνικό νόμισμα;
Σκοπός της ύπαρξης ενός οποιουδήποτε αντικειμένου είναι η ανάγκη αυτού. Π.χ η ύπαρξη του φαγητού στο τραπέζι είναι η ανάγκη του να φας. Καλώς ή κακώς, η επιβίωση του πληθυσμού μιας χώρας βασίζεται στην οικονομία της. Και η ΣΤΑΘΕΡΗ οικονομία βασίζεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στο εθνικό νόμισμα. Με το εθνικό νόμισμα το κράτος μπορεί να πληρώνει τα έξοδα του κράτους κάτι που ΔΕΝ γίνεται με το ευρώ.

Για να ακριβολογούμε το εθνικό νόμισμα έχει ως σκοπό τρεις βασικούς στόχους:
1) Να παίρνουν μισθό οι νέοι, άρα να έχουν δουλειά
2) Να παίρνουν οι γέροι σύνταξη για να έχουν να ζήσουν
3) Να φροντίζει το κράτος να έχει να πληρώνει τους δύο αποπάνω

Αυτά τα τρία είναι αλληλένδετα. Δεν μπορεί το ένα να μην συνυπάρχει με το άλλο. Και αυτή ακριβώς είναι η βασική κυριαρχία του εθνικού νομίσματος. Ο κύκλος που κάνει. Μια δεκάρα να έχει κανείς για μισθό θα του φτάνει γιατί το εθνικό νόμισμα αφού κάνει κύκλο και περάσει από όλες τις κατηγορίες επαγγελμάτων, (έτσι ώστε όλοι οι άνθρωποι να έχουν λεφτά στα χέρια τους) επιστρέφει πάλι στο κράτος, άρα τα λεφτά υπάρχουν πάντα μέσα στην χώρα και θα τα έχει πάντα ο λαός στα χέρια του. Το ευρώ αντιθέτως, δημιουργήθηκε εξ’ αρχής για να αποθησαυρίζεται, δηλ., για να μαζεύεται σε ένα συγκεκριμένο σημείο (τράπεζες) στο οποίο μόνο οι λίγοι και εκλεκτοί θα έχουν δίκαιωμα και πρόσβαση. (Οι πλούσιοι φυσικά.)

Δύο πληροφορίες πρέπει να δώσουμε τώρα:
Πρώτον: Με πολύ απλά λόγια, ο ορισμός “ΑΕΠ” σημαίνει το πόσα λεφτά θα έβγαζε το κράτος αν πουλούσε όλα τα προϊόντα που παρήγαγε μέσα σε ένα χρόνο.

Δεύτερον: Όταν λέμε “είμαστε στο ευρώ” εννοούμε πως έχουμε συμφωνήσει με τους όποιους αρμόδιους να πάρουμε το δικό τους νόμισμα αντί να έχουμε το δικό μας. Και εν συνεπεία, αυτό σημαίνει πως έχουμε αποδειχτεί τους όρους που μας έβαλαν. Και μέσα σε αυτούς τους όρους υπάρχει και ο εξής: απαίτησαν να παίρνουν ως αντάλλαγμα ένα ποσοστό επί του ΑΕΠ μας. Δηλ., ένα ποσοστό επί της παραγωγής μας… (σε μορφή χρήματος βέβαια, δεν νομίζω να ήθελαν ένα κιλό πορτοκάλια)

Ουσιαστικά λοιπόν, όχι μόνο οι τραπεζίτες μας δανείζουν κάτι που δεν έχει καμμιά-μα-καμμία αξία (αέρα κοπανιστό μιας και το ευρώ δεν έχει υπόσταση,* αφού είναι από τη φύση του ένα χρεωστικό νόμισμα) αλλά και αντιθέτως παίρνουν την ΑΞΙΑ των αντικειμένων της παραγωγής του κράτους. (Μπορεί να μην αρέσουν τα πορτοκάλια… αλλά αν μιλάμε για π.χ πετρέλαιο; )

* = Και τι σημαίνει υπόσταση; Στον ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ τομέα σημαίνει ότι δεν υπάρχει τόση αξία σε χρυσό όσα ευρώ υπάρχουν. Άρα είναι απλά ένα νόμισμα “στο φλου”, σκέτος αέρας κοπανιστός κυριολεκτικά. Δεν έχει πραγματική αξία. Χρησιμοποιείτε μόνο για λογιστικούς συμψηφισμούς των διαφόρων αξιών στις συναλλαγές.

Σε ένα άλλον τομέα όμως, ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, υπόσταση είναι η εργασία των ανθρώπων αφού χάρη σε αυτούς παράγεται έργο. Είπαμε πριν πως ο σκοπός του εθνικού νομίσματος είναι να πληρώνει τα έξοδα του κράτους και ότι αφού κάνει κύκλο και όλοι οι άνθρωποι έχουν λεφτά, επιστρέφει πάλι στο κράτος. (Άρα οι άνθρωποι έχουν ΠΑΝΤΑ λεφτά έστω και λίγα.) Αυτό όμως γίνεται με μια προϋπόθεση: για να πληρωθεί κάποιος πρέπει να δουλεύει. Αλλά αφού το ευρώ το παίρνουμε έτσι και αλλιώς (αφού αυτήν την συμφωνία έκανε ο Σημίτης όταν μπήκαμε στο ευρώ) ΔΕΝ χρειάζονται άνθρωποι για να δουλεύουν, άρα η αξία του είναι αντίστροφη με το επιπέδο απασχόλησης. Η αξία του δεν στηρίζεται στην δαπάνη του για να παραχθεί έργο, πλούτος, παραγωγή, άρα όσο το έχουμε σαν νόμισμα, οι νέοι άνθρωποι ΔΕΝ θα μπορέσουν ΠΟΤΕ να βρουν δουλειά. Εξ’ ου και η αύξηση των ανέργων: 1.500.000 άνεργοι τα τελευταία πέντα χρόνια. Μπορεί βέβαια να λένε πως αυτό το νούμερο δημιουργήθηκε “ως προσπάθεια για να πληρώσουμε τα χρέη μας”, αλλά στην πραγματικότητα όλο αυτό ήταν προσχεδιασμένο από την πρώτη μέρα που φτιάξανε το ευρώ. Οι απολύσεις για την “προσπάθεια” πληρωμής των χρεών ήταν απλά η δικαιολογία. Γι’ αυτό και ΠΡΕΠΕΙ, είναι απαραίτητο προς μελλοντική μας επιβίωση, να φύγουμε μακριά του όσο γρηγορότερα γίνεται… Κρίμα που σε αυτό το δημοψήφισμα τίθεται θέμα το αν θα συμφωνήσουμε στο να μπουν νέα μέτρα (περικοπή συντάξεων, κούρεμα καταθέσεων, αύξηση ΦΠΑ και ΠΟΛΛΑ ακόμα) ΚΑΙ ΟΧΙ για το αν θα φύγουμε μακριά του ή όχι. Θα ψήφιζα δαγκωτό “Ναι, να βγούμε”.

ΥΓ: Τα νέα μέτρα που ανέφερα δυο γραμμές πιο πάνω, δεν είναι γενικευμένες ιδέες που σκέφτηκα ως παράδειγμα. Είναι από το έγγραφο των προτάσων των θεσμών που μπορείς να το βρεις ευρέως στο internet. Δεν θέλω να ακούσω τίποτα δικαιολογίες περί εκφοβισμού υπέρ του “Οχι”. Αυτό το κάνουν οι πολιτικοί και τα ΜΜΕ (Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης… ή μήπως το “Εξαθλίωσης” είναι σωστότερο; )

Α, και αν κάποιος έχει το ερώτημα “πως θα αποπληρώσουμε τα χρέη μας αφού θα έχει υποτιμηθεί η δραχμή” η απάντηση είναι πολύ απλή: με αυτά που ΔΕΝ θα τα χάνουμε από το π.χ ΑΕΠ (και όπου αλλού μας έχουν βάλει παρόμοιους κανόνες) γιατί το μικρό σακούλι που λέγαμε πριν θα είναι ΠΑΝΤΑ γεμάτο αφού ΠΟΤΕ δεν θα υπάρχουν τρύπες δεξιά και αριστερά.

Δηλαδή: Αν επιστρεφαμε στην δραχμή και θέλαμε να εξηγήσουμε με ένα παράδειγμα για το τι θα γινόντουσαν τα λεφτά που ΔΕΝ θα χάναμε από την -ακυρωμένη πια- συμφωνία μεταξύ των ευρώ/ΑΕΠ, και αν θέλαμε να χρησιμοποιήσουμε στο παράδειγμα μας ένα μόνο προϊόν, π.χ πορτοκάλια, θα λέγαμε το εξής:

Ας πούμε πως έχουμε τα εξής δεδομένα
– 1ευρώ = 1δραχμή
– 1 κιλό (kg) πορτοκάλια κάνει ένα 1 ευρώ
– Κάθε άνθρωπος αγοράζει ένα κιλό πορτοκάλια μια φορά την εβδομάδα
– Είμαστε 10 εκατομύρια άνθρωποι

Τότε το αποτέλεσμα θα ήταν το εξής:
1kg πορτ. επί 52 εβδ.* = 52kg ανά άνθρωπο
52kg επί 10.εκατομ. ανθρώπους = 520.000.000 ευρώ/δρχ

* = Είπαμε πως το ΑΕΠ μετριέται με βάση τον ετήσιο (52 εβδ.) υπολογισμό παραγωγής

Άρα το εισόδημα των πορτοκαλιών είναι 520.000.000 ευρώ/δραχμές τον χρόνο, εκ των οποίων ένα ποσοστό, (του ΑΕΠ) πηγαίνει στους δανειστές μας. Το πόσο μεγάλο είναι αυτό το ποσοστό παίζεται από διάφορους παράγοντες, αλλά συνήθως είναι μέχρι 6%. Αν αφαιρέσουμε το 5% (ας έχουμε στρογγυλό αριθμό) για να το δώσουμε στους δανειστές, τότε δίνουμε 26.000.000. Ένα ποσό που θα μπορούσαμε κάλλιστα να το δώσουμε είτε στους νέους μας για να έχουν δουλειά (και εμείς περισσότερη παραγωγή, άρα περισσότερα κέρδη, άρα πρισσότερο πλούτο, -αφήνω τον πλήθωρισμό απέξω αυτήν την στιγμή- άρα περισσότερο ΑΕΠ) είτε στα ήδη υπάρχοντα δάνεια. ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ! Τι θα γινόταν αν μιλάγαμε για ΟΛΑ τα προϊόντα που παράγει το κράτος;

Φυσικά ούτε όλα τα υλικά κάνουν 1 ευρώ, ούτε αγοράζουν όλοι 1 κιλό μόνο, ούτε αγοράζουν 1 κιλό την εβδομάδα και βέβαια ούτε η δραχμή θα έχει ισοτιμία με το ευρώ. Ότι υπάρχουν όμως δυνατότητες υπάρχουν. Και μιλάμε μόνο για το ΑΕΠ. Ούτε ξέρω πόσες τέτοιες “ευγενικές προσφορές” μας έχουν επιβάλει για να έχουμε το νόμισμα τους…
Επενδύσεις
Ας συνεχίσουμε τώρα και με το δεύτερο πολύ σημαντικό κομμάτι του κειμένου: τις επενδύσεις. Έχουμε δυνατότητα επενδύσεων; Η Ελλάδα θα επιβιώσει χωρίς τρίτους;

Η σύντομη απάντηση είναι πως:
1) ΝΑΙ έχουμε δυνατότητες,
2) ΝΑΙ έχουμε προοπτική για επενδύσεις,
3) ΝΑΙ μπορούμε να σταθούμε ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ στα πόδια μας, ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ,

Να διευκρινήσω πως στο Νο3 αποπάνω, συμπεριλαμβάνεται η εξής πληροφορία: Για να πετύχουμε στις όποιες επενδύσεις μας πρέπει να βγούμε από το ευρώ, ΟΧΙ για τους λόγους του εθνικού νομίσματος που λέγαμε πριν, αλλά για άλλο λόγο: για τον λόγο ότι τώρα για να κάνουμε κάτι πρέπει να ζητήσουμε την άδεια τριτων. Και βέβαια δεν θα μας την δώσουν επειδή έτσι θέλουμε εμείς. Μόνο αν αποδεσμευτούμε έχουμε τις ελπίδες των νέων επενδύσεων.

Δεύτερον, πριν ξεκινήσουμε τις εξηγήσεις μας, θέλω να ρίξετε μια ματιά στα προϊόντα μας που παράγονται ΕΔΩ στην Ελλάδα για να δείτε και μόνοι σας ότι έχουμε ελληνική παραγωγή και ότι δεν χρειάζεται να απελπίζεστε για το τι θα απογίνουμε. Την δραχμούλα μας να έχουμε και όλα γίνονται αρκεί να έχουμε όρεξη για δουλειά. (Ο κύκλος του εθνικού νομίσματος που λέγαμε πριν)

Η Ελλάδα δεν έχει μόνο τουρισμό. Έχει και:
Βιομηχανίες, Ναυπηγεία, ελιές, κρόκο, ακτινίδια, ροδάκινα, πρόβειο γάλα, μπετονίτη, νικέλιο, λευκόλιθο, υδρομαγνησίτη, περλίτη, βωξίτη, χρωμίτη, ψευδάργυρο και αλουμίνα. Και όλα αυτά τα πουλάμε δεν τα χαρίζουμε.

Ίσως κάποιος πει πως επειδή είμαστε μικρή χώρα αυτά τα προϊόντα δεν τα ξέρει ούτε η μάνα τους. Και όμως! Για μια χώρα τόσο μικρή όσο η δική μας το να είμαστε από τους καλύτερους στο κόσμο είναι τιμή μας. Δεν είμαστε τελευταίοι. Είμαστε από τους πρώτους. Ρίξτε ξανά μια ματιά στην λίστα:

– Οι βιομηχανίες μας παράγουν βαρέα φορτηγά, επικαθήμενα, βαγόνια τραίνων, λεωφορεία, τρόλεϊ, μπετονιέρες, βυτία κλπ.
– Έχουμε 3 πολύ μεγάλα ναυπηγεία που μπορούν να κατασκευάσουν ότι μεγέθους πλοίο θες.
– Είμαστε 3οι σε πωλήσεις στις ελιές
– Είμαστε 3οι σε πωλήσεις στον κρόκο
– Είμαστε 3οι σε πωλήσεις στα ακτινίδια
– Είμαστε 3οι σε πωλήσεις στα ροδάκινα
– Είμαστε 2οι παγκοσμίως στο πρόβειο γάλα
– Είμαστε 2οι παγκοσμίως σε μπετονίτη (1.500.000 τόννοι)
– Είμαστε 1οι στον κόσμο σε νικέλιο
– Είμαστε 1οι σε λευκόλιθο
– Είμαστε 1οι σε υδρομαγνησίτη
– Είμαστε 1οι στον κόσμο σε περλίτη, (1.600.000 τόννοι)
– Είμαστε 1οι στην ΕΕ σε βωξίτη (2.174.000 τόννοι)
– Είμαστε 1οι και σε χρωμίτη
– Είμαστε 1οι σε ψευδάργυρο
– Είμαστε 1οι και σε αλουμίνα

Ίσως πεις αγαπητέ κ. Παπαγεωργίου πως όλα αυτά τα είχαμε και πριν και ότι χρειαζόμαστε νέες επενδύσεις. Λοιπόν ναι τις έχουμε και αυτές. Να οι νέες μας επενδύσεις:

– 1ος τρόπος – Αγωγός φυσικού αερίου
Ο αγωγός φυσικού αερίου (είτε ο Έλληνο-Ρωσικός, TIP, είτε ο Έλληνο-Αμερικάνικος, TAP) είναι μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις. Δεν μπορούμε να τους έχουμε και τους δύο βέβαια (λόγο συμφερόντων…. εννοείται πως οι Αμερικάνοι δεν δέχονται τους Ρώσσους στα πόδια τους) αλλά μια συμφωνία μεταξύ αυτών των πιθανότηταν εμένα με κάνει να χαίρομαι.

Χαρακτηριστικά του Αμερικανικού αγωγού:
Ο Αμερικανικός αγωγός θα φέρει 10.000 νέες θέσεις εργασίας, 1,5 δισ. ευρώ ξένες επενδύσεις στην Ελλάδα και θα αποφέρει έσοδα εκατομμυρίων ευρώ ετησίως επί 25 χρόνια σύμφωνα με τον Amos Hochstein, ειδικό απεσταλμένο του State Department.

Χαρακτηριστικά του Ρωσσικού αγωγού:
Ο Ρωσσικός αγωγός θα προσφέρει 20.000 νέες θέσεις εργασίας και πολλά εκατομύρια ευρώ κέρδος ετησίως, λόγο του ότι στην συμφωνία, συμφωνήθηκε ένα τεράστιο ποσοστό επί των κερδών: 50%!

Ανάλογα λοιπόν με ποιον αγωγό θα υπογράψουμε συμφωνία, έχουμε λίγες ή πολλές ελπίδες. Οικονομικές ελπίδες. Να ένα παράδειγμα ΕΛΠΙΔΑΣ:

– 10.000 με 20.000 νέοι άνθρωποι θα αποκτήσουν μισθό άρα θα έχουν να φάνε
– 10.000 με 20.000 χιλιάδες μάνες θα μπορούν να ξοδέψουν την σύνταξη τους για τον εαυτό τους και όχι για τα παιδιά τους
– 10.000 με 20.000 χιλιάδες πατεράδες θα μπορούν να ξοδέψουν την σύνταξη τους για τον εαυτό τους και όχι για τα παιδιά τους

Άρα 30.000 – 60.000 άνθρωποι θα έχουν προοπτικές για ένα καλύτερο μέλλον. Λίγο είναι αυτό;

Ίσως πάλι πεις πως τα λόγια των πολιτικών είναι κούφια (σώπα!) και κανείς από τους δυο μεγάλους αντιπάλους, Αμερική-Ρωσσία, δεν πρόκειται να θελήσει να συνάψει συμφωνία με την Ελλάδα. Ακόμα χειρότερα δε, εν καιρό κρίσης. Άρα ότι ο αγωγός θα κάνει πολλλλάάά χρόνια για να έρθει.

Λυπάμαι πολύ αλλά εδώ θα διαψεύσω όλους τους αντιρρησίες. Η συμφωνία μεταξύ Ρωσσίας-Ελλάδας έκλεισε μόλις πριν λίγες μέρες, μόνο που τα ΜΜΕ “ξέχασαν” να το αναφέρουν. Η κατασκευή του αγωγού θα ξεκινήσει το 2016. ΤΩΡΑ 60 ΧΙΛΙΑΔΕΣ άνθρωποι ΕΧΟΥΝ ΕΛΠΙΔΑ και αυτό ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ.

Ίσως θεωρείτε πως “παρά πληροφορήθηκα”. Πως τέτοια συμφωνία δεν έγινε ποτέ γιατί δεν ακούστηκε τίποτα τέτοιο πουθενά….

Μα φυσικά και δεν ακούστηκε… πως θες το ακούσεις; Από ποιον; Από τα ΜΜΕ; Όχι βέβαια… εδώ ο κόσμος (internet) το έχει τούμπανο και ‘σεις κρυφό καμάρι! Η συμφωνία έκλεισε στις 19 Ιουνίου 2015. Δες αυτά τα links και πίστεψτε σε ένα μέλλον χωρίς μνημόνιο:
http://tinyurl.com/Rossia-Ellada-symfwnia
http://tinyurl.com/Rossia-Ellada-symfwnia2

Δες και την ανακοίνωση στα Ρωσσικά κανάλια που εδώ δεν πρόκειται να την δεις ποτέ: http://tinyurl.com/Rossia-Ellada-symfwnia-Tv

Και μετά έλα πες μου…

– 2ος τρόπος – Μέταλλα στην Ελληνική γη, ορυκτός πλούτος
Παγκοσμίως τα μέταλλα είναι ονειρεμένη πηγή πλούτου. Η Ελλάδα είναι τίγκα στο Ραδόνιο ένα συγγενές μετάλλο με το ουράνιο. Τον Φεβ. του 1998 μια γεωλογική έρευνα αποκάλυψε πως υπάρχει μπόλικη ποσότητα ραδονίου στον Ελληνικό χώρο. Η μέτρηση ήταν τεράστια! Μάντεψε λοιπόν γιατί θέλουν τα μνημόνια: γιατί το ελληνικό κοίτασμα είναι ένα από τα μεγαλύτερα κοιτάσματα ουρανίου ΔΙΕΘΝΩΣ και θέλουν να βρουν τρόπο να το φάνε.

Το αποκάτω απόσπασμα εξηγεί τα πράγματα καλύτερα: http://tinyurl.com/ereuna-radonio
Στο ποσό των 100 τρισεκατομμυρίων δραχμών εκτιμάται η αξία των κοιτασμάτων ουρανίου και άλλων σπανίων μετάλλων για δορυφόρους και πυραύλους. Το κείμενο της έρευνας υπογράφεται από επτά διακεκριμένους Έλληνες επιστήμονες και κάνει λόγο για κοίτασμα ουρανίου που περιέχει 300 εκατομμύρια τόνους με συμπύκνωμα ουρανίου 16%, καθώς και σπάνια άλλα ορυκτά όπως ρουτίλιο, λουτέσιο και λανθάνιο, που έχουν εξαιρετικά ειδικές χρήσεις στην κατασκευή πυραυλικών συστημάτων. Αναφέρεται ΜΟΝΟΝ για την περιοχή του όρους Σύμβολο του νομού Καβάλας. Η αξία του εμπλουτισμένου ουρανίου 235 στην διεθνή αγορά (το 1998) ήταν 20.000 δολάρια το γραμμάριο!
Βάσει των παραπάνω, με κάθε επιφύλαξη και σύμφωνα με υπολογισμούς από τα παραπάνω. εμπεριέχονται 48 εκατ τόνοι ουρανίου προς 20δις δολάρια ο τόνος δηλ. συνολικά $ 960.000.000. 000.000.000 (τα μηδενικά είναι σωστά και είναι: 960 τετράκις εκατομμύρια δολάρια !!!!
Σε κάθε έλληνα αντιστοιχούν 96.000.000.000$
Ναι! Διαβάστε το δυνατά (96 δισεκατομμύρια δολάρια) !!!!

Νομίζω πως δεν έχω να πω τίποτα άλλο… βλέπεις ξεκάθαρα πως ο ορυκτός μας πλούτος μπορεί να ξεχρεώσει εκατοντάδες χρέη σαν αυτά που σήμερα έχει η χώρα… Μια έξτρα έρευνα στο internet θα σε διαφωτίσει περισσότερο.

ΥΓ: Συνιστώ σε όλους να διαβάσουν το άρθρο που ακολουθεί γιατί το ραδόνιο το οποίο βρίσκεται στην γη διατρυπάει τα τοιχώματα των σπιτιών και προκαλεί καρκίνο. Καλό είναι να ενημερωθείτε για λόγους υγείας (δεν είναι άρθρο που χρειάζεται να το διαβάσετε τώρα) – http://tinyurl.com/radonio

– 3ος τρόπος – Κοιτάσματα πετρελαίου
Μετά από έρευνες που έκαναν έλληνες και ξένοι αναλυτές στο Αιγαίο, αποκαλύφθηκε πως υπάρχουν κοιτάσματα πετρελαίου νότια της Κρήτης. Το κοίτασμα το οποίο είναι 175 δισ. βαρέλια. Φτάνει για να υπερκαλύψει τα χρέη της Ελλάδας, χωρίς να χρειαζόμαστε ούτε τον αγωγό φυσικού αερίου, ούτε το ραδόνιο. Ο λόγος που είμαστε αυτήν την στιγμή στην Ε.Ε, είναι για να μπορούν να ξεκοκαλίσουν οι αγαπητοί μας σύμμαχοι, μέχρι ακόμα και την τελευταία ρανίδα πετρελαίου και ορυκτών. Και μόνο μέσω μνημονίων μπορούν να το κάνουν αυτό. Άρα όσο είμαστε στο ευρώ ΔΕΝ μπορούμε να ξεχρεώσουμε ακόμα και αν θέλαμε. Για να αναπνεύσουμε πρέπει να ζητάμε την άδεια τρίτων. Ο μόνος τρόπος για να μην την ζητάμε είναι η έξοδος από το ευρώ, η επιστροφή στην δραχμή και η θέληση μας για δουλειά.

Παρακάτω υπάρχουν μερικά απόσπάσματα άρθρων που θα βρείτε ευρέως στο internet και που αφορούν τα κοιτάσματα πετρέλαιο στην Ελλάδα:

1) http://tinyurl.com/Ellada-petrelaio
Σε ημερίδα που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Ηράκλειο με τίτλο «Έρευνα και εκμετάλλευση υδρογονανθράκων στην Ελλάδα» που διοργάνωσε η Περιφέρεια Κρήτης και το ΤΕΕ/ΤΑΚ ο καθηγητής του Πολυτεχνείου Κρήτης, Αντ.Φώσκολος, τεκμηρίωσε με επιστημονικά δεδομένα ότι τα κοιτάσματα στην Ελλάδα και κυρίως νοτίως της Κρήτης όχι μόνο υπάρχουν, αλλά μάλιστα μπορούν να μας βγάλουν από την κρίση, σε 36 μήνες! Μέσα σε 36 μήνες με μία εθνική διαχείριση του όλου προγράμματος, η Ελλάδα μπορεί να βγει από την οικονομική και πρώτιστα κοινωνική κρίση που την μαστίζει, με την αξιοποιηση των κοιτασμάτων υδρογονανθράκων που έχουν εντοπιστεί νοτίως της Κρήτης.

2) http://tinyurl.com/Ellada-petrelaio2
Ο ξένος τύπος βοά για την ύπαρξη πλούσιων κοιτασμάτων υδρογονανθράκων στην Ελλάδα και πλέον είναι σαφές ότι δυστυχώς αυτός ο πλούτος φαίνεται ότι είναι μία από τις βασικές αιτίες για τις οποίες η χώρας έχει αλυσοδεθεί και οι κάτοικοί της υποφέρουν: Κάποιοι θέλουν να ελέγξουν αυτά τα κοιτάσματα, ελέγχοντας την ίδια την χώρα.

Και παρακάτω (δεύτερο απόσπασμα):
“Η Ελλάδα θα γίνει η πρώτη παραγωγός χώρα χρυσού στην Ευρώπη,” γράφει η La Tribune. Υπενθυμίζοντας ότι η Αθήνα έχει ήδη ένα «σημαντικό δυναμικό ορυκτών” (βωξίτη, περλίτη), η οικονομική εφημερίδα είπε ότι Ελλάδα θα μπορούσε να γίνει η πρώτη παραγωγός χώρα σε χρυσό το 2016 στην Ευρώπη εκτοπίζοντας την Φινλανδία, ενώ σήμερα είναι στην τεσσαρακοστή θέση!

Η μεγαλύτερη ηλεκτρονική οικονομική εφημερίδα της Ιταλίας TREND-online.com, αναλύει τον τρόπο με τον οποίο η χώρα μας θα μπορούσε όχι μόνο να αποπληρώσει τα δάνεια της, αλλά και να βγάλει γρήγορα σημαντικά κέρδη, κάνοντας πρώτη απ’ όλους στην Ευρώπη τη μεγάλη στροφή προς την ανάκαμψη της οικονομίας:

“Παρότι χρεωμένη, στην πραγματικότητα η Ελλάδα δεν είναι καθόλου φτωχή, αφού κατέχει άφθονους ανεκμετάλλευτους πόρους: τεράστιες ποσότητες χρυσού, πετρελαίου και φυσικού αερίου, κυριολεκτικά κάτω από τα πόδια της.

Μπορεί η ελληνική οικονομία να έχει συρρικνωθεί κατά 20%, η ανεργία της να έχει φτάσει στο 25,1%, το δημόσιο χρέος της να έχει αυξηθεί κατά 198% σε σχέση με το ΑΕΠ και κάθε τόσο ν’ ακούγονται διάφορες φωνές που υποστηρίζουν ότι η χώρα πρέπει να φύγει από το ευρώ, αλλά όλα αυτά μοιάζουν εντελώς εξωπραγματικά.

Η Ελλάδα δεν είναι φτωχή. Αντιθέτως.

Η Ελλάδα είναι στην πραγματικότητα ένα από τα πιο πλούσια κράτη της Ευρώπης, αλλά δεν ξέρει πώς να αξιοποιήσει τις φυσικές πηγές της” (ή κάποιοι δεν αφήνουν εντός αλλά και εκτός της χώρας να προσθέσουμε εμείς)

Σύμφωνα με το Bloomberg, “σύντομα η Ελλάδα μπορεί να γίνει πρώτη χώρα στην παραγωγή χρυσού σε όλη την Ευρώπη και να τη κάνει να ξεπεράσει τη Φινλανδία μέσα σε τέσσερα χρόνια. Αλλά δεν είναι μόνο ο χρυσός.

Η χώρα κολυμπάει κυριολεκτικά στο πετρέλαιο και στο φυσικό αέριο (!) χάρη στα πολλά κοιτάσματα στη δυτική πλευρά της. Η Ελλάδα σκοπεύει να αξιοποιήσει τα διαθέσιμα αποθέματα υδρογονανθράκων ως μέρος μιας προσπάθειας αναζωογόνησης της οικονομίας της και να περιορίσει την εξάρτηση της από τις εισαγωγές ενέργειας.

Οι ποσότητες του πετρελαίου και του αερίου που έχει η Ελλάδα, σύμφωνα με τους αριθμούς που έχουν δημοσιευτεί είναι εντυπωσιακές. Ελληνικές πηγές, εκτιμούν ότι η περιοχή του Πατραϊκού κόλπου θα μπορούσε να αποδώσει 200 εκατομμύρια βαρέλια αργού πετρελαίου, η περιοχή των Ιωαννίνων 80 εκατομμύρια ενώ η περιοχή ανοιχτά του Κατάκολου, 3 εκατομμύρια.

Επιπλέον, σύμφωνα με μελέτες Γεωλογικού Ινστιτούτου των ΗΠΑ, η θάλασσα ανάμεσα στην Κρήτη, την Κύπρο, το Ισραήλ και την Αίγυπτο κρύβει περίπου 15 δισεκατομμύρια κυβικά φυσικού αερίου και πετρελαίου που απλώς περιμένουν να εξορυχθούν.

Η αλήθεια είναι ότι η Ελλάδα έχει αρκετό πετρέλαιο και φυσικό αέριο για να είναι σε θέση να πληρώσει ολόκληρο το χρέος της. Η αξία του φυσικού αερίου έχει εκτιμηθεί σε τρισεκατομμύρια δολάρια, ενώ το Νότιο Αιγαίο και το Κρητικό Πέλαγος δεν έχουν ακόμα μελετηθεί. Στην πραγματικότητα τα νούμερα μπορεί να είναι σημαντικά υψηλότερα.

Η Ελλάδα είναι μια από τις χώρες που έχουν ερευνηθεί λιγότερο ως προς τα διαθέσιμα αποθέματα σε υδρογονάνθρακες (πετρέλαιο και αέριο). Σύμφωνα με τον έλληνα αναλυτή Αριστοτέλη Βασιλάκη, βάσει των υπαρχόντων υπολογισμών εκτιμάται ότι το φυσικό αέριο μπορεί να αποδώσει εννέα δισεκατομμύρια δολάρια. Ακόμα κι αν μόνο ένα μέρος αυτού του αποθέματος είναι εκμεταλλεύσιμο, θα ήταν αρκετό για να μεταμορφώσει την οικονομία της Ελλάδας, αλλά και της ευρύτερης περιοχής.


Θα το πούμε άλλη φορά λοιπόν:
1) ΜΟΝΗ ΜΑΣ ΕΛΠΙΔΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ/Ε.Ε.
2) Το δημοψήφισμα ΔΕΝ έχει σχέση με αυτό (Κλικ για το ΦΕΚ)

Αυτοί λοιπόν είναι οι λόγοι που εγώ αύριο θα ψηφίσω ΟΧΙ!

ΥΓ: Α, και που ‘σαι…. είπες ότι είχες 10 λογους για να ψηφίσεις “Ναι”. Σου απήντησα με καμμιά 15αρια λόγους για “Οχι”. Δες τώρα και τους λοιπούς 40 για ΟΧΙ: http://tinyurl.com/40-logoi-OXI

Από MacedonianAncestry

ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΗΣΑΜΕ ΡΕ ΜΑΛ@ΚΕΣ; Τα Σκόπια αποσύρουν τις καταθέσεις τους από την Ελλάδα -Οδηγίες από την Κεντρική Τράπεζα

Η Κεντρική Τράπεζα της ΠΓΔΜ έλαβε τη Δευτέρα «προληπτικά μέτρα» για να προστατευθεί από την οικονομική αστάθεια που απειλεί τη γειτονική Ελλάδα, ζητώντας από τις τράπεζες της χώρας να αποσύρουν τις καταθέσεις που έχουν στις ελληνικές τράπεζες.«Αυτά τα μέτρα προστασίας έχουν έναν προσωρινό χαρακτήρα και ελήφθησαν για να αντιμετωπιστεί η απειλή μιας πιθανής πολύ πιο σημαντικής εκροής κεφαλαίων της ΠΓΔΜ προς τους βόρειους γείτονές της και θα μπορούσε να προκαλέσει μια αποδιοργάνωση της ισορροπίας των πληρωμών και της σταθερότητας του δημοσιονομικού συστήματος» αναφέρεται σε ανακοίνωση της Κεντρικής Τράπεζας της ΠΓΔΜ (NBRM).

Σύμφωνα δε, με τη γαλλική Le Figaro, που επικαλείται την ανακοίνωση, αυτά τα μέτρα θα είναι σε ισχύ για έξι μήνες.

Η NBRM ζήτησε από τις τράπεζες των Σκοπίων να «αποσύρουν όλες τις καταθέσεις και τα δάνεια στις τράπεζες σε ελληνικό έδαφος και στα υποκαταστήματά τους σε όλο τον κόσμο».

Σύμφωνα με τη Figaro, «η ΠΓΔΜ είναι η πρώτη όμορη χώρα της Ελλάδος που παίρνει μια συγκεκριμένη και στοχευμένη πρωτοβουλία, με σκοπό την προστασία της απέναντι στη δημοσιονομική αστάθεια που απειλεί την Αθήνα».

Πηγή: dexiextrem

ΟΧΙ…..

https://macedonianancestry.files.wordpress.com/2015/06/2d513-img_0845.jpg?w=595
Γράφει ο Θάνος
Αγαπητοί μου αναγνώστες
Η ψήφος την ερχόμενη Κυριακή (αν τελικώς φτάσουμε μπροστά στις καλπες) μπορεί να είναι μόνο μία… ένα βροντερό ΟΧΙ.

Ολοι μας ακούμε καθημερινά τις θέσεις των κομμάτων για το ερχόμενο δημοψήφισμα…
Θα ήθελα να μοιραστώ κι εγώ λίγες σκέψεις μου μαζί σας.

Αν τελικά φτάσουμε την ερχόμενη Κυριακή 5 Ιουλίου μπροστά στις κάλπες, αν δηλαδή οι τροϊκανοί δεν αποσύρουν την πρόταση, αν δεν επέμβουν οι Αμερικανοί κι αν αντέξει ο λαός μας τις εκβιαστικές και ίσως εξοντωτικές πιέσεις που σκοπό θα έχουν να τρομοκρατηθεί…

Θα ψηφίσω ΟΧΙ σε αυτό το δημοψήφισμα…
Κι όχι επειδή το λέει ο Τσίπρας…. Ετσι κι αλλοιώς αν διαβάσετε την πρόταση που έστειλε η κυβέρνηση στους θεσμούς δεν απέχει και πάρα πολύ από την τελική απάντηση που έδωσαν οι θεσμοί στην κυβέρνηση (πήραν την ελληνική πρόταση και την έκαναν απλά τρισχειρότερη…),

Θα ψηφίσω ΟΧΙ διότι αν και από παιδί διάβαζα στην ελληνική μας ιστορία για το πόσο ανθελληνικά δρούσαν οι δυτικές μεγάλες δυνάμεις πάντα, τώρα μεσήλικας πια κατάλαβα ότι αυτό δεν αλλάζει…
Το διαπίστωσα πλέον με τα ίδια μου τα μάτια…

Οι Γέροντες μας τα έλεγαν τότε που ο Καραμανλής ο λεγόμενος και “εθνάρχης” μας έβαζε στην ΕΟΚ. Οτι αυτό θα ήταν καταστροφικό κι ότι ουσιαστικά μπαίναμε σε έναν όμιλο πλήρως ελεγχόμενο από την μασωνία…
Κάπου όμως ίσως μερικοί απο εμάς λέγαμε ότι αυτά είναι συνομωσιολογίες κι ότι οι Γέροντες απλά υπερέβαλαν…
Μέχρι και το Αγιον Ορος στο τέλος άρχισε να δέχεται επιχορηγήσεις από την Ε.Ε….

Οταν η EOK μετεξελίχθηκε σε Ευρωπαϊκή Ενωση το σχέδιο άρχισε να γίνεται πιο όρατό…
Μετά ήρθε το Ευρώ (από τον λεγόμενο αρχιερέα της διαπλοκής Σημίτη) και το σχέδιο μπήκε στο τελικό του στάδιο…
Και μετά ήρθε το βδέλυγμα της Ερημώσεως του Γένους ο σιχαμερός προδότης από το Καστελόριζο και μπήκαμε στο τελευταίο κεφάλαιο ολικής καταστροφής της Ελλάδας…

Πρόσφατα σε σχόλιό μου ανέλυσα όλη αυτήν την πορεία και απόσπασμά του σας παραθέτω:

Φτιάξανε την ΕΟΚ…
Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα…
Προσανατολισμένη μόνο στην οικονομική συνεργασία των κρατών μελών… (πράγμα όχι και τόσο άσχημο ειδικά σε ένα δύσκολο παγκόσμιο περιβάλλον)…
Κατόπιν μόλις οι χώρες μέλη άρχισαν να αυξάνονται το γύρισαν σε Ευρωπαϊκή Ενωση….
Με ευρύτερες αρμοδιότητες πέραν των οικονομικών συνεργασιών…
Τα ψήγματα όμως για την μετεξέλιξη σύμφωνα με τις επιταγές της Νέας Τάξης υπήρχαν από παλιά…
Θυμάμαι όταν κάναμε Ευρωπαϊκό Δίκαιο μας έλεγαν οι καθηγητές ότι το Ευρωπαϊκό Δίκαιο υπερέχει του Εθνικού και μάλιστα υπερέχει ακόμα κι έναντι του Συντάγματος!!!!!!
Τότε τους κοιτούσαμε σαν UFO, αλλά σήμερα καταλαβαίνουμε τι σήμαινε αυτό…
Κατόπιν άρχισαν οι περίεργες συνθήκες…
Μάαστριχτ, Σέγκεν, Λισσαβώνα, Δουβλίνο…..
Αρχισαν οι προσπάθειες για πολιτική ενοποίηση…
Πάνω εκεί εμφανίστηκε και το νομισματικό υπερ-όπλο το Ευρώ….
Στην αρχή λεγόταν ECU και ήταν μια απλή λογιστική νομισματική μονάδα…
Μετά εξελίχθηκε στο ενιαίο νόμισμα σε φυσική μορφή…
Μέσα σε λίγα χρόνια εξελίχθηκε στο δυνατότερο όπλο των κυρίαρχων Γερμανών οι οποιοί άρχισαν με το Δ Ράιχ να στερούν την εθνική ανεξαρτησία από τους ευρωπαϊκούς λαούς…
Τα αποτελέσματα τα ζούμε σήμερα…
Στα τελευταία “επιτεύγματα” συγκαταλέγεται η εκλογή Προέδρου της Ε.Ε. και ενός υπερ-υπουργού Εξωτερικών….
Τώρα, όπως διαβάσαμε στο άρθρο, πάνε για υπερ-υπουργό οικονομικών…

Βλέπετε φίλοι μου ότι αυτό που έλεγε ο μακαριστός αρχιμανδρίτης Χαράλαμπος Βασιλόπουλος, ο οποίος είχε μελετήσει πολύ καλά την Μασωνία και την Νέα Τάξη Πραγμάτων ως προδρόμους του αντιχρίστου, ότι θα επιδιώξουν να ενοποιήσουν τα κράτη αρχικά σε μεγάλους συνασπισμούς κρατών (υπερκράτη) κι αργότερα στο ένα παγκόσμιο κράτος και στην μία παγκόσμια κυβέρνηση ώστε ελέγχοντάς την να ελέγχουν ολοκληρο τον κόσμο, συμβαίνει στις μέρες μας…

Μπορεί ο δρόμος να είναι ακόμα μακρύς όμως τα ευρωπαϊκά σκουλήκια των Βρυξελλών προχωράνε με γρήγορα βήματα…

Διέλυσαν με την βοήθεια των ανδρείκελων προδοτών πολιτικών την αγροτική μας αυτάρκεια με στοχευμένες επιδοτήσεις γεωργικών προϊόντων.
Διέλυσαν την υποτυπώδη ελληνική βιομηχανία που άρχιζε να γεννιέται λίγο πριν την επταετία…
Διέλυσαν την ακμάζουσα ελληνική βιοτεχνία…..
Κατέστρεψαν τις υποδομές του ελληνικού κράτους…
Με δάνεια δημιούργησαν μια υπερκαταναλωτική κοινωνία που υποθήκευσε το μέλλον της… και το μέλλον των παιδιών της…
Και τέλος έφεραν το τρισκατάρατο υπερ-όπλο…. το Ευρώ.
Ο αρχιπροδότης Σημίτης το 2002 υπονόμευσε την εθνική μας ανεξαρτησία παραδίδοντας ουσιαστικά την ελληνική οικονομία στα ευρωτέρατα…. (με ισοτιμία 1 ευρώ = 340,75 δρχ… όταν σήμερα 1 ευρώ = 1,93 βουλγαρικά λεβ, 1 ευρω = 60,92 δηνάρια Σκοπίων, 1 ευρώ = 140,55 λεκ Αλβανίας… δηλαδή η Ελλάδα είχε το 2002 χειρότερη οικονομία από αυτές τις χώρες κατά τον Σημίτη!!!!)
Τα υπόλοιπα νομίζω ότι τα γνωρίζουμε όλοι πολύ καλά…..
Το τελευταίο δράμα παίχτηκε από το “βδέλυγμα της ερημώσεως” του Γένους μας κι άρχισε στο Καστελλόριζο το 2010….
Εκτοτε ακόμα και για να “πάμε στην τουαλέτα” ρωτάμε τους ευρωπαίους εταίρους…..

Και επανέρχομαι…
Σιχαίνομαι όταν ακούω τους ευρωπαϊστές να λένε ότι “η θέση μας στην ΕΕ και στο Ευρώ είναι αδιαπραγμάτευτη” ….
Τι λέτε μωρέ;
Δηλαδή αν η ΕΕ λειτουργεί ανθελληνικά θα είμαστε με την ΕΕ;
Δηλαδή αν το Ευρώ αποδεικνύεται ένα οικονομικό όπλο που σκοπό έχει την παράδοση της εθνικής μας κυριαρχίας στους ξένους θα συνεχίζουμε να το δεχόμαστε;
Γι αυτούς η απάντηση είναι ΝΑΙ…
Οι τύποι αισθάνονται πρώτα Ευρωπαίοι και μετά Ελληνες (λέμε τώρα… γιατί μάλλον προς το ελληνόφωνοι μου μοιάζουν)

Εγω προσωπικά δεν είναι οτι είμαι ευρωσκεπτικιστής… είμαι αντιευρωπαϊστής…
Δεν θέλω την Ευρώπη… Δεν γουστάρω την Ε.Ε. την οποία θεωρώ ένα φασιστικό νεοταξικό κατασκεύασμα πολτοποίησης των ευρωπαϊκών εθνών…

Θα ήμουν υπέρ της Ευρώπης αν μιλούσαμε για μια δημοκρατική συμμαχία με ισότιμα μέρη με σκοπό την οικονομική αλληλοβοήθεια ή και την στρατιωτική συμμαχία….
Αλλά μέχρι εκεί…
Απεχθάνομαι τις Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης που πάνε να φτιάξουν και στις οποίες το ελληνικό έθνος θα είναι απλά ένα …τίποτα.
Μια απλή ασήμαντη μειοψηφία 10 εκατομμυρίων σε ένα κράτος 500 εκατομμυρίων…

Συνεπώς για μένα το ΟΧΙ δεν έχει το νόημα που δίνει ο Τσίπρας…
Το ΟΧΙ δεν έχει το νόημα που δίνει ο Καμμένος….
Το ΟΧΙ δεν έχει το νόημα που δίνει η Χ.Α. ούτε και το ΚΚΕ…

Οι 2 πρώτοι της συγκυβέρνησης λένε ΟΧΙ στην συμφωνία αλλά ναί στην ευρωπαϊκή πορεία και στο ευρώ…
Η Χ.Α. λέει ΟΧΙ γιατί η Ε.Ε. δρά ανθελληνικά σε θέματα λαθρομετανάστευσης, ιθαγένειας κλπ…
Το ΚΚΕ λέει ΟΧΙ γιατί απλά η Ε.Ε. είναι καπιταλιστική….

Εγώ λέω ΟΧΙ γιατί δεν θέλω η μπλε σημαία με τα 12 αστεράκια να κυματίζει στο ελληνικό έδαφος…
Δηλαδή είναι ένα ευρύ ΟΧΙ προς κάθε τι που εκφράζει η Ε.Ε….
Είναι ένα ΟΧΙ κατά της κατοχής…
Ενα ΟΧΙ κατά της Νέας Τάξης…
Ενα ΟΧΙ που θα με φέρει πιο κοντά στην ελευθερία…

Φίλοι μου δεν ξέρω τι έχει στο μυαλό του ο Τσίπρας κι επέλεξε να παίξει τώρα αυτό το διαπραγματευτικό όπλο που λέγεται δημοψήφισμα… τώρα στην ύστατη ώρα…

Ισως να ελπίζει ότι θα κάνουν πίσω οι δανειστές τοκογλύφοι…
Ισως να ελπίζει ότι θα τους πιέσουν οι Αμερικανοί (μπορεί να το έχει συνεννοηθεί κιόλας μαζί τους)
Ισως να ελπίζει να μας εκβιάσουν τόσο (οι τροϊκανοί), ώστε να τους σιχαθεί παντελώς ο κόσμος… και να έχει ένα άλλο σχέδιο στο μυαλό του…
Κάποιοι λένε ότι όλα αυτά είναι ένα σχέδιο εξουθένωσης του λαού μας που το παίζουν θεατρικά οι δανειστές μαζί με τον Τσίπρα ώστε να γονατίσει ο ελληνικός λαός και να παραδοθεί αμαχητί…
Κάποιοι άλλοι λένε ότι ο Τσίπρας με πλάτες ξένες (κι “άγνωστες”) πάει να γίνει ήρωας και να τον λατρέψει ο κόσμος ώστε μετά να προκηρύξει εκλογές και να κάνει μια παντοδύναμη αυτοδύναμη κυβέρνηση ώστε να εφαρμόσει το προδοτικό κι ανθελληνικό πρόγραμμά του στα εθνικά μας θέματα… αλλά και στα κοινωνικά που έχουν σαν στόχο την διάλυση της ελληνικής οικογένειας… (γι αυτά πήραμε μια ιδέα με τον νόμο για την ιθαγένεια, με τον νόμο για το σύμφωνο συμβίωσης των κίναιδων αλλά και από την πλήρη αδιαφορία για τους πολυτέκνους…)
Αλλοι λένε ότι έχει μυστική ατζέντα επαναφοράς της δραχμής… (πράγμα καθόλου κακό)..

Οπως καταλαβαίνεται είναι τόσες οι θεωρίες που είναι αδύνατον να ξέρουμε την αλήθεια..
Το μόνο σίγουρο είναι ότι εδώ μας δίνεται μια μοναδική ευκαιρία.
Αν τελικά δεν κρύβεται κάτι άλλο από πίσω που θα το δούμε μέσα στην εβδομάδα, για πρώτη φορά θα κληθούμε οι Ελληνες να πούμε επιτέλους μια άποψη για όλα αυτά τα μνημόνια που μας έχουν φορτώσει εδώ και 5 χρόνια… έστω και με ένα απλό ΟΧΙ…

Υπάρχει και ένας άλλος λόγος για να ψηφίσουμε ΟΧΙ…
Είναι λίγο ίσως απλός και παιδικός λόγος… όμως είμαι βέβαιος ότι θα μετρήσει για πολλούς από εμάς…

Επειδή λένε ΝΑΙ η ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ και το Ποτάμι…
Δηλαδή τα προδοτικά κόμματα που προσκυνούν με κάθε κόστος τους δανειστές…
Δεν γίνεται να ψηφίσει κανείς πατριώτης ότι κι αυτά τα υποκείμενα…

Προχθές σε ένα τηλεοπτικό πάνελ αυτό το σιχαμερό προδοτικό υποκείμενο ο Βορίδης (ο πρώην “πατριώτης” που σήμερα γλύφει εκεί που χθες έφτυνε…) γύρισε και είπε σε έναν βουλευτή της συγκυβέρνησης “καθίστε κι εσείς στα τέσσερα τώρα και να κάνετε αυτά που σας λένε οι θεσμοί για να δείτε πως είναι…”

Αφού λοιπόν αυτό το ανθρωπάριο ο Εφιάλτης και οι υπολοιποι μαζί του ευρωραγιάδες θα ψηφίσουν ΝΑΙ σίγουρα το χέρι κανενός πατριώτη δεν μπορεί να ψηφίσει το ίδιο…

Στο ιστολόγιο μας όπως πάντα θα κρατήσουμε όπως όλα αυτά τα χρόνια πατριωτική ακομμάτιστη θέση και θα διαβάσετε ακόμα και άρθρα υπέρ του ΝΑΙ (σίγουρα λιγότερα από τα υπέρ του ΟΧΙ) διότι στην δημοκρατία πρέπει να ακούγονται όλες οι γνώμες…

Και όποιος επιθυμεί να σχολιάσει ή και να μας δώσει την δική του θέση με κάποιο κείμενο ευχαρίστως να το αναρτήσουμε…

Η πατρίδα μας μπαίνει σε μια πολύ ακραία εποχή…
Η πόλωση είναι αναπόφευκτη και κανένας μας πλέον δεν θα μπορεί να μην πάρει θέση..
Κάποιοι λένε ότι δεν είναι δυνατόν να λέμε τον έναν ή τον άλλον προδότη κι ότι όλοι είμαστε το ίδιο πατριώτες…

ΛΑΘΟΣ…
Αυτό δεν στέκει…
Αυτό είναι ένα επιχείρημα των προδοτών… (π.χ. μήπως είναι πατριώτης κι ο ΓΑΠ;)
Στο δημοψήφισμα αυτό μια εκ των 2 απόψεων θα είναι προδοτική και μια ελληνική.

Και όλοι γνωρίζουμε ότι αυτοί που ψήφιζαν εδώ και 5 χρόνια ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ είναι προσκυνημένοι…
Κι ο Κολοκοτρώνης είχε μια λύση για όλους αυτούς…

ΘΑΝΟΣ

ΥΓ. Ο πατέρας μου κυριολεκτικά έχασε την υγεία του να εξασφαλίσει τα προς το ζείν για να με μεγαλώσει εμένα και τα αδέρφια μου…
Οι προδότες, σε μια ηλικία 75 ετών και συνταξιούχος πια, του έκοψαν με τα μνημόνια την σύνταξη…
Τα αδέρφια μου έμειναν άνεργοι..
Η μάνα μου έχασε το πολυτεκνικό ισόβιο (όπως έλεγαν) επίδομα πολύτεκνης μάνας…
Φίλοι μου έφυγαν στο εξωτερικό…
Εμένα μου έκοψαν τον μισθό που χρειάζομαι για να ζω την οικογένειά μου…
Η πατρίδα μου έχασε την εθνική της κυριαρχία…
Η δημόσια υγεία καταστράφηκε…

Κι όλα αυτά γιατί;
Επειδή οι ξένοι δανειστές και οι εγχώριοι προδότες αποφάσισαν να τσακίσουν την ελληνική οικογένεια με μια τεχνητή κρίση…

Και τολμάνε να μου πουν κάποιοι να τα ξεχάσω όλα αυτά και να ψηφίσω ΝΑΙ … για να σκεφτώ την ευρωπαϊκή πορεία και το σιχαμερό ξενόφερτο συναλλαγματικό ευρώ…
Να μου κοπεί το χέρι καλύτερα…

Πηγή: koukfamily